Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Min man har alltid varit förtjust i sin whisky, men det är först för ett par veckor sedan jag reagerade på hur mycket han faktiskt...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
9 000
A
Kropp & Själ Jag gillar skor med bred läst och låg klack och danska Duckfeet har ju det :) Men hur är kvaliteten, är de tunna och sladdriga eller...
Svar
0
· Visningar
574
Senast: Anders
·
Kropp & Själ Jag har jobbat 2-skift nu i 2,5 år och fortfarande inte lyckats anpassa mig till de olika dygnsrytmerna. Har stora problem med att få...
Svar
13
· Visningar
542
Senast: Trott
·
Äldre Ska släpa med sambon på en bit mat i gbg, efter bröllopsmässan i helgen. Så langa era bästa restaurangtips är ni snälla :D
2 3
Svar
40
· Visningar
1 738
Senast: YaHilweh
·
Äldre Vi har blivit bjudna på bröllop i september, klädkod Kavaj. Söker tips på en fin klänning till mig, har storlek 44 med stor del som är...
Svar
14
· Visningar
983
Senast: lilstar
·
IT & mobiler Jag har ett supergammalt bokföringsprogram på en dator som jag blir lika överraskad över varje gång den faktiskt startar... Det går inte...
Svar
0
· Visningar
475
Senast: Madick
·
Hemmet Städtips önskas! Finns det något riktigt bra medel som man kan ha på diskbänken och i hoarna som inte resulterar i en "immig" och dassig...
Svar
16
· Visningar
17 501
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Hur pålitliga är blodtrycksmaskiner för hemmabruk? Jag fick en Omron intelli sense, lite äldre modell, av pappa igår och funderar på hur...
2
Svar
33
· Visningar
2 254
Senast: lil-sis
·
Äldre Jag är trött på att ha ett onödigt dyrt mobilabonnemang. Nu tänker jag byta till det som verkar bli billigast för mig istället. Meen jag...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 043
Senast: Raderad medlem 68338
·
Äldre Jag stör mig ordentligt om jag tittar på något på engelska med svensk text och dom översätter texten helt åt fanders. Det irriterar...
2
Svar
20
· Visningar
1 485
Senast: Andromedae
·
Äldre Jag vill flytta iväg till någon avlägsen liten varm ort någonstans långt bort. Det är så dumt att det inte finns, klart man inte kan...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 445
Senast: Dresden
·
Kropp & Själ Om ni är på fest. Och ni ser en kille som väger 100kg. är det eran guds givna uppgift att jagag dena person under en timme tills han...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 741
Senast: Heulwen
·
Äldre jag har för mig det ska finnas nåt "lekland" för vuxna och barn där man klättrar bara? Har för mig det låg i skåne. Jag är ute efter...
Svar
0
· Visningar
242
Kropp & Själ Okej, så här ser situationen ut: För drygt två veckor sedan blev jag tillfrågad om jag kunde ställa upp på en sak. Det handlar om 2x3...
Svar
15
· Visningar
1 467
Senast: majola
·
Äldre Måste ha nya hörlurar.. vill gärna ha trådlösa då jag tänker börja springa igen och är trött på att ha en sladd fladdrandes. Har ni...
Svar
0
· Visningar
340
Senast: pepp
·
Äldre Hur gör ni när ni beställer varor som endast skickas ut med DHL och bor på landet? De har nu flertalet gånger skickat mina beställda...
2
Svar
23
· Visningar
3 892
Senast: WBanna
·
Hemmet Köpte en väldigt läcker flaska med olivolja i vid mitt senaste besök i Italien. Nu är oljan slut men jag vill behålla flaskan. Dock...
Svar
6
· Visningar
6 641
Senast: Milene
·
Äldre Hej alla kloka! Som rubriken säger så har jag en syster som tar mycket energi av mig och jag vet inte hur jag ska göra för att sätta...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 013
Senast: Gry
·
Äldre Ja eller nej? Jag har ett ganska färskt bolån (bottenlån) som jag inte gjort något åt ännu, dvs det är rörlig ränta på hela beloppet...
2
Svar
29
· Visningar
1 608
Senast: tara
·
Svar
0
· Visningar
345
Senast: Skorpion76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp