Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har varit ganska förskonad från allergi i många år då jag varit så sjuk att utevistelsen bara har blivit till och från bilen typ. Nu... 2
Svar
20
· Visningar
3 146
Senast: åke
·
Skola & Jobb Jag har sökt en tjänst som chef på mitt jobb. Utlagd internt. Hintad av två chefer att söka, dock har fler sökt och intervjuer kommer...
Svar
1
· Visningar
438
Senast: sjoberga
·
Äldre http://www.expressen.se/nyheter/gavleimam-var-med-i-hemlig-jihadist-grupp/ Det jag länge antagit och gissat mig till har nu även... 15 16 17
Svar
326
· Visningar
18 987
Senast: julgrisen
·
Skola & Jobb Jag stödundervisar två elever i svenska som andraspråk; de är 13 och 16 år. Den äldre eleven är ambitiös, och när hen bad om att få i... 2 3
Svar
44
· Visningar
2 849
Senast: Raderad medlem 6459
·
Hemmet Här kommer dagens i-landsproblem. Jag har aldrig hissat en flagga i hela mitt liv, men nu äger jag ju faktiskt en flaggstång och en...
Svar
8
· Visningar
869
Senast: Thomasine
·
Äldre Dottern har åkt till USA på träningsläger och nu helt plötsligt vill tränaren ha fullmakt av oss som vårdnadshavare. Eftersom jag vet...
Svar
18
· Visningar
2 624
Kropp & Själ Min syster och jag hade nyligen en diskussion om att gå på hälsokontroll (eller inte). Jag går via jobbet vart tredje år, men hon går... 6 7 8
Svar
142
· Visningar
8 406
Senast: Kattennizze
·
R
Kropp & Själ Hörrni bilförare. Om man landar på Arlanda vid en halv sju sju rycket en fredagkväll, hamnar man i köer in mot stan då om man tar en... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 843
Senast: Inte_Ung
·
Äldre Jag känner mig som en riktigt inkompetent idiot just nu. Jag har flyttat till obygden = Bollnäs ;) och som inbiten Stockholmare har jag... 5 6 7
Svar
125
· Visningar
10 020
Senast: MJLee
·
Tjatter Häromdagen bara slog det mig att jag, under mina snart 37 levnadsår, aldrig sett en skalad citron. Jag tog upp frågan med tanterna på... 2 3
Svar
45
· Visningar
5 695
Senast: Lampan
·
Trädgård & Växter På min inte-alls-skötta uteplats så har det ploppat upp en växt. Den har blivit stor nu och jag tycker om den, men har ingen som helst...
Svar
8
· Visningar
884
Kropp & Själ Jag känner en stor osäkerhet och rädsla kring män, och känner en fruktansvärd panik inför att bli intim med någon. Men även i andra... 2
Svar
36
· Visningar
4 438
Senast: Mabuse
·
Skola & Jobb Funderar på att byta jobb. Mitt jobb jag jobbar på dina fick jag via kontakter så har aldrig sökt jobb på riktigt tidigare. De jag...
Svar
10
· Visningar
720
Senast: landet
·
Trädgård & Växter Min mor är löjligt förtjust i syrener, men hon bor i lägenhet och där går det ju inte direkt att ha en stor syrenbuske. Finns det något... 2
Svar
21
· Visningar
2 746
Senast: Philosophia
·
Kropp & Själ Ramlade av en häst för ett tag sen och bröt handleden. Efter nästan 5 veckor har jag fortfarande ont. Nu ska jag få sjukgymnastik 6...
Svar
10
· Visningar
635
Senast: MaRomer
·
Svar
0
· Visningar
256
Senast: myzzan
·
Fritid Tänkte göra ett nytt upprop :D Vi är alltså några som ska försöka ta oss till @saint__anger den 6 juni och göra ett ryck med att...
Svar
19
· Visningar
1 549
Senast: Trott
·
Kropp & Själ Jag har gått en en veckas tid och klagat över min onda "hälsporre" Även om folk sagt att jag har ont på fel ställe, att det inte är en... 2
Svar
21
· Visningar
1 612
Senast: nickan1
·
Kropp & Själ Hej! Är det någon här som är duktig på knän och kanske vet vad som är fel på mitt...?! Jag har en fundering kring mitt knä där jag kan...
Svar
3
· Visningar
522
Senast: Rosett
·
Relationer Hej alla. Jag är i en av mina värsta kriser. Jag behöver peppning och råd. Varning för långt inlägg. Jag och min, sen tre år, sambo är... 2
Svar
34
· Visningar
6 202
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka