Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler OK - ingen på jobbet har lyckat lösa mitt problem, nu ska vi se om bukefalisterna är smartare än mina arbetskamrater. När jag kör word...
Svar
10
· Visningar
1 515
Senast: moiran
·
M
IT & mobiler Kan man på något sätt spara "hela sidor" som jag skall ta bort från hemsidan, utan att ha kvar dem i datorn? Helt okunnig måste jag...
Svar
5
· Visningar
1 491
Senast: Moniq
·
IT & mobiler Efter att ha haft Mac i många år, har jag nu blivit ägare av en PC. Medan jag har haft Mac har jag aldrig behövt oroa mig för virus...
Svar
18
· Visningar
2 066
Senast: lil-sis
·
IT & mobiler har problem med att lägga upp videosnutt på hemsidan provat lägga koden <a href="filnamn.avi">Video snutt </a> men när jag lägger...
Svar
4
· Visningar
1 370
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Efter att ha tröttnat på Me's krångel, köpte jag XP HomeEdition och uppgraderade efter instruktioner. Men nu funkar inte mitt ADSL-modem...
Svar
6
· Visningar
1 525
Senast: Bubben
·
M
IT & mobiler Kan någon ge tips på en ganska lätt gratis hemsidebyggare där man bygger hemsida med hjälp av HTML? Som även tål ganska 'tung' HTML ;)
Svar
6
· Visningar
3 742
Senast: moiran
·
B
IT & mobiler Jag kommer inte ihåg hur jag skall formatera hårdisken :cry: Jag har windows XP. Var skall jag klicka? Hjälp!
Svar
4
· Visningar
1 817
Senast: blondi3958
·
E
IT & mobiler Jag håller på med en sida i brinkster. Men alla bilder jag laddar upp blir gigantiska,täcker typ hela sidan. Hur kan man göra dem mindre...
Svar
4
· Visningar
3 972
Senast: Egonson
·
B
IT & mobiler någon som vet hur man fixar frames till en sida?
Svar
2
· Visningar
2 298
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Nån som vet vad \"Content.IE5\" är? Det ligger som en undermapp till Internet Temporary Files. Frågan är om jag kan plocka bort det...
Svar
7
· Visningar
2 088
Senast: AnetteJT
·
O
IT & mobiler Finns det papper som man gör dekaler av? Sådant med klister bakom, så man kan göra egna?
Svar
1
· Visningar
1 261
Senast: moiran
·
P
IT & mobiler Därför är datorn en man Den fungerar aldrig i köket. Bakom den imponerande fasaden döljs det mest luft. Den kan inte göra någonting...
Svar
3
· Visningar
1 303
Senast: cili
·
IT & mobiler Hur fasiken får man dessa från datorn? Jag blir galen på att få upp dessa i tid o otid! :mad: Hur gör man??!! :confused:
Svar
8
· Visningar
1 658
Senast: susekl
·
O
IT & mobiler Jag har fått en skiva av mamma där man ska kunna bränna ner sina bilder, nu är den stora frågan hur gör man? Det finns ju som ingen...
Svar
3
· Visningar
1 440
Senast: aiquen
·
J
IT & mobiler vad är det för nåt?
Svar
1
· Visningar
1 335
Senast: Lorelie
·
C
IT & mobiler Hmm..när jag klickar på en länk, till exempel bukefalos så öppnas det ett nytt fönster, MEN det är helt tomt i adressfältet och rutan...
Svar
11
· Visningar
1 847
Senast: Chough
·
C
IT & mobiler Det filnamnet plus cirka 15 till med samma namn fasst andra siffror i slutet har dykit upp när man går in på läggtill/ta bort program...
Svar
1
· Visningar
1 472
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Jag har haft samma bild läääänge men helt plötsligt så är den borta! Skrev in bildadressen på nytt men fick felmeddelande om att det var...
Svar
2
· Visningar
1 223
Senast: Jen80
·
L
IT & mobiler Jag vill ha bättre ljud i min dator, och tänkte köpa ett par nya högtalare, men behöver jag köpa en baslåda också då? Hur mkt skulle det...
Svar
3
· Visningar
1 308
Senast: AnetteJT
·
T
IT & mobiler kan man göra det? :confused: vill så gärna göra det när hästen går som finast :love: :p
Svar
2
· Visningar
1 248
Senast: töltande_pudding
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Bra hörlurar
  • Burkfisk

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp