Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

J
IT & mobiler Hejsan Jag undrar om de finns någon som vet en bra sida där man kan ladda hem Arvet från rosemodhill eller något annat roligt...
Svar
1
· Visningar
921
Senast: Thek
·
1
IT & mobiler Jag har en ( gratis ) hemsida på weebly.com och vill gärna ha musik till både bloggen och fotoalbumet. Jag behöver alltså en Html-kod...
Svar
3
· Visningar
1 616
Senast: 134643
·
H
IT & mobiler hej jag har kört fast och behöver hjälp med att uppdraget som är när man befinner sif i marocco.:confused::confused:
Svar
0
· Visningar
769
Senast: Horsez_girl
·
IT & mobiler Jag håller på att bli tokig! Mitt trådlösa tangentbord fungerar alldeles utmärkt (nu tex) - men inte i openoffice! Skriver bara varannan...
Svar
0
· Visningar
816
Senast: Cha9
·
IT & mobiler Jag vill ha en kamera. Under 1000 kr är mitt krav, men så bra som möjligt förstås. Vad bör jag titta på? 14 megapixlar och 5x optisk... 2
Svar
21
· Visningar
3 438
Senast: Sonic76
·
IT & mobiler Namnge samma enhet för facebook två gånger? Och ipnummer.. Jag har nu inställningen på FB att jag får ett mail var gång jag(eller någon...
Svar
3
· Visningar
1 317
Senast: Magnum
·
IT & mobiler Jag tänkte köpa en espressomaskin till mamma och hennes man i julklapp. Men jag vill ha en som är bra! Och självklart finns det så många...
Svar
14
· Visningar
1 587
Senast: Ava22
·
IT & mobiler En kompis till mig undrar om jag vill ha hennes gamla Pentax SF7. Den har några år på nacken men fungerar som den ska. Vad är rimligt...
Svar
2
· Visningar
991
Senast: JuniNatt
·
T
IT & mobiler Har ett problem med min dator till det trådlösa nätverket hemma. Alla andra datorer fungerar mot internet utan problem. Det är bara...
Svar
0
· Visningar
1 213
Senast: Thisiswhy
·
IT & mobiler Som rubriken säger, så är det just det som har hänt :crazy: Igår så fick alla mina kontakter spam mail från mig, så antagligen är...
Svar
3
· Visningar
1 336
Senast: ricca
·
IT & mobiler Jag har en webbplats som jag tittat till genom googles verktyg för webmasters eller vad det heter. Inte så bra på detta, men gör så gott...
Svar
1
· Visningar
926
Senast: keramin
·
IT & mobiler Jag behöver lite hjälp, vad kan ha blivit fel? Först lämnade ja rummet en stund, då när jag kom tillbaka var datorn avslagen med...
Svar
1
· Visningar
918
Senast: Thek
·
IT & mobiler Alltså vilken sida att bygga och administrera en blogg på borde jag välja? Just nu har jag hemsidan på one.com så jag har även bloggen...
Svar
12
· Visningar
1 522
Senast: nilema
·
IT & mobiler Någon som vet om det är möjligt att lägga in en filmsnutt man själv filmat på ens egen hemsida, men utan att den ligger på youtube -...
Svar
2
· Visningar
1 001
Senast: Siggelina
·
IT & mobiler Hej Jag har sedan förra veckan en splitter ny HP-dator (stationär) som har den senaste versionen av Office-paketet. Jag har bara...
Svar
1
· Visningar
968
Senast: MonteRose
·
IT & mobiler När jag ändå svarade i speltråden så kan jag ju fortsätta skriva ;) Mitt grafikkort verkar sjunga på sista versen, verkar inte få...
Svar
1
· Visningar
1 423
Senast: Hero
·
IT & mobiler Helt plötsligt kan jag inte se klipp på YouTube längre :confused: , det blir antingen en helt svart eller en helt vit ruta där...
Svar
2
· Visningar
1 392
Senast: Saybia
·
IT & mobiler Märkte imorse att det har börjat dyka upp annonser som täcker inläggen på dom olika hästforum här, alltså så att det inte går att läsa...
Svar
4
· Visningar
1 245
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Vet någon hur man gör för att ta bort vissa kompisars eviga länkande till något man alls inte är intresserad av?Skulle också vilja...
Svar
3
· Visningar
2 346
Senast: skjona
·
IT & mobiler Jag håller på med ett arbete till skolan och början skrev jag i skolan. nu när jag öppnade det i microsoft word kan jag inte skriva, jag...
Svar
2
· Visningar
1 133
Senast: Celija
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Fälttävlans-tråden 2025