Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Min stackars hy. jag har alltid haft väldigt fin hy. Sminka mig har jag aldrig förstått vitsen med just för att den är slät, fin och har... 2
Svar
20
· Visningar
1 936
Äldre Någon som vet hur hårda de är med kontrollerna på spädbarn? Min syster som bor i Köpenhamn fyller år i slutet på månaden och jag vill...
Svar
8
· Visningar
1 864
Senast: Milosari
·
Äldre IDAG börjar uppladdningen inför ESC 2016! :banana::banana::banana: På svt kl 20:00 ikväll startar de traditionella inför-programmen där... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 048
Senast: landet
·
Relationer Har efter ett 8 månader långt distansförhållande blivit dumpad, på grund av att han inte klarar av distansen (dröjer tre år tills vi kan...
Svar
13
· Visningar
2 915
Senast: marengo
·
Äldre Vad är det som står i journalerna där? Jag väntar och väntar på att dom ska bli synliga för västra götaland men det verkar inte hända... 2
Svar
33
· Visningar
2 100
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Mamma fyller 60 i år och ska ut på diverse resor som jag inte vill eller har möjlighet att följa med på. Därför har vi beslutat att hon...
Svar
1
· Visningar
367
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Finns det någon tandkräm som är mild i smaken och helt utan mint? (utöver småbarnstandkrämen "Postis Per") Någon som lyckats springa på... 2
Svar
20
· Visningar
10 563
Senast: Modig_Korn
·
Relationer Å där fick hon sparken :laugh:. Men att pöjkspolingen får sitta kvar är orättvist. Han som inte uppträder feministiskt fast han säger...
Svar
0
· Visningar
379
Senast: Gammeln
·
Kropp & Själ Hittade ingen tråd att ansluta till så jag startar en... Funderar allvarligt på att skaffa en crosstrainer och ställa den i uthuset... 2
Svar
22
· Visningar
1 231
Senast: tgd
·
P
Fritid Vet någon hur man för för att få den lila blomman tillgänglig som "gilla-symbol"? Jag har uppdaterat appen, men det hjälpte inte :(
Svar
3
· Visningar
1 073
Senast: Tarnin
·
Äldre Jo som rubriken lyder så är jag lite nyfiken vad ni andra tjejer gillar att ha för typ av byxor! Och hur du gillar att matcha det. (typ... 2
Svar
34
· Visningar
3 791
Senast: WS6
·
Äldre Efter en uppdatering fungerar inte en av mina appar. Det står bara att det var ett problem med uppdateringen, och att jag ska starta om...
Svar
2
· Visningar
501
Senast: bettysmatte
·
Svar
2
· Visningar
576
Senast: Thomasine
·
Skola & Jobb Som rubriken lyder. När det blir fel i planeringen, tar ni då upp det eller jobbar ni ändå? Jag är alltid så kluven, gillar verkligen... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 113
Senast: avslutat medlemskap
·
Kropp & Själ Tillbaka till Buke efter flera års bortavaro ser jag en intressant tråd. För att inte kapa den skapar jag en egen. Jag har problem med...
Svar
6
· Visningar
900
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre Om ett par veckor ska jag och familjen på min kusins bröllop. I bröllopspresent har paret önskat ekonomiskt bidrag till sin...
Svar
14
· Visningar
982
Senast: nickan1
·
Skola & Jobb Jag ska testa en app med kalender på mitt jobb med vuxna med lätt utvecklingsstörning och eller autismspektrumdiagnos. Det jag letar...
Svar
13
· Visningar
1 157
Senast: keramin
·
Svar
2 014
· Visningar
64 812
Senast: tanten
·
Äldre En alldeles för lugn röst meddelade nyss i radion att brandmännen på Gotland hade kontroll över branden som fortfarande härjade på ett...
Svar
13
· Visningar
1 117
Senast: Wysiwyg
·
Äldre Ja, ni ser rubriken :D Jag testade en hudfärgad slät bh med bygel idag under en vit t-shirt (varför är dom så genomskinliga!!) och det... 2
Svar
34
· Visningar
6 808

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka