Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Ungefär vilken styrka på golvelement borde man satsa på om man långvarigt vill värma 50 kvm boyta med 2 ytterväggar och tak och 3...
Svar
3
· Visningar
558
Senast: Sonic76
·
Äldre Kommer under en helg befinna mig i Upplands Väsby, har aldrig varit där förr och vet inte vad jag har att förvänta mig :confused: Bor på...
Svar
8
· Visningar
685
Senast: Cattis_E
·
Äldre Vi har hittat ett hus som vi är jätteintresserade av. Har haft med min bror som är snickare och han hittade, tyvärr, ett väldigt... 2
Svar
31
· Visningar
2 702
Senast: Tarnin
·
Tjatter Jag vill ha en Buffy-tråd! :D (och förlåt TV-serier-tråden för den totala kapningen :angel:) Så, alla Buffy-lovers, samla er! Dags att... 30 31 32
Svar
635
· Visningar
40 194
Senast: Gabby_Ossi
·
Trädgård & Växter :) Ni som satt upp uppblåsbar pool i trädgården, hur har ni gjort underlag till den? Och staket runtom? Vilken typ av överdrag? Med...
Svar
3
· Visningar
2 606
Senast: Ava22
·
Äldre Sitter med lite körkortsteori och fastnar ständigt på denna skyltkombination.:banghead: Vad är det som gäller? Är det: 1. Parkering... 2
Svar
21
· Visningar
18 066
Senast: Buck
·
Äldre Befinner mig just nu på mall of skandinavia. Hur åker jag härifrån om jag vill till Sollentuna centrum? (Inte exakt nu utan om ett tag)...
Svar
7
· Visningar
849
Senast: MM
·
Kropp & Själ Jag spelar mycket dataspel och behöver nått annat att göra. Funderar på att börja brodera korsstygn igen, problemet är min rygg/nacke...
Svar
8
· Visningar
792
Senast: Laa
·
Hemmet Hur går man egentligen tillväga för att uppskatta renoveringskostnader? Jag har hittat ett hus som jag vill ha. Det är dock i stort...
Svar
12
· Visningar
5 120
Senast: Ava22
·
Äldre Har en relativt ny induktionshäll som har fått små områden med nån slags beläggning. Jag har testat "hälltvätt" (nåt starkt medel som...
Svar
6
· Visningar
1 351
Senast: ainasoja
·
Kropp & Själ Jag har varit dunderförkyld i flera dagar och ska ut och flyga ikväll är tanken. Bara en kort sträcka förvisso, men på vägen hit gjorde...
Svar
8
· Visningar
940
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Det har dykt upp en knapp i Aktivitetsfältet, "Skaffa Windows 10". Någon som har uppgraderat till den? Är den bra? 3 4 5
Svar
89
· Visningar
6 912
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Någon som tagit Cytotec t ex efter ett missfall eller före ett ingrepp och kan berätta om man får väldigt ont och väldigt kraftig blödning? 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 556
Senast: Snurrfian
·
Äldre Hej kära buke :D Dum fråga kanske men kommer det post på torsdag? Typ räkningar, brev, vykort och sådant? Kan inte ett skit om sånt...
Svar
7
· Visningar
5 354
Senast: kryddelydd
·
Svar
18
· Visningar
972
Senast: Human
·
Relationer Vad kan man som anhörig (släkt) göra i en sånhär situation? Känner mig rätt hjälplös! En äldre släkting bor ensam på landet och vägrar...
Svar
6
· Visningar
4 770
Senast: trazel
·
Äldre Upptäckt att jag fått in objudna gäster i lägenheter. En mindre invasion av myror. Är det jag eller hyresvärden som ska lösa problemet?
Svar
3
· Visningar
451
Senast: Badger
·
Äldre Skriver från mobilen, så ursäktar om autocorrect spökar. Har mer och mer på sista året märkt av ett problem när jag rör mig ute... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
6 641
Senast: Mammas
·
Äldre Ja, bukefalister. Vilka ska ut och tåga imorrn, och vart/för vad? Ni som låter bli, varför gör ni det? :) 2 3
Svar
44
· Visningar
2 641
Senast: vallhund
·
Skola & Jobb Alltså hur fungerar det om jag har arbetat minst ett år på 50% och varit sjukskriven 50% med aktivitetsersättning, jag har hela tiden...
Svar
14
· Visningar
1 093
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka