Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ För knappt en månad sedan fick jag besked om att jag hade cancer i bröstet. Det har givetvis varit chockartat, men jag har hanterat... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 246
IT & mobiler Någon som vet hur man stänger av dessa automatiska notiser som blir när man lägger till en händelse i Google calender? Gillar den i...
Svar
7
· Visningar
684
Senast: Lupino
·
Skola & Jobb Jag ska få komma på en arbetsintervju imorgon (första intervjun på 10 år typ) och jag är sjukt nervös. Främst för att jag inte vet hur...
Svar
8
· Visningar
823
Senast: purity_666
·
Kropp & Själ Som rubriken säger, mitt hår går av. Har alltid haft långt hår och har aldrigt haft några direkta problem, förns nu. Klippte av allt...
Svar
16
· Visningar
23 357
Kropp & Själ Jag har stora problem med min motivation och det ställer till mycket problem då jag är egenföretagare, har en del djur och gård. Jag...
Svar
1
· Visningar
614
Senast: susanne
·
R
Äldre I fredags flög jag och hade otur. Pga storm i staden vi skulle till blev vi skickade till en annan flygplats i landet. Vi skulle ha...
Svar
11
· Visningar
1 335
Senast: Raderad medlem 6459
·
Skola & Jobb Jag fick provjobba på en arbetsplats vid tre tillfällen tidigare i år för ett extrajobb. Vid första tillfället sades det att efter dessa...
Svar
10
· Visningar
2 180
Senast: cewe
·
R
Kropp & Själ Jag är jättesugen på att börja yoga men känner mig lite förvirrad. Hur vet man vad för typ av yoga som passar en? Hur vet man om en... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 905
Kropp & Själ Nytt nick, om det är någon som vet, så håll det privat? Just nu sitter jag här och kämpar med en riktig panikångest/suicidtankar...
Svar
3
· Visningar
497
Senast: Pudlan
·
Kropp & Själ Är du kräsmagad bör du sluta läsa nu! För jag vill prata om snor. Och blod. Låt oss prata om blodigt snor! Varje morgon när jag vaknar...
Svar
13
· Visningar
11 607
Senast: WBanna
·
Relationer Kära Buke, Om ett par veckor ska jag på dejt med en råsnygg kille i Stockholm. Han ville gå ut och käka, men jag tycker det känns så...
Svar
17
· Visningar
1 077
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Ibland så går livet åt helt andra håll än vad man planerat. Vi höll på att valpsäkra tomten när jag började känna mig lite dålig, yr och... 2
Svar
22
· Visningar
3 894
Senast: cirkus
·
Äldre Hej vänner på Buke.. Jag vill ha hjälp med hur jag ska lägga upp mitt sparande.. jag kan idag spara runt 7 tusen i månaden. Jag...
Svar
3
· Visningar
595
Kropp & Själ Igår gick jag med på att ta en drink med en man jag lärt känna för två veckor sedan då han verkade normal. Absolut inte en man jag... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
11 711
Senast: Raderad medlem 6459
·
Tjatter Det perfekta ekonomiska brottet, gärna med ett humoristiskt anslag. Någon som har ett förslag på ett sådant? :)
Svar
10
· Visningar
1 002
Senast: labb
·
Äldre Förstår inte varför en (igen...) blev sittande med deklarationen såhär näst sista dagen...:meh: Fler som väntat till sista stund...
Svar
0
· Visningar
371
Senast: Ticka
·
Kropp & Själ Känns som om det bara är jag som startar nya trådar just nu, men men^^. Jag har ett problem, som jag känt mig ensam om, men sen kommit... 2
Svar
24
· Visningar
3 682
Senast: Azalea
·
Äldre Efter en dags shopping i olika butiker inser jag att jag har glömt en pryl i en butik, kostnad ca 70 :-. Jag var trött och valde...
Svar
14
· Visningar
1 596
Senast: Bison
·
Äldre Jag har bestämt mig för att bjuda min sambo på en whiskeyresa/weekend till Skottland när han fyller 30 i Juni. Jag vill inte boka en sån... 2
Svar
29
· Visningar
2 518
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Som rubriken lyder hur kommer man över det? Jag är som så många andra rädd för att gå till tandläkaren. Det kommer av gamla obehagliga... 2
Svar
21
· Visningar
1 620

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka