Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Känner mig som en tonårsflicka, fånigt förväntansfull, men snart är det den första Juli, dagen då det första nya Gilmore Girls avsnittet...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 001
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Min frisyr: Lob. Vill gärna göra "horisontella vågor" till festliga tillfällen. Men hur? Hittar bara stylingtips för vanliga lockar...
Svar
8
· Visningar
896
Senast: Centaur
·
Äldre Kom över billiga flygbiljetter till Phuket om 2 veckor och gjorde en spontanbokning :angel: Vi är borta i 11 dagar och är egentligen...
Svar
13
· Visningar
990
Senast: Idas
·
R
Äldre Jag, sambon och våra två barn ska tillbringa nästa helg i Uppsala. Vi vill gärna ha tips på trevligt och prisvärt centralt boende. Vi...
Svar
1
· Visningar
357
Senast: Destiny_D
·
Äldre Har ni registrerat er? Jag gjorde det idag och har hittills pratat med en mäklare från Nigeria (hade lite svårt att höra allt han sa...
17 18 19
Svar
361
· Visningar
36 227
Senast: Sleepy
·
IT & mobiler Kan man gå in på fb utan att det syns att man är online och isåfall hur?
Svar
15
· Visningar
1 842
Senast: mandalaki
·
Tjatter Jag funderar ofta på hur man uttrycker saker och varför. Finns det fler kanske det kan bli en liten språklåda här där vi kan filosofera...
Svar
17
· Visningar
1 304
Senast: Gry
·
Äldre Ni som jobbar i skolan, hur upplever ni att det står till med kunskapen i källkritik hos barn/ungdomar i landet? Hur arbetas det med...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 227
Senast: Sleepy
·
Äldre Hur gör man bäst det? Jag har ett armband som bara ligger och "skräpar" och skulle mycket hellre vilja ha pengarna. Men hur gör man...
Svar
12
· Visningar
1 560
Senast: Karfitsa
·
Äldre Gärna mat/dryck-relaterade vill jag ha tips på! Jag funderar på att designa egna muggar som man blir glad av! //r
Svar
18
· Visningar
2 448
Kropp & Själ Någon som har erfarenheter? Jag antar att det mest används inom skidåkning, men jag funderar på att skaffa en till...
Svar
17
· Visningar
2 056
Senast: Pudlan
·
Äldre I min familj och släkt ska vi i år testa att ha julklappsspel på julafton istället för att köpa julklappar till varandra som vanligt. Ni...
Svar
17
· Visningar
3 033
Senast: lady_vip
·
Hemmet Jag håller på att fräscha upp min lägenhet inför försäljning. En sak som stått på listan är att måla de gamla listerna (och skjutdörrar...
Svar
13
· Visningar
4 771
Senast: åke
·
Kropp & Själ Jag har några leverfläckar jag skulle vilja ta bort. Jag har tagit bort tidigare både med laser och skurit bort, och dom jag tog bort...
2
Svar
23
· Visningar
5 227
Senast: Egonson_
·
IT & mobiler Tänkte att vi här kan tipsa om och skriva lediga domännamn, eller fråga om man vill ha namninspiration till sin hemsida eller domännamn...
Svar
3
· Visningar
543
Senast: Milene
·
Äldre Jag har en sadel till salu och igår fick jag ett mkt kortfattat mail på engelska, i princip bara vad jag kunde tänka mig att sälja den...
Svar
14
· Visningar
1 426
Senast: avslutat medlemskap
·
Relationer Varning för långt och vimsigt inlägg, måste bara få skriva av mig, kände jag. Jag lever i en relation sedan två och ett halvt år...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 740
Senast: Vallmo
·
Skola & Jobb De som blev mobbade i skolan blir konstnärer, artister och musiker och en del annat. De berättar som vuxna om mobbingen de blev utsatta...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
7 244
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Behöver skriva. Få tankar utifrån, erfarenhet av och perspektiv på ämnet "När föräldrar blir gamla och sjuka". Försöker sammanfatta min...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 777
Senast: Sonic76
·
Relationer Jag är ganska usel på att umgås, sitter gärna hemma i soffan. Har några vänner som jag tycker jättemycket om, men vi har inte direkt...
Svar
7
· Visningar
857
Senast: avslutat medlemskap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp