Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Så småningom kommer det att komma kommunalt va till mitt hus, och eftersom det står på berget inser jag ju att det kommer behöva...
Svar
3
· Visningar
430
Senast: warg
·
Äldre Snubbe är uttråkad, ringer ett nummer som ska göra livet mer spännande, grejer händer och han blir spion eller nåt. Filmen slutar med...
Svar
5
· Visningar
507
Senast: Pancakes
·
Äldre Hej! Kan man se om någon varit inne på ens facebooksidan om vederbörande inte har loggat in?
Svar
5
· Visningar
774
Senast: lil-sis
·
Äldre Jag ska läsa en universitetskurs i San Fransisco (:banana:) under fem veckor och har börjat fila på en packlista. Googlingar säger att...
Svar
4
· Visningar
303
Senast: anna_panna
·
Äldre Vad är egentligen bäst för bilen? Ska jag låta smutsen sitta kvar tills det blir plusgrader eller ska jag tvätta den trots att det är...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 931
Senast: Korven
·
Äldre Jag ska iväg på en än så länge hemlig weekend och har fått en packlista, men jag går bet på en av punkterna. Jag ska ha med mig kläder...
Svar
8
· Visningar
3 387
Senast: Reville
·
Kropp & Själ Har någon en bra strategi för att inte tänka på skit man läst innan man somnar? Lång historia kort, jag läste en grov våldsskildring i...
2
Svar
27
· Visningar
1 356
Senast: Kirie
·
Tjatter Ja, självklart fick jag inspiration från tv-tråden. :-) Jag slötittar alldeles för mycket på tv. Har levt utan tv tidigare och det var...
Svar
19
· Visningar
863
Senast: Luff
·
Äldre Hjälp mig med slips-inspo! Vilken slips passar till den här skjortan...
Svar
17
· Visningar
713
Senast: Luff
·
Äldre Någon som har använt sig av Net1 mobilt bredband hyfsat nyligen, och vill säga hur ni tycker att det funkar? Letar efter internet till...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
6 817
Senast: Inte_Ung
·
Relationer Har nu bott i nya lyan i 1,5 vecka och jag behöver sätta mig ned och göra en matbudget. Vi är tre i hushållet och behöver ett vettigt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 219
Senast: LindgrenV
·
Äldre Jaha, tändningslåset har tydligen pajat, och enligt Volvo är det bara de som kan laga det. Någon som vet om så är fallet? Känns som att...
Svar
5
· Visningar
2 408
Senast: lil-sis
·
Äldre När jag svängde tvärt igår, samt när jag körde över ett gupp nu på morgonen, så hörde jag ett "klonk" från framvagnen... :( Vad är det...
Svar
19
· Visningar
13 393
Senast: Elisha
·
Hemmet Önskar tips på fina hästtavlor eller figuriner/prydnader :)
Svar
9
· Visningar
1 651
Senast: cambodia
·
Äldre Fritt fram för barn och kvinnomisshandel i Ryssland.... Trodde först att det var ett skämt... men icke.... Våld i hemmet ska...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 461
Senast: aiquen
·
P
Kropp & Själ Hoppas någon kan bolla lite med mig. Mitt knä har svullnat upp ganska mycket och gör lite ont, gör ondare ju mer jag rör på det. Känns...
Svar
15
· Visningar
858
Senast: escodobe
·
Hemmet Nu är jag ute i god tid, men men! Nästa år skall lägenheten säljas, vill så klart få ut så mycket som möjligt för den och undrar lite...
2
Svar
20
· Visningar
5 210
Kropp & Själ Jag fick vinterkräksjukan i måndags. De akuta symptomen upphörde tidigt tisdag morgon men problemet är nu att jag fortfarande inte...
Svar
11
· Visningar
4 774
Senast: Korven
·
Äldre Hur GÖR man för att ändra inställningar i messenger/meddelanden när man är inne på facebook på datorn? Jag hittar bara en...
Svar
6
· Visningar
3 038
Äldre Har en softshelljacka som jag gillar mkt och har använt i många år vid olika aktiviteter. Har använt den på jobbet och den råkade då...
Svar
3
· Visningar
585

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Bra blötmat

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp