Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Har varit tillsammans med min pojkvän nu i ca 1 1/2 år, och han är den första killen jag träffat som jag varit kär i och som jag älskar...
Svar
2
· Visningar
1 429
Senast: Trasdocka
·
Relationer På förekommen anledning (som en del av er säkert har följt) så har största delen av min umgängeskrets försvunnit ur mitt lilla liv, och... 14 15 16
Svar
311
· Visningar
20 703
Äldre Ja här kommer jag igen med mina funderingar om att sälja saker. Nya helt oanvända saker, halva nypriset? Eller ännu lite mindre... 2
Svar
20
· Visningar
1 478
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Det här kanske är en av de konstigare trådstarterna... Men det får ni försöka ha överseende med! Jag har i snart 10 år varit...
Svar
5
· Visningar
1 116
Senast: Maoam
·
Äldre Jag har hört flera larmrapporter nu om att man absolut inte bör ladda sin telefon på natten och inte när man inte kan övervaka... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 650
Senast: avslutat medlemskap
·
  • Låst
Tjatter Här är Mammas beskrivning av vad en varulvslek är: Nya deltagare är väldigt välkomna! Fråga gärna om det är något du undrar. 98 99 100
Svar
1 986
· Visningar
56 550
Senast: Habina
·
Tjatter Det var en gång en ädel man, en rövare som hette Robin Hood, han var mest känd för att ta från de rika och ge till de fattiga. Detta var... 54 55 56
Svar
1 110
· Visningar
28 791
Senast: Paddington
·
Relationer ..en sambo som aldrig städar?! Och då menar jag "aldrig". Enda gången det händer är väl ungefär när jag har sagt "nu går jag ut med... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 027
Senast: Angel
·
Äldre Fortsättning från de andra trådarna. Om jag kommer ihåg och har fattat rätt :) har nu SD minskat i de tre senaste... 71 72 73
Svar
1 454
· Visningar
58 884
Senast: Blue
·
Kropp & Själ Är beviljad sjukersättning sedan september 2015, med tanke på att jag inte fått någon ersättning sedan augusti samma år känns det...
Svar
5
· Visningar
725
Senast: vallhund
·
Äldre Detta är en spinoff på @niphredil s otroligt roliga tråd "Orimliga saker som stör dig?", naturligtvis. (Därav trådrubriken, som för att... 6 7 8
Svar
153
· Visningar
11 294
Äldre Jag och mamma planerar att åka till Grekland i slutet på juli men vi har aldrig varit där förut. Vi planerar att vara borta i en vecka... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
6 755
Senast: Humla
·
Äldre Idag vaknade varningslyset till och det stod "Varning! Kontrollera däcktryck" Jag kollade då däcken och fyllde på med luft. Sen kör jag... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 526
Senast: Sporthorse
·
Skola & Jobb Situationen är följande, jag (mycket motvilligt) jobbar idag. AG måste plocka upp mig så jag kan komma till jobbet - gud vad jag längtar...
Svar
7
· Visningar
1 172
Senast: MJLee
·
Äldre Känner mig upprörd och ledsen! (kanske fånigt av mig) Idag när jag satt på tunnelbanan var det en flicka som gick runt och sålde böcker... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 697
Senast: CillaW
·
Trädgård & Växter Vi ska skaffa varmkompost och nu vill jag gärna ha tips från er som redan har en! Vad tycker ni är bra resp dåligt med den ni har? Just...
Svar
4
· Visningar
936
Senast: Minett
·
Äldre Någon kunnig inom detta? Eller som vet var jag kan få svar? Blir inte klok av att googla.. (Vänligen svara bara om du vet med säkerhet...
Svar
2
· Visningar
506
Senast: WS6
·
Hemmet Om man ska köpa sommarstuga direkt av en privatperson, vad måste man tänka på då? Har aldrig köpt fastighet eller hus utan att köpa via...
Svar
3
· Visningar
557
Relationer Jag är en hemmasittare. Har inget direkt socialt liv (låter värre än det är, jag trivs som ensamvarg) och tränar inte på gym. Gillar... 7 8 9
Svar
162
· Visningar
13 466
Senast: Thom
·
Äldre För en eller ett par månader sedan fångades en förmodad vildkatt i en kattfälla som ställts ut på logen i stallet där jag hyr boxplats... 2
Svar
21
· Visningar
3 190
Senast: Saigon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka