Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

G
IT & mobiler Är det nån som har erfarenhet av dessa plattor och skulle vilja veta lite mer då ja ska önska mig den i julklapp av sambon. Vilket...
Svar
3
· Visningar
1 717
Senast: Kagamine
·
IT & mobiler Nu ska vi se om den samlade kompetensen här på buke kan hjälpa mig.... Har 2 datorer som är kopplade till internet via en router från...
Svar
6
· Visningar
1 459
Senast: swemale
·
IT & mobiler Har fått ett mail att någon inatt kl 3 varit in på mitt FB-konto. Byter lösenord på deras uppmaning och sen går det inte logga in, jag... 2
Svar
21
· Visningar
8 061
Senast: bigganl
·
IT & mobiler Jag har lyckats få bort mitt fält i Excel där man kan skriva text och markerar man en liten ruta med mycket text så ser man ju inte all...
Svar
0
· Visningar
1 370
Senast: Baggisen
·
IT & mobiler Ja, någon som är lite mer begåvad än jag och som vet hur man lägger ner sidan. När man öppnar ett nytt dokument så står ju sidan upp (så...
Svar
2
· Visningar
3 094
IT & mobiler Min dator (bärbar, HP pavilion, har Vista som operativsystem) är lite tjurig, den tycker inte om usb-minnen!:( Första gången/gångerna...
Svar
3
· Visningar
1 378
Senast: lillkillen
·
K
IT & mobiler Jag har en .docx fil som jag vill konvertera till PDF. Problemet är att i word-dokumentet så har jag en spalt längst ut i marginalen...
Svar
0
· Visningar
852
Senast: karneol
·
IT & mobiler Min man önskar sig en Ipad i julklapp - om han nu skulle få en - vad ska man tänka på? Vilken version är det som gäller? Wifi? 3G? Om...
Svar
9
· Visningar
1 888
Senast: attila
·
IT & mobiler Jag håller för tillfället på att hjälpa min pappa med hans hemsida och är nu på slutetappen. Dock finns det ett problem: Sidopanelen som...
Svar
3
· Visningar
1 527
Senast: Blueberry
·
IT & mobiler Ja om man inte längre vill vara medlem här och vill ta bort sig vart går man in då?? Brukar ju finnas på de flesta forum en knapp ta...
Svar
1
· Visningar
1 024
Senast: _Elly_
·
IT & mobiler Har funderat på varför jag ALDRIG ser vissa vänners profilbild i "vänlistan" sedan den ändrade format? Beror det på vilka som är...
Svar
5
· Visningar
2 743
Senast: Feed
·
IT & mobiler Hur tusan tar jag bort den? Jag måste ha fått hjärnsläpp för jag kan inte komma på hur :confused: Hittar bara att man kan lägga till ny.
Svar
5
· Visningar
9 267
Senast: Feed
·
IT & mobiler Jag vill göra en "grå" cirkel över en bild. Cirkeln ska skugga ett visst område, men så klart inte täcka det helt då det ska markera ett...
Svar
2
· Visningar
820
Senast: -Remont-
·
IT & mobiler Jag har gjort en hemsida åt en kompis och använt mig en befintlig (fullt fungerande) grundkod. När jag så glad i hågen laddade upp på...
Svar
11
· Visningar
1 415
Senast: Migo
·
IT & mobiler Är det någon därute som spelar Ellen Whitaker's horse life på PC? Jag har verkligen fastnat och skulle behöva hjälp. Jag har kommit så...
Svar
10
· Visningar
2 204
C
IT & mobiler I morgon fredag får jag hämta min Iphone 4s och jag vill ha skal till den så den inte blir ful. Har hittat ett par som jag är...
Svar
3
· Visningar
1 506
Senast: Cornetto
·
IT & mobiler Tycker mitt dras ur så himla snabbt. Ändå är den fulladdad när jag drar ur den. Men efter bara en liten kort stund så lär jag sätta i...
Svar
7
· Visningar
2 136
Senast: Comfort
·
IT & mobiler Jag tänkte önska mig en digital videokamera i julklapp, men jag vill gärna kunna ange specifikt vilken det är jag vill ha så den lämpar...
Svar
0
· Visningar
783
Senast: -Remont-
·
1
IT & mobiler Antar att tråden bör läggas här? Annars får någon snäll mod flytta den :D Jag ska få en systemkamera, men nu är jag helt lost. :crazy... 2
Svar
23
· Visningar
2 224
Senast: 134643
·
IT & mobiler Kan nån hjälpa mig?! Jag vill föra över mina bilder och filmer som jag har på telefonen (nokia 5230) till datorn. Jag var tvungen...
Svar
8
· Visningar
1 838
Senast: lisa412
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka