Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

R
Skola & Jobb sitter här och klurar: 1. Om man söker två kurser på 50% och vill läsa bägge på en termin; hur gör man för att inte strykas från...
Svar
7
· Visningar
940
Senast: Raderad medlem 6459
·
Skola & Jobb Nu kör vi igen! :D Vad har vi för folk här som ska skriva högskoleprovet nu till våren? Berätta om vad ni har för mål, hur ni...
7 8 9
Svar
165
· Visningar
19 523
Senast: LittleJohn
·
Skola & Jobb Undrar om det är någon här som gått AF:s GIS-utbildning och som har lust att dela med sig av hur den var och om det lett till jobb...
Svar
4
· Visningar
1 418
Senast: Sjalen
·
Skola & Jobb Jag undrar om det är någon här som har koll på regler kring gemensamt handelsbolag. Jag ska dra det hela från början. Kan väl börja...
Svar
2
· Visningar
960
Senast: Coldspell
·
Skola & Jobb Min laptop håller på att ge upp, och jag står i valet och kvalet om jag ska köpa ny eller inte. Jag har tillgång till vettig dator...
Svar
12
· Visningar
4 174
Senast: Is
·
Skola & Jobb Valde att skapa en anonym användare då jag inte vill att det kommer ut vem jag är. Är det någon som listar ut det ändå så ber jag er...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
17 115
Senast: lillaphu
·
Skola & Jobb Hej Jag har alltid haft ett otroligt intresse för kläder, både "vanliga" och hästkläder (och annan hästutrustning för den delen). Jag...
Svar
0
· Visningar
876
Skola & Jobb Lös ut ekvationssystemet: {x + 2y = 3 {2x + y = 12 Jag trodde den skulle vara lekande lätt att lösa för jag har löst liknande men...
Svar
7
· Visningar
1 376
Senast: day
·
Skola & Jobb Jag är verkligen inte bra på att ta stora beslut, jag velar fram och tillbaka så att jag håller på att bli tokig på mej själv! :crazy...
Svar
6
· Visningar
1 675
Senast: Elektronen
·
Skola & Jobb Jag har ett jobb jag trivs väldigt, väldigt bra med! Har varit där straxt över ett år nu. Jag har mycket eget ansvar, vilket jag älskar...
Svar
3
· Visningar
1 174
Senast: Presto
·
Skola & Jobb I går öppnade anmälningen till sommarkurser för universitet och högskola. Är det någon mer som funderar på att plugga något i sommar...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 925
Senast: Tassetass
·
Skola & Jobb Ämnet har varit uppe förut, men jag har inte riktigt ältat det klart... Ska nu börja ett nytt jobb där jag kommer att vara...
8 9 10
Svar
185
· Visningar
18 238
Senast: Karfitsa
·
Skola & Jobb Jag funderar på att välja linjen Teknik med inriktning industridesign när jag ska börja på gymnasiet. För att man ska kunna komma in på...
Svar
3
· Visningar
1 084
Skola & Jobb Dotter har läst franska sen 7:an (fem år) och har alltid legat på svagt G. Hon har tyckt att det är jobbigt med franska och inte tyckt...
2
Svar
36
· Visningar
4 282
Senast: lizan
·
Skola & Jobb Jag har tackat ja till ett semestervikariat. I denna mailkontakt sades ingenting om hur lång uppsägningstid det är eller vilka datum som...
Svar
18
· Visningar
2 954
Senast: Hjartagna
·
Skola & Jobb Hej! Kommer till våren att börja studera till Redovisningsekonom, om jag blir antagen såklart, kommer studera på yrkeshögskola. Vill...
Svar
6
· Visningar
3 280
Senast: soom
·
Skola & Jobb Jag har sökt in till 2 högskolor nu i höst, byggingenjör som nr 1 och kemiingenjör som nr 2. Jag läser just nu tekniskt basår och...
Svar
7
· Visningar
1 502
Skola & Jobb Vad tycker ni? Själv tycker jag det är en av de sämsta sätten att avgöra detta på. Om strejken nu går igenom kommer det indirekt gå ut...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 397
Senast: Wysiwyg
·
Skola & Jobb För ett år sedan blev min lilla ekonomiavdelning på företaget informerade om att det skulle ske en omorganisation. Det skulle ske ganska...
Svar
13
· Visningar
3 079
Skola & Jobb Jag håller på att läsa min master i miljövetenskap/ekotoxikologi och har fått bidrag för 217 veckor av de 240 som är möjliga. Det...
Svar
18
· Visningar
5 318
Senast: Brandgul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp