Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag och sambon köpte en mindre jordbruksfastighet i höstas och det är ju då ett företag som jag förstår det. Jag har ett eget företag...
Svar
1
· Visningar
368
Senast: Laa
·
Kropp & Själ Jag har inte klippt mig hos frisör på åratal, men nu tänkte jag passa på. Dock har jag ju ingen som helst koll på vilka ställen som är...
Svar
3
· Visningar
503
Senast: Tora
·
Relationer En grej som jag funderat mer och mer på senaste tiden är om jag är asexuell. Alltså jag tänder varken på killar eller tjejer, men jag... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 836
Senast: Asko
·
Fritid Om en månad reser vi ner för att titta lite på utbudet. Vi är är inte intresserade av kusten utan snarare centrala Portugal mot spanska...
Svar
0
· Visningar
444
Senast: Boxxxan
·
Skola & Jobb Finns det några fler här på Buke som pluggar till veterinär? :) 2
Svar
24
· Visningar
1 547
Senast: Eligible
·
Äldre Sambon behöver köpa sig en rullresväska och funderar på lämplig storlek. Det är alltså för bagage som ska checkas in. Vad är en lagom...
Svar
3
· Visningar
436
Senast: nickan1
·
Äldre Kort: Har hittat ett litet perfekt torp. Stall, bra ridvägar, lite mark, lagom avstånd till jobbet, osv. Pyttelitet gammalt torp på 67...
Svar
6
· Visningar
1 055
Senast: WBanna
·
Äldre I sommar kommer jag jobba som guide vilket betyder att jag kommer att spendera mina dagar "på språng". Jag kommer därför inte ha...
Svar
12
· Visningar
1 756
Senast: Lejanna
·
Relationer Nu har dom hållit i gång och nu börjar skiten på allvar. Här står det ett gäng på trottoaren och skämmer ut sig. Gapar o skriker o fulla...
Svar
6
· Visningar
696
Senast: Gammeln
·
Äldre Ush nu ska vi åka på en weekend till London och det finns alldeles för många hotell, eller för få, att välja mellan. Är det någon som...
Svar
5
· Visningar
688
Senast: EmmaN
·
IT & mobiler Jag har nu införskaffat mig en Mac och fick genast problem. Laddat ner BL Ekonomi och vet att jag ska ctrl-klicka öppna på programmet...
Svar
0
· Visningar
455
Senast: Madick
·
Äldre Ett glas rött och fin musik
Svar
4
· Visningar
565
Senast: Lampan
·
Äldre Fick mail av en utländsk brevvän som ska komma till stan i juni och vill att jag ska visa henne platser som man inte hittar i... 2
Svar
27
· Visningar
1 898
Skola & Jobb Jag arbetar idag på en arbetsplats där jag trivs med det mesta. Dock finns det, som så ofta, vissa bitar som jag hade önskat fungerade...
Svar
18
· Visningar
6 816
Senast: sillysinta
·
Äldre Jag har filmat en film som jag vill sms:a till en. Filmade visst lite länge och måste korta ner den. Jag har laddat hem en...
Svar
1
· Visningar
362
Relationer som snart drar igång :bump:. Kommer ni att köpa biljetter som släpps när som helst eller väntar ni till nästa år när rushen är över. Ska... 5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 413
  • Omröstning Omröstning
Äldre Hur skulle du rösta i en folkomröstning om Sveriges EU-medlemskap? Tyngsta argument?
Svar
6
· Visningar
761
Senast: MJLee
·
Tjatter Har funnit vederhäftiga bevis på att den ena var före den andre; 2
Svar
24
· Visningar
1 507
Kropp & Själ Hur gör ni och varför? Jag har hittills (förutom en toning en gång i forntiden) färgat håret själv hemma med varierande resultat. För... 2 3
Svar
52
· Visningar
7 112
Svar
1 192
· Visningar
53 140
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok