Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
Ja, vad heter trädet som de här små, prassliga "löven" som inte är löv utan någon slags frögrej antar jag som just nu (sedan någon vecka...
Trädgård & Växter
Hmm, vad är lämpligt att plantera mot en trädgårdsmur?
Muren avskiljer en uteplats och är ca 50 cm hög, ligger mot söder med sol hela...
Trädgård & Växter
Ja, jag har min första kompost. Efter lite Googlande känner jag mig fortfarande totalt okunnig. Varför ska man hälla i "snabbkompost"...
Skola & Jobb
Situationen är följande: Min nuvarande AG har sålt det AB där jag är fast anställd med tre månaders uppsägningstid, so far so good. Nya...
Kropp & Själ
Hej vet inte hur jag ska börja men jag har som tidigare skrivit om mitt höga blodtryck har börjat jobba med det har börjat att äta mera...