Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet På en dryg vecka har jag nu petat bort och sprayat tre getingbon på samma ställe, under en takpanna på huset. De bygger nytt på nolltid...
Svar
2
· Visningar
872
Senast: Liran
·
Kropp & Själ Igår var jag ute på en skogspromenad med hunden. Smorde in ansiktet innan med SPF 50 eftersom jag är känslig. Keps på och så höll jag...
Svar
10
· Visningar
977
Senast: Sissa
·
Trädgård & Växter Ja, vad heter trädet som de här små, prassliga "löven" som inte är löv utan någon slags frögrej antar jag som just nu (sedan någon vecka... 2
Svar
29
· Visningar
3 176
Senast: Pazuzu
·
Trädgård & Växter Hmm, vad är lämpligt att plantera mot en trädgårdsmur? Muren avskiljer en uteplats och är ca 50 cm hög, ligger mot söder med sol hela...
Svar
12
· Visningar
1 563
Senast: tgd
·
Äldre Rubriken säger väl det mesta. Vilken ost tycker ni passar bäst i en toast/panini? Och varför just den? Söker efter en ost med bra smak...
Svar
12
· Visningar
13 840
Trädgård & Växter Ja, jag har min första kompost. Efter lite Googlande känner jag mig fortfarande totalt okunnig. Varför ska man hälla i "snabbkompost"...
Svar
4
· Visningar
590
Senast: alazzi
·
Äldre Jag är inbjuden till en fest i helgen, till ett par jag inte känner så väl än (och är jätteglad för inbjudan!). De har bjudit in ca 30... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
9 488
Senast: escodobe
·
R
Kropp & Själ Kanske är en totalt dum fråga men då bjuder jag på det! Vilken restaurang ska man gå till om man vill äta riktigt god hummer i...
Svar
14
· Visningar
1 349
Senast: bitta
·
Äldre Ett ämne som jag kan gå igång på. Den här dök upp nyss i mitt flöde. 2 3
Svar
43
· Visningar
5 067
Senast: MJLee
·
Äldre Finns det någon gratisapp (android) som man kan göra ritningar i? Lägga till dörrar, fönster, osv. Skulle vara roligt att sitta och...
Svar
5
· Visningar
660
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Sent i går kväll, precis när min sambo och jag skulle gå och lägga oss, så hörde vi helt plötsligt vad som lät som barnskrik. Det lät... 2
Svar
36
· Visningar
3 435
Senast: Brandgul
·
Skola & Jobb Situationen är följande: Min nuvarande AG har sålt det AB där jag är fast anställd med tre månaders uppsägningstid, so far so good. Nya...
Svar
13
· Visningar
1 131
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Hej vet inte hur jag ska börja men jag har som tidigare skrivit om mitt höga blodtryck har börjat jobba med det har börjat att äta mera...
Svar
0
· Visningar
452
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Som rubriken säger vill jag ha tips och råd för man har ju hört skräckhistorier om att henna kan vara farligt men de är väl en annan...
Svar
10
· Visningar
1 598
Senast: vallhund
·
Skola & Jobb Finns det några regler om att anställa 2 familjemedlemmar på samma arbetsplats? Eller är det upp till varje kommun att bestämma egna... 2
Svar
38
· Visningar
10 820
Äldre Varning, varning, nu blir det okunnigt och flummigt. Ska hjälpa en person som råkat ut för en svår olycka och därför inte kan kontakta...
Svar
1
· Visningar
434
Senast: ASKAPLASKA
·
Kropp & Själ Vaknade av att jag var alldeles kallsvettig och tårarna rinnandes utmed kinderna. Hade precis drömt att jag var ute med min far och...
Svar
3
· Visningar
3 502
Senast: Lampan
·
Relationer Var är Emelie:confused:. Nu när jag behöver ventilera
Svar
0
· Visningar
514
Senast: Gammeln
·
Skola & Jobb Vet att det är många trådar om jobbsökande nu... även jag har problem med detta. Jag har jobbat i 21 år (och förvisso varit...
Svar
14
· Visningar
1 153
Senast: emma74
·
Äldre Grävde i frysen idag...och hittade ett trasigt paket med entrecote. Köttet ser torrt ut :( Kan man få till nåt vettigt av det, eller är...
Svar
5
· Visningar
1 966
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka