EUROVISION SONG CONTEST 2016 - Semifinal 1

Nä. Gillade faktiskt inte Malta heller. Haha. Inte många som jag gillade detta året så här långt när det kom till kritan.
 
Malta: 2
Jag kom på mej själv att sitta å jämföra henne med Molly (Dannys flickvän, kom inte på hennes efternamn) Så nä låten va inte de som jag koncentrera mej på ... Nä tyvärr tråkig...

Men gud så trist ... Kommer inte komma ihåg den efter att första låten i snabbreprisen sätter igång...
Sorry men knappt final...

Har jag ens 10 låtar till final ? :p
 
Malta: 2
Jag kom på mej själv att sitta å jämföra henne med Molly (Dannys flickvän, kom inte på hennes efternamn) Så nä låten va inte de som jag koncentrera mej på ... Nä tyvärr tråkig...

Men gud så trist ... Kommer inte komma ihåg den efter att första låten i snabbreprisen sätter igång...
Sorry men knappt final...

Har jag ens 10 låtar till final ? :p
Jag har två :p
 
Dessa tror jag går till final, rangordning enligt eget tycke:
Cypern
Ungern
Kroatien
Ryssland
Malta
Azerbadjan
Nederländerna
Österrike
Island
Moldavien

Och dessa tror jag ryker ut, även här har jag rangordnat enligt eget tycke:
Grekland
Armenien
Montenegro
Tjeckien
San Marino
Bosnien Hercegovina
Estland
Finland

 
Final: Finland, Moldavien, Ungern, Kroatien, Nederländerna, Ryssland, Tjeckien, Cypern, Österrike och Azerbadjian om jag får välja.
 
Hörde snabbreprisen lite snabbt. Ryssland var den enda som fastnade. Refränger är helt klart catchig
 
Till final om jag fick bestämma:

Moldavien
Ungern
Kroatien
Nederländerna
Ryssland
Tjeckien
Cypern
Österrike
Azerbajdzjan
Malta

Ordningen baserat på snabbreprisen :D
 
HAHAHAAH detta var ju lite roande :rofl:
Kanske är lättroad iofs. Har druckit vin osv :angel:
 
Ryssland och Cypern hoppas jag på sedan kvittar det mej. Ingen annat bidrag föll mej i smaken. Hoppas torsdagen semi är bättre annars blir det tråkigt på lördag
 

Liknande trådar

Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
6 611
Kultur På tisdag smäller det, för mig är det i princip höjdpunkten på året om man inte räknar med semestern till Grekland eller kanske dotterns...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
5 926
Senast: voltis
·
Kultur Jag är såååå taggad!!! :banana::banana::banana: På lördag är det äntligen dags, årets höjdpunkt då det inte är ngt fotbolls-vm på tv ;)...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
28 108
Senast: Hedinn
·
Kultur Men självklart ska vi ha en tråd som ESC semifinal 2 också! Sändningen börjar kl 21:00 på torsdag! :banana::banana::banana: Ni kan...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
4 979
Senast: Tassetass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp