Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Nu är jag sugen på ny buketräff! :D Vad tror ni om musikquiz på Harrys en lämplig onsdag med mat och/eller dryck för dem som vill? Jag...
Svar
16
· Visningar
705
Äldre Mitt ex har flyttat utomlands men har inte ändrat adress. Han står fortfarande skriven hos mig och hans post kommer hit. Hur ska jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 202
Senast: MJLee
·
Äldre Trots totalt ointresse har jag börjat försöka sätta mig in i fond- och aktievärlden. Jag tror inte jag är redo att börja spara i aktier...
Svar
10
· Visningar
564
Senast: Teilani
·
Relationer En ganska allmän fråga, men jag ska försöka specificera mig. I höstas blev jag sådär dunderkär. Ni vet när hjärtat slår så man tror att...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 921
Senast: Singoalla
·
Relationer Jag har en kompis som under några månader, 4-5 kanske, träffat en man och varit någorlunda seriös med honom. De bor i ett annat land och...
2
Svar
35
· Visningar
4 491
Senast: Inglorion
·
Kropp & Själ Reagerade på att det finns en viktnedgång-tråd och en "Tjockistråd" på förstasidan av forumet. Det visar en rätt tydlig bild av oss och...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
6 163
Senast: catapult
·
Äldre Jag vill söka nytt jobb men fastnar på referenserna. -Vill inte lämna nuvarande chef som referens då jag inte vill att de ska veta att...
Svar
4
· Visningar
550
Senast: Monkie
·
Äldre Jag och mamma har gjort oss förtjänta av en liten paus från vardagen och ska därför till Stockholm fredag-söndag nu. Så jag är alltså...
Svar
16
· Visningar
1 051
Skola & Jobb Nuvarande arbetstider 07:30-16:00. Kan man bli tvingad att ändra sitt schema och jobba till 16:30 vissa dagar och att gå hem tidigare...
2
Svar
21
· Visningar
1 835
Senast: Monkie
·
Skola & Jobb Jag velar så mycket fram och tillbaka angående det här med jobb. Jag har läst en universitetsutbildning på fyra år. Efter det har jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 400
Senast: Brandgul
·
Äldre Kort beskrivet: Vi ska boka resa den 28-31 mars till London, mitt pass går dock ut 30 april. Snabb googling säger att det är lugnt att...
2
Svar
36
· Visningar
2 523
Senast: mamman
·
Äldre Vet inte alls var jag ska lägga denna fråga... Men jag hoppas verkligen att allvetande buke har ett bra svar :love:;) - Finns det någon...
Svar
8
· Visningar
1 785
Senast: AraSlei
·
Skola & Jobb Jag tänkte försöka sätta ihop en rolig kick-off med jobbet då det är några nyanställda och det är alltid roligt och bra att skapa...
Svar
5
· Visningar
433
Senast: hoppsann
·
Hemmet När man gör ett fotoalbum där man klistrar in foton själv - måste det vara skydd mellan sidorna eller funkar det att ha fotografier som...
Svar
2
· Visningar
1 421
Senast: Ms_Antrop
·
Kropp & Själ Har Ibs och magkatar och har varit rätt dålig hela december och levt mest på rågknäcke, mjölk och lite apelsinjos, men i mellan dagarna...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 903
Senast: Centaur
·
Kropp & Själ Jag har funderat på byxköp. Dvs jag har hört så många , inklusive mig själv, som tycker det är så svårt att köpa byxor. Jag tycker det...
2
Svar
31
· Visningar
1 516
Fritid Jag ska sy lite utrustning för lek där jag söker efter vanliga metall-spännen (som för en klassisk armbandsklocka). Storlek ska vara ca...
Svar
6
· Visningar
1 166
Hemmet http://forumbilder.se/G75IP/image Hej kära bukare! Har upptäckt en sån här insekt och undrar om det är en vägglus? (Försökt ladda upp...
Svar
11
· Visningar
1 916
Senast: Shilon
·
Tjatter Om du fick makten helt i dina händer att stifta en ny lag, vad skulle du då hitta på för något? Själv skulle jag besluta om en lag som...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
8 085
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp