Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Kan man bli tvångsinlagd för ätstörning? Hur händer det? Hur dålig måste man vara? Vem måste 'slå larm''? Om mamma gör det kan då...
2 3
Svar
44
· Visningar
8 455
Senast: LenaH
·
Äldre Blev ju lite orolig i andra tråden så bäst att starta nästa tråd redan ikväll! :nailbiting: Skämt åsido! (Vem skulle liksom våga starta...
8 9 10
Svar
195
· Visningar
6 266
Senast: voltis
·
Svar
2 004
· Visningar
50 581
Kropp & Själ Jag hoppas att någon vänlig själ har haft oturen att hamna i samma sits som jag, så att jag kan få svar på mina funderingar. Jag är nog...
2
Svar
22
· Visningar
2 554
Äldre Det här är en av årets hittills viktigaste artiklar i landsortspressen. Hela artikeln är läsvärd, men när Eskilstunakuriren sätter igång...
Svar
13
· Visningar
988
Kropp & Själ Jag har precis tagit mig igenom årets första "träningsrunda". Typ i alla fall. Jag är oerhört otränad, har knäproblematik sen lång tid...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 692
Senast: ekra
·
IT & mobiler Person A startade upp en facebookgrupp som jag och B var med och administrerade. Nu har person A hoppat av och lämnat gruppen. Jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 159
Senast: SaraXX
·
Fritid Vill ha nya gardiner till sovrummet, kanske jag kan sova bättre om det är mysigare och mer ombonat. :) Har kollat alla sidor jag kan...
Svar
3
· Visningar
703
Senast: purity_666
·
Kropp & Själ Förra tråden var inte låst men "tjock" så startar en ny i hopp om fler glada löparberättelser. Måste få dela med mig av lite...
Svar
4
· Visningar
506
Senast: Freddie
·
Relationer Vill så gärna ge något fint till min fina vän och kollega som hjälpt mig så mycket. Han kom på stört till ridhuset igår när jag ramlat...
Svar
13
· Visningar
1 074
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Ja, ni vet hur livet är. Ibland är det rosa skimmer och ibland är det taggtråd. Jag har varit lyckligt lottad och haft mycket rosa...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 698
Äldre Jag och exet köpte ett hus för 620.000:- och ägde 50/50 Vi skiljdes och eftersom jag då ville bo kvar ansåg han att han ville att det...
Svar
18
· Visningar
1 218
Senast: Saigon
·
Äldre Snart blir jag tokig! Vill starta ett nytt e-konto på Swedbank. Det strulade förra gången med men till slut lyckades jag komma runt...
Svar
6
· Visningar
752
Senast: MM
·
Relationer Jag undrar hur man på bästa sätt bemöter en arbetskollega, som gärna tolkar saker sexuellt. Ett exempel är: "Hur går det?" "Nä, det...
2
Svar
34
· Visningar
2 394
Kropp & Själ Jag brukar inte vara så mesig och när jag inte vet vart jag ska vända mig brukar jag bara ringa och fråga nånstans där jag tror det är...
Svar
14
· Visningar
1 119
Senast: Ramona
·
Äldre Jag vill ha tips på bästa volymprodukterna och tillvägagångssätten för att få volym i håret! Mitt hår är det klassiska "fina...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 418
Senast: Niyama
·
Äldre Mina matematikkunskaper är inte särskilt höga så då frågar jag så klart Buke ;). Om en vara kostar 100 kronor inklusive moms och momsen...
Svar
4
· Visningar
522
Kropp & Själ Min sambo har börjat prata om barn och igår sa jag absolut nej då. Då sa han att du får hitta en annan Karl som inte vill ha barn då...
22 23 24
Svar
476
· Visningar
27 857
Senast: Got2Be
·
Relationer Vill inte förstöra Inte bara nätdejting tråden men ibland blir jag bara så uppgiven. Ibland tvivlar jag på mig själv, överreagerar jag...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 863

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp