Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Hej, behöver hjälp! Jag har spontant tackat ja till ett jobb i Uppsala men vet inte alls var jag ska börja söka boende, vilka områden... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
12 095
Senast: Niyama
·
Tjatter Behöver lite tips på vad man kan hitta på själv under helger såsom midsommar, nyår när man är själv. Dvs vänner och familj är alltid...
Svar
19
· Visningar
917
Senast: Myrten
·
Skola & Jobb Yo. Vad kan man ställa för krav på sitt universitet när det gäller att få uppgifter rättade i tid? Har anmält mig till en sommarkurs där...
Svar
7
· Visningar
806
Senast: xfie
·
R
Skola & Jobb Jag ska byta jobb och får huvudvärk av detta med att man inte får ha nåt glapp mellan jobben. Jag kommer antingen att sluta tre veckor... 2 3
Svar
48
· Visningar
11 062
Senast: trassel
·
Skola & Jobb Läste till några omvårdnadskurser under 2013 till 2014. Jag sökte ursprungligen andra kurser, men blev informerad om att de bytt namn...
Svar
10
· Visningar
763
Senast: Niyama
·
Skola & Jobb Jag har under en tid sökt andra jobb, har ofta fått komma på intervju och fått feedback på att jag gör bra ifrån mig, men sen fått ett... 2
Svar
36
· Visningar
5 513
Senast: Girasol
·
Fritid Min man står och gör rabarbersaft precis just nu och det blev ju en röra av rabarberna kvar. Känns onödigt att slänga om man kan göra...
Svar
11
· Visningar
6 340
  • Låst
Trädgård & Växter Nu kan jag inte hålla mig längre!! Jag måste starta tråden för 2016 års trädgård och odlande :p Impectas katalog kom ju... och jag har... 99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
106 896
Äldre Jaha, vi har lagt ett bud på ett hus... :) Mejlade in det igår eftermiddag, så rimligtvis såg mäklaren det i morse. Än så länge har jag... 2
Svar
24
· Visningar
2 488
Kropp & Själ Det här kan vara den konstigaste tråd ni läst. Min son har titt som tätt pratat om att måsar är riktigt läskiga. Jag har aldrig tagit...
Svar
16
· Visningar
1 885
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har aldrig tidigare bott där det funnits så mycket knott som här, och då har jag ändå flyttat runt en del (fast oftast inom en... 2
Svar
27
· Visningar
2 064
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Hej! Skulle behöva tips på kalorisnåla maträtter. Har tänkt börja räkna kalorier men kan väldigt lite om det, är det något man ska...
Svar
5
· Visningar
756
Senast: nickan1
·
Relationer När vi är så många kvinnfolk som behöver hantverkare lite till mans (kvinns). Någon härinne är säkert bra på logistik o kan fixa schema... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 511
Senast: Breaktown
·
Mat Jag är verkligen utanför min komfort-zon nu. Så jag litar som alltid till Buke-maffians osvikliga kunskap. Och gom, så klart. Rubriken...
Svar
17
· Visningar
1 165
Kropp & Själ Om ni känner någon som är nykterist, tycker ni att det är okej att bjuda denne på en dryck med 0.3 % alkohol? 0.5 %? Jag har aldrig i... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
9 405
Senast: VLMF
·
Kropp & Själ Frågan är känslig. Jag vet inte om jag ska vara orolig. (Och egentligen så är frågan så mycket större, men jag försöker krympa ner det... 4 5 6
Svar
114
· Visningar
9 603
Senast: phie
·
Kropp & Själ Har de senaste två timmarna legat i sängen med extrem mensvärk. Har tagit en ipren för två timmar sedan, en till för en halvtimme sedan...
Svar
19
· Visningar
823
Senast: Diana
·
Kropp & Själ Jag har lyckats tappa rösten pga förkylning och hosta. Har någon något tips för att snabbast återfå rösten? Som det är nu finns den...
Svar
14
· Visningar
84 302
Senast: sweep
·
P
Äldre Önskar tips på häftiga utomhusbad, äventyrsbad runt om i Sverige, barnen är 12-22 år. Förlitar mig på Bukeoraklet :bow:
Svar
2
· Visningar
474
Senast: Piek
·
Skola & Jobb Idag var det dags för skolavslutning, dottern slutade grundskolan. Och stolt far fick (ganska oväntat) se dottern ta emot pris för... 16 17 18
Svar
351
· Visningar
13 201

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka