Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Jag har lyckats få bort mitt fält i Excel där man kan skriva text och markerar man en liten ruta med mycket text så ser man ju inte all...
IT & mobiler
Ja, någon som är lite mer begåvad än jag och som vet hur man lägger ner sidan. När man öppnar ett nytt dokument så står ju sidan upp (så...
IT & mobiler
Jag håller för tillfället på att hjälpa min pappa med hans hemsida och är nu på slutetappen. Dock finns det ett problem: Sidopanelen som...
IT & mobiler
Jag vill göra en "grå" cirkel över en bild. Cirkeln ska skugga ett visst område, men så klart inte täcka det helt då det ska markera ett...
IT & mobiler
Jag tänkte önska mig en digital videokamera i julklapp, men jag vill gärna kunna ange specifikt vilken det är jag vill ha så den lämpar...