Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

M
IT & mobiler Har gjort en tabell, min hästs stamtavla :) Tänkte att jag skulle ändra textstorleken på altihop så att det inte blir så stort, kan man...
Svar
8
· Visningar
1 382
Senast: MaLu
·
IT & mobiler eller vad man ska säga.. har filmat med digitalkameran (en Kodak KD 400Z ) o nu envisas datan med att endast spela upp ljudet men ingen...
Svar
1
· Visningar
1 648
Senast: SweetMelody
·
M
IT & mobiler Vart kan man hitta en sådan? Hittade en för någpt år sen, men nu så hittar jag inte den längre... Någon som vet?
Svar
11
· Visningar
2 011
Senast: SweetMelody
·
IT & mobiler Jag tror jag blir tokig och hoppas på att någon ska kunna hjälpa mig. Jag har lyckats hjälpa pappa med att ladda ned DC ++ och Media...
Svar
2
· Visningar
1 884
Senast: snurpe
·
IT & mobiler Hur gör man för att visa bilder på en tråd? Om man inte har den på nån hemsida utan bara på datorn? :o
Svar
3
· Visningar
1 179
Senast: Bonzaij
·
R
IT & mobiler hur gör man för å få fram rutan där man skriver fusk? nån som vet?
Svar
2
· Visningar
1 634
Senast: Real_Life
·
C
IT & mobiler Hur stor skillnad är det emellan de olika bolagen som erbjuder adsl i funktion? Vi har Tele 2...och vid vissa tidpunkter är det helt...
Svar
3
· Visningar
1 127
Senast: crazy
·
IT & mobiler Hur skriver jag när jag vill att bakgrunden ska vara fast? Alltså texten ska röra på sig och inte bakgrunden. Jag vill ha in det i...
2
Svar
20
· Visningar
2 382
Senast: Lorelie
·
MP3
IT & mobiler Ni som laddar ner mycket - använder ni Kazaa? Och vilken version då? Har ni problem med spionprogrammen eller har ni laddat ner en massa...
Svar
14
· Visningar
1 637
Senast: smulis27
·
IT & mobiler Jag har försökt installera drivrutiner till ljudkortet, men utan framgång till mina föräldrars dator... Deras dator är av den, hmmm...
Svar
5
· Visningar
1 303
Senast: Bubben
·
IT & mobiler Jag kan inte längre trycka "Visa källa" på min dator. Eller klicka går ju alldeles utmärkt men sen händer det inget. Detta kan vara lite...
Svar
8
· Visningar
1 150
Senast: aiquen
·
IT & mobiler Är det någon som känner till hur man får bort den trojanen? Här >microsoft.public.security.virus< är enda stället där jag öht hittat...
Svar
6
· Visningar
1 330
Senast: AnetteJT
·
H
msf
IT & mobiler jag får nu ideligen in ett "program" som heter msf på min dator. det visar sej varje gång jag skriver in en adress som inte finns, och...
Svar
2
· Visningar
1 242
Senast: hoshikuma
·
IT & mobiler När jag ska försöka skriva ut från MS Word får min PC för sig att det ska vara fem centimeters marginal nedtill och på sidorna. Dessutom...
Svar
6
· Visningar
1 325
Senast: Butros
·
IT & mobiler några gånger när jag rensat bland min skräppost: Jag blir smått irriterad på att de inte kan skriva eller stava rätt! :mad: Det är väl...
Svar
7
· Visningar
1 358
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Jag har gjort, i Excel, en tabell på blad ett där man räknar ut momsen om man vet priset före moms och på blad två en tabell där man vet...
Svar
2
· Visningar
1 500
Senast: Betazoid
·
L
IT & mobiler Nu har jag o pojkvännen suttit och bråkat ihop en hemsida, om min häst. Kika och kritisera lite..! Jag har ju tom en egen gästbok...
Svar
14
· Visningar
1 786
Senast: Filippan
·
IT & mobiler Jag har gjort en ny hemsida, som ligger i en undermapp på en annan hemsidas konto. Jag vill ha länkar till en undermapp som ligger i...
Svar
12
· Visningar
2 028
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Jag vill också lägga ut bilder. Kan någon vänlig själ tala om för korkadem ig hur man gör? :confused:
Svar
4
· Visningar
1 275
Senast: älgen
·
IT & mobiler Nu kommer även adsl till min lilla del av världen :banana: Nu vill jag veta vem som har det bästa, mest prisvärda och snabbaste...
Svar
2
· Visningar
1 276
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp