Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Vitt och fräscht är ju ganska så inne ljust nu på inredning. Vi eftersträvar en öppen planlösning med mycket ljus och stora fönster...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
8 319
Senast: Lampan
·
Hemmet Vi är inne på att köpa en större gård. Vi vill dock inte sälja vår gård innan vi har hittat någon annan eftersom vi inte vill riskera...
Svar
8
· Visningar
807
Senast: warg
·
Kropp & Själ Min folktandvård börjar bli rent löjlig. Jag går hos folktandvården på närmsta lilla ort. De har inte tandläkare fast på heltid, utan...
2
Svar
36
· Visningar
1 619
Senast: Similitude
·
Äldre Jag och mamma planerar att åka till Gotland i sommar. Vi vill gärna hyra en liten husbil men jag hittar ingen hemsida nånstans där man...
Svar
3
· Visningar
570
Senast: lisa412
·
Kropp & Själ Jag hoppas jag lägger tråden rätt. Funderar på det där med allergier och ärftlighet, speciellt matallergier. Jag är gravid och har svår...
2
Svar
23
· Visningar
1 906
Senast: Lindon
·
Relationer Det är så att det finns en man en man som jag är väldigt attraherad av:o Vi ses regelbundet i en välgörenhetsgrupp och ju mer jag...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
8 929
Senast: Texaz
·
Skola & Jobb Hej! Så jag kommer välja gymnasium nästa år (går då i åttan) och jag vill gå på Bollerup nere i Skåne. Jag har läst mycket om skolan...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 917
Senast: machafuko
·
Trädgård & Växter Jag är på jakt efter en stor, grön blomma som inte har en stam utan bara är grön. Ormbunken har det perfekta utseendet egentligen men...
Svar
5
· Visningar
2 327
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Förra året kantades av den ena jobbiga händelsen efter det andra med bland annat en älskad hund som gick bort, ett dåligt förhållande...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 842
Senast: EmmaW
·
Tjatter Vilket är det vackraste namnet (på en människa), enligt dig?
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 430
Senast: Lager
·
Äldre När vi var ute och körde idag såg vi en ovanlig (eller kanske inte?) kombination. Vi körde med hästsläp så höll ju 80 km/h på 100-väg...
Svar
8
· Visningar
1 128
Senast: svea
·
Relationer hej! Det är så att jag och min pojkvän har varit tillsammans i 2,5 år. Han flyttade hit pga av sport och vi studerar här tillsammans på...
Svar
4
· Visningar
800
Senast: lilstar
·
Äldre .....varför slutar de inte trycka ner den när brevlådan är överfull, och det måste vara uppenbart att ingen tömmer lådan :confused...
2
Svar
20
· Visningar
1 270
Senast: Buck
·
Kropp & Själ Som rubriken lyder... Anledningen till fråga är att jag träffade hund för två veckor sedan. Har sedan dess framförallt ögonbesvär i...
Svar
9
· Visningar
547
Senast: TinyWiny
·
Äldre Vi (2 vuxna) vill åka till Kroatien runt 1/7. Min fråga är om det lönar sig att boka flyg och hotell själv jämfört med att åka charter...
Svar
0
· Visningar
365
Kropp & Själ Råka ut för nått otäckt i natt. Var påväg att ringa akuten när de gick om Hela rygg vänster sida "krampade". Kunde andas in till 2/3...
Svar
13
· Visningar
1 355
Senast: YorkWann
·
Äldre Vet inte alls om jag hamna rätt, men vi ser! Föe att göra lång historia kort så drömmer jag och sambon om en gård. Min...
Svar
3
· Visningar
708
Hemmet Ni som har recliner/biofåtöljer, vad har ni för bord? Jag har haft ett stort vardagsrum med en tvåsitsrecliner utan bord och en vanlig...
Svar
0
· Visningar
486
Senast: gillaj
·
Kropp & Själ Efter att ha läst tråden om inomhustemperatur så funderar jag lite på hur mycket kläder folk har på sig inomhus? Hade ni haft mer/mindre...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
6 268
Senast: Hoarfrost
·
Skola & Jobb Om jag har blivit beviljad CSN i 20 veckor på HT + 20 veckor på VT, kan CSN dra tillbaka sin beviljan om vårterminen om jag inte uppnår...
Svar
7
· Visningar
746
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp