Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Kan man ha alla krukväxter utomhus på sommaren? Eller hur vet man vilka blommor som klarar ett liv på balkongen under sommaren? :confused:
Svar
1
· Visningar
479
Senast: Luff
·
Relationer Jag behöver er hjälp med lite reflektioner. Jag har träffat en kille sen september förra året, och idag har vi varsin lägenhet men bor... 2 3
Svar
47
· Visningar
7 286
Senast: Viva
·
Kropp & Själ Har under det senaste året haft en gigantisk flaska frisörschampo och varit jättenöjd med detta. Tvättat håret ungefär var 3e till 4e... 2
Svar
28
· Visningar
1 945
Senast: MiniLi
·
Äldre Dagens I-landsproblem...Jag ska sluta på jobbet och bjuda på fika på min sista arbetsdag. Bland kollegerna finns både laktosintoleranta...
Svar
15
· Visningar
1 311
Senast: Myrten
·
Äldre Det här är en tanke som vuxit hos mig sedan jag träffade min sambo. Hans stora dröm är att få flytta norrut, gärna så långt som till... 12 13 14
Svar
275
· Visningar
23 626
Senast: kamomillo
·
Kropp & Själ Hej har fått för högt blodtryck det är första gången och det är mycket högt.Jag är superdålig på att äta frukt och grönsaker... 2
Svar
32
· Visningar
1 925
Senast: Jens
·
Kropp & Själ Har en fruktansvärd mensvärk och har sedan igår ätit Ipren. Maxgränsen där är 3 per dygn och jag tog totalt 3 igår och 2 imorse. Idag... 2
Svar
36
· Visningar
4 661
Senast: Kattennizze
·
Äldre Varför är det olika regler för utevistelse för djur? Så här års är det ofta ko-utsläpp. Varför behöver häst ha möjlighet att dagligen... 6 7 8
Svar
159
· Visningar
8 715
Senast: Bluefish
·
Kropp & Själ Jag har fått agera lite sjuksköterska här hemma åt min kära mor som skar sig på en konservburk i eftermiddags. Såret är ihopdraget med... 2
Svar
21
· Visningar
3 169
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Jag har i många år haft en tendens att tappa både humöret och tempot på sommaren. Jag får rätt tydliga depressionssymtom - med den... 2
Svar
39
· Visningar
3 866
Senast: Anna
·
Äldre Hur funkar det där egentligen? Jag har ett heltidsjobb och skulle tillfälligt behöva få in lite extra slantar. Tyvärr går det inte att... 2
Svar
26
· Visningar
2 160
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Nu är detta ett blandat problem men i grund och botten ligger det hos mig psykiskt. Vill helst ha bra positiva eller iaf realistiska...
Svar
14
· Visningar
1 872
Senast: MattiZ
·
Trädgård & Växter Jag bor på en ganska gammal gård där det växer de mest underliga saker. Nu har jag denna skapelse jag inte har en aning om vad det är...
Svar
7
· Visningar
1 097
Senast: Michellan95
·
Kropp & Själ Någon som kan tipsa om en bra stärkande och fuktgivande leave in produkt som funkar i torrt hår? :) Utan silikon eller med...
Svar
5
· Visningar
1 181
  • Låst
Tjatter Jag väntar på åska och försöker jobba även om det inte går så bra ;) :D 101 102 103
Svar
2 057
· Visningar
67 186
Senast: Asko
·
Äldre Jag har gjort bort mig. Jag har skickat in min telefon till netonnet för lagning och insåg nu när jag läste igenom mailen ifrån dem att...
Svar
2
· Visningar
518
Senast: Piek
·
Äldre Jag ska bjuda 20 personer på brunch nästa helg och behöver lite inspiration till vad jag ska bjuda dem på.. Vad består den ultimata...
Svar
14
· Visningar
1 212
Senast: pepp
·
Relationer Jag har nyligen fyllt 30 och helt plötsligt känns det inte som jag har några kompisar kvar. De har flyttat till olika städer visserligen...
Svar
17
· Visningar
2 309
Senast: Miao
·
Kropp & Själ Frågar här för det rör inte hästen på så vis utan mig själv. Har idag träffat läkaren på ortopeden och jag har att vänta mig tre... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 090
Senast: MM
·
Tjatter Jag ær sæker på att mamma sjøng den hær før mig då jag var liten och att jag tyckte den var rolig pga allt ko-koande. Nu har jag en...
Svar
1
· Visningar
654
Senast: Tarnin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka