Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag läste Charlie and the Chocolate Factory igår och stötte på detta hysteriskt roande kapitel. Nu är jag nyfiken på om någon har läst...
Svar
3
· Visningar
780
Senast: Caoimhe
·
Äldre Jag är ute efter en ny handbagageväska! Jag har inga krav förutom att den ska vara gul :D Har suttit och googlat lite men tycker mest...
Svar
8
· Visningar
693
Senast: Basilika
·
Äldre Årets sommarvärdar är presenterade..... Kommer garanterat att sitta klistrad 11 Juli do den frispråkige FN medarbetaren Anders Kompass...
Svar
0
· Visningar
389
Senast: swemale
·
Äldre Bla. P3 dokumentär har gått varm och nu lyssnar jag på Creepypodden. Otroligt bra då jag gillar skräck. Nu letar jag efter nya att...
Svar
10
· Visningar
959
Senast: GardenAngel
·
Skola & Jobb Ska på studentuppvaktning idag och då är min fråga om jag ska bära min gamla studentmössa Vet att när jag tog studenten för en massa år... 2
Svar
21
· Visningar
3 121
Äldre Eller kring karlstad någonstans med tio femton mils radie. Hur är det att bo där? Ska man flytta någon annanstans? Bor långt upp i...
Svar
5
· Visningar
1 334
Äldre Jag har en kompis från Tyskland (boende i London) som kommer hit 23-26 juni. Hon var här på midsommar för 3 år sen, men då var vi uppe...
Svar
17
· Visningar
934
Senast: VLMF
·
Relationer Jag börjar närma mig 30 och lever sedan flera år i ett mycket hetronormativt förhållande. Efter att jag och min partner gifte oss för... 10 11 12
Svar
221
· Visningar
13 154
Senast: escodobe
·
Hemmet ... när vattenpumpen har lagt av? Elektriker? Rörmokare? Eller vad? Varför händer sådant här alltid på helger? :banghead: 2 3
Svar
44
· Visningar
2 560
Senast: aprilmaj
·
  • Låst
Äldre Läs mer här: http://www.bukefalos.com/threads/forumet-senior-sedan-forra-seklet.1407120/ och rösta här...
Svar
0
· Visningar
2 275
Senast: Gunnar
·
Hemmet Jag tänkte bli vuxen (:eek: ) och fixa klart det lilla rummet i lägenheten, i mer år en jag vill erkänna har jag löst längden på...
Svar
0
· Visningar
583
Senast: KSF
·
Tjatter http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22941931.ab Vad tror ni är hemligheten bakom denna täta kalufs? Och hur har han klarat sig... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 066
Senast: sjoberga
·
Relationer Gu va bra Jimmie var igår. I SVT:s nätomröstning tyckte 63% att Jimmie var bäst. Dom andra kom inte ens upp i 9% :laugh:. Majoritet... 14 15 16
Svar
314
· Visningar
13 509
Senast: Fruentimber
·
Äldre Hur bestämmer man ett pris på sina älskade nästa fyrbenta vänner? När hjärtat säger behåll, magkänslan säger sälj inte det blir inte...
Svar
7
· Visningar
1 233
Senast: Jens
·
Relationer Jag sitter på jobbet och ska sy ihop några programpunkter för en konferens inom LSS och får inte riktigt grepp om vissa utmaningar inom...
Svar
4
· Visningar
649
Senast: Singoalla
·
Äldre Jaa, vad är de för något (inte frukten då:p) och varför får jag nu plötsligt en massa inbjudningar till det på facebook? Googling på det...
Svar
9
· Visningar
7 829
Senast: Grazing
·
Tjatter @CillaW med en fantastisk specialdesignad tårta, vem bakar o hur skall den se ut?
Svar
13
· Visningar
1 068
Senast: aprilmaj
·
Äldre Ska på bröllop den 18 juni, klädkod kavaj. Är totalt efterbliven när det kommer till sånt här, så vad tusan ska man ha på sig? Har ni... 2
Svar
28
· Visningar
5 212
Senast: Red_Chili
·
Hemmet Åh, jag har världens jobbigaste problem just nu! Jag har köpt två skärbrädor varav den ena tänkte jag ge bort i present och den andra... 2
Svar
20
· Visningar
1 559
Senast: Jerseyite
·
Kropp & Själ Nu har jag inga barn, men blir nyfiken, idag verkar alla tidningar rapportera om att korv kan orsaka cancer och alla föräldrar som har... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 924
Senast: hagel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025