Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Mat Har blivit så himla trött på mat. Värmen just nu gör det inte bättre heller, fast jag gillar ju värmen :D Hur som helst, tänkte jag att...
Svar
2
· Visningar
463
Senast: Squie
·
Svar
2 063
· Visningar
154 998
Senast: tott
·
Kropp & Själ Man lär sig nya saker om sig själv hela tiden. Den senaste insikten jag har fått om mig själv och faktiskt funderar en hel del på, är... 4 5 6
Svar
113
· Visningar
5 805
Senast: Squie
·
R
Kropp & Själ Jag skulle så gärna vilja vara med i en bokcirkel/bokklubb IRL där man träffas och diskuterar böcker. Har googlat en del men det enda... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 931
Senast: Raderad medlem 68338
·
Äldre Är det bara jag som får sms där det står typ : "073-******* har skickat mms till dig. Du kan hämta det på tele2 genom att slå in koden...
Svar
3
· Visningar
1 923
Senast: Fibusen
·
Trädgård & Växter Det mest praktiska skulle vara att ha gummistövlar när man klipper gräset. Men det blir så varmt och inte får man sol på benen då... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 035
Kropp & Själ Ja, jag var hos läkaren idag och fick frågan om när jag senast vaccinerade mig. Absolut ingen aning. Jag har i alla fall inte gjort... 2
Svar
23
· Visningar
1 834
Senast: Cambrie
·
Äldre Jag ska köpa ny cykel men vart är bra att köpa? och vilken sort? Pris? Jag har aldrig köpt en cykel så jag vet inte. Jag vill ha en...
Svar
2
· Visningar
339
Senast: Egonson_
·
Kropp & Själ Råkade ut för detta nyligen, blodprov i örat istället för i fingret. Perfekt tyckte jag, mycket mindre smärta och stress. Vilka fördelar...
Svar
15
· Visningar
3 425
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Det verkar råda delade meningar kring skorstenshuvar, brandkåren varnar för dem och sotarna menar på att de är totalt onödiga. Vad anser...
Svar
14
· Visningar
2 544
Senast: Snubbelfot
·
Tjatter Kan DU rövarspråket? http://www.rövarspråket.se/ Det är nåt åtminstone jag lärde mig grunderna av redan som barn, även om jag faktiskt... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 251
Senast: BobberiBoo
·
Äldre Bu eller bä? Någon som har? Eller hur gör ni andra glasögonbärare som inte använder linser? 2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 574
Senast: AraSlei
·
Kropp & Själ Känner att jag skulle behöva lite råd kring vad man bör göra i min situation! Det är så att jag har en jobbig, gnagande känsla som...
Svar
1
· Visningar
235
Senast: filiduttan
·
Kropp & Själ Köpte ett provpack för ett tag sedan och är nöjd med sminket förutom att det hamnar i halva badrummet när man ska dutta i de små...
Svar
1
· Visningar
326
Senast: Sleepan
·
Skola & Jobb Någon mer än jag som skrev det idag? Vad tyckte ni om laborationen? Hur löste ni den? Och de övriga frågorna? Tror att jag själv...
Svar
0
· Visningar
498
Senast: millan10
·
Kropp & Själ Känner mig så rådvill angående en skada jag dragit på mig i armbågen och jag vet inte vad jag ska göra. Just nu är jag på en längre...
Svar
9
· Visningar
2 957
Senast: CillaW
·
  • Låst
Kropp & Själ Nytt år = ny tråd, eller hur? :D Dags för ett nytt år fullt av träning, kost, pepp och råd. Här är alla välkomna, så kliv in i värmen... 100 101 102
Svar
2 027
· Visningar
111 751
Senast: cili
·
R
Kropp & Själ Jag vill överraska min Hosey med en resa till Genève och en guidad tur på CERN. Jag har själv bott i Genève och har, som idiotisk...
Svar
3
· Visningar
617
Senast: Raderad medlem 6459
·
  • Omröstning Omröstning
Äldre Borde Sverige gå ur EU?
Svar
17
· Visningar
1 090