Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Hej! Jag har lite bekymmer med spotify och offline spellistor i mobilen. Har förut synkat en lista som jag kan lyssna på offline men...
Svar
1
· Visningar
3 862
Senast: Saybia
·
IT & mobiler Kan man göra olika utskicksgrupper i outlook? Isåfall hurdå? mvh
Svar
0
· Visningar
1 045
Senast: Gabbi
·
IT & mobiler När jag gick över till tidslinjen råkade jag ta bort inställningen där mina inlägga och "gillar" av andras inlägg inte skulle synas i...
Svar
0
· Visningar
855
Senast: Die_Frau
·
IT & mobiler Eftersom pixbox lägger ner den 30 november så måste jag hitta en ny sida att ladda upp bilder på. Kravet är att det ska va gratis och...
Svar
10
· Visningar
2 237
Senast: angelo
·
IT & mobiler Jag letar efter en ny bärbar dator som ska ligga i prisklassen 5000 - 7000 kr. Det viktigaste kravet som jag har på datorn är att den...
Svar
4
· Visningar
3 927
Senast: klasis88
·
IT & mobiler Min dator har börjat stänga av sig när jag spelar. Den är väl kanske 5-6 år gammal, så ingen ungdom. Kan man byta fläkt i sån eller kan...
Svar
10
· Visningar
2 473
Senast: Kibani
·
IT & mobiler Efter att ha pratat om det i tjugo år slog jag och en av mina väninnor till i förra veckan och bokade en semesterresa tillsammans. Så i... 2
Svar
23
· Visningar
3 092
Senast: Myrten
·
IT & mobiler Jag har en längre tid funderat på att lägga om mitt elektroniska liv i syfte att reducera kostnader. Jag hade fast telefoni + fast...
Svar
8
· Visningar
2 027
Senast: Mirtai
·
IT & mobiler Jag är väldigt aktiv med att göra bloggdesigner och här om dagen skulle jag gå in och fortsätta med en design. Då fungerade det...
Svar
18
· Visningar
1 271
Senast: Blueberry
·
IT & mobiler Jag funderar på att köpa mig en laptop. Jag vill kunna spela, typ The sims, wow osv. Vill även kunna sitta med photoshop på den...
Svar
1
· Visningar
1 169
IT & mobiler Jaha, så lyckades jag bli lurad att spela det och kan nu inte riktigt sluta. Dock må jag kanske vara dum, men kan jag inte "stänga av"...
Svar
1
· Visningar
967
IT & mobiler Har funderat ett tag på att skaffa en sån där Magic Bullet, men är den verkligen så bra och smidig som den verkar? Klarar den av mycket...
Svar
0
· Visningar
826
Senast: Celija
·
IT & mobiler Som jag har längtat efter detta spel! Och så gav mig pojkvän det när jag fyllde år i onsdags, åh vad glad jag blev. På kvällen...
Svar
7
· Visningar
3 269
C
IT & mobiler Visst stämmer det att man måste använda det senast utkomna expansionspacket i datorn när man spelar med expansions på sims ? Men vet...
Svar
1
· Visningar
1 429
IT & mobiler Jag har en HP bärbar dator sedan två år tillbaka och tänkte nu rabbla upp de problemen jag har med den, så får du som känner igen något...
Svar
3
· Visningar
1 318
Senast: ricca
·
IT & mobiler Jag laddade nyss hem en ny bloggdesign som är helt okej, MEN all kursiverad text blir ljusrosa. Det syns jääkligt dåligt mot vit...
Svar
7
· Visningar
1 294
Senast: Pancakes
·
D
IT & mobiler Jag har en ADVENT (4213 NO) dator, en liten men helt okay. Enligt en drkal, skall den ha BT, men jag kan inte komma på hur jag får...
Svar
2
· Visningar
905
Senast: Unix
·
IT & mobiler Hej! Har nu testat byta bakgrund genom paint på några bilder men det går ej. Dvs bakgrunden som är där från början dvs då jag fotat...
Svar
2
· Visningar
1 367
Senast: Thek
·
IT & mobiler Pixbox har ju ballat ur och jag har förlorat rätt många bilder som jag haft uppladdade där, så ska söka mig till en annan sida.. Vad...
Svar
15
· Visningar
2 449
Senast: Rhodugune
·
IT & mobiler Min dator har blivit jätteseg men efter att surfat lite i kväll så verkar problemet bara infinna sig på facebook. häromdagen så...
Svar
3
· Visningar
1 567
Senast: Thek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Fälttävlans-tråden 2025