Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Och jag önskar innerligt att de hade rätt men så är tyvärr inte fallet... :( Hur orkar man kämpa mot en så stor och fullständigt... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
13 219
Senast: Nethril
·
Skola & Jobb Någon som koll på vad som gäller? Jag har fått erbjudande om en provanställning 6 månader. Enligt LAS så får ju en arbetstagare säga upp...
Svar
10
· Visningar
634
Senast: _FiA_
·
Fritid Jag ska för första gången köpa en bil. Min tidigare har jag köpt av bekant men nu är bilfirma aktuellt och det är en begagnad bil i 50'...
Svar
11
· Visningar
806
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har börjat få ont när jag ligger på sidan, närmare bestämt så får jag ont på sidan av låren/höften (där man är bredast sas). Det är...
Svar
13
· Visningar
30 934
Senast: CillaW
·
Äldre På tisdag kl 21:00 i svt1 är det äntligen då dags! För bland det roligaste jag vet....Det slår både mellon och nästan fotbolls vm... Det... 5 6 7
Svar
137
· Visningar
6 289
Äldre är det helt omodernt och omöjligt att hitta eller är jag blind? vill ha en stretch denim byxa med hög midja och som går ned om knäna. så...
Svar
4
· Visningar
950
Senast: Jenka
·
Äldre Jag ska ut och resa i Juni och jag inser att jag behöver införskaffa ett par vettiga skor. Det blir en hel massa kringresande i...
Svar
8
· Visningar
1 022
Senast: Araminta
·
  • Omröstning Omröstning
Kropp & Själ Använder ni faktiskt solkräm? Ja, jo, man borde. Men... :o Jag tror inte jag kladdat med solkräm sedan 80-talet. Kanske på någon resa... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 228
Senast: Kilauea
·
Äldre OK, jag fattar grundkonceptet. Och om man köper av en bilhandlare så är det ju inga konstigheter. Men hur beter man sig om man köper en...
Svar
16
· Visningar
3 161
Senast: Ramona
·
Äldre En vän till mig fick en son i höstas. Nu ligger dom inne på Astrid Lindgren för behandling av en hjärntumör på sonen. Jag vill trycka... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 089
Senast: Hyacinth
·
Fritid Vad kan man göra den i för material, hade tänkt ha den utomhus. Vet att jag för många år sedan besökte en äldre släkting som även var...
Svar
5
· Visningar
1 460
Senast: Efwa
·
Äldre Ok, jag är officiell nörd nu. Gick upp en timme tidigare för att se avsnitt 3. Jamen jäklar, det var det värt! Det börjar byggas upp...
Svar
14
· Visningar
924
Senast: Lumos_Nox
·
Hemmet Jag kan ju inte vara den enda med fönster som öppnas inåt och som vill slippa få in mygg och getingar. Jag kan heller inte vara den enda...
Svar
7
· Visningar
7 369
Senast: gul_zebra
·
Skola & Jobb Eller ja, personliga brevet gäller det väl främst. Meriterna kan jag räkna upp lätt :) Mitt drömjobb är ute och jag vill verkligen...
Svar
3
· Visningar
696
Skola & Jobb Jobbar på företag som vill rekrytera, ihop med massor av andra företag i stan. Fick i veckan veta att det är 2 st som kommer att... 5 6 7
Svar
134
· Visningar
7 352
Senast: Angel
·
Relationer Hej! Jag har hängt lite med en kille som jag tycker är väldigt schysst i ca 3 veckor varav nu har vi inte träffats alls på en hel vecka...
Svar
1
· Visningar
913
Senast: Piek
·
Äldre Lyssna på detta och är inte kommentaren som råkat komma med (ca 40 s in i klippet): - Vad söt han var ... ?
Svar
9
· Visningar
1 186
Senast: labb
·
Fritid Hej allihopa! Någon på forumet som följer Hockey VM? Det var väl en usel match Sverige hade igår mot Tjeckien, den skulle de bara...
Svar
0
· Visningar
509
Äldre Efter en riktigt otäck nära döden upplevelse i morse så har jag tänkt ganska mycket på detta idag. Vad händer om jag blir skadad så pass... 2
Svar
21
· Visningar
1 734
Senast: sjoberga
·
Tjatter Ursäkta den aningen fåniga rubriken, men ja, den har sin förklaring :D Alla klämkäcka, uttjatade och "tänkvärda" ordspråk, citat och... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
12 244

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka