Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Kan någon guida mig fram till ett vettigt svar på dels vad det är för lurar jag söker och dels vilken prisklass jag ska leta i? Jag...
Svar
3
· Visningar
1 101
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Jag har problem med den funktionen i Photoshop. Har förut använt den utan problem men nu på ny dator har nåt hänt. Meningen är ju att...
Svar
2
· Visningar
889
Senast: Iglatjarn
·
IT & mobiler Satt och pluggade nu ikväll, med datorn framför mig och ett kollegieblock vid datorn. På något sätt hamnade spiralen på kollegieblocket...
Svar
2
· Visningar
1 982
Senast: addicted
·
IT & mobiler Jag måste kommit åt någon konstig inställning nånstans, för tidigare har det inte varit några som helst problem att scrolla i firefox...
Svar
6
· Visningar
2 192
Senast: lizan
·
IT & mobiler Min morfar har köpt en Asus Laptop, och när man startar datorn så startar programmet AI Recovery Burner som vill att man ska bränna en...
Svar
0
· Visningar
1 171
Senast: Bylund
·
IT & mobiler Försöker installera ett nynedladdat typsnitt. Men det går sådär. Enligt Hjälp och support ska man välja installera nytt typsnitt på...
Svar
3
· Visningar
952
Senast: Ces
·
IT & mobiler Ursäkta världens mest konstruktiva rubrik, men jag blir så jävla trött. Jag hat Telias mobila bredband och det fungerar aldrig...
Svar
10
· Visningar
1 701
Senast: Spoket_Laban
·
IT & mobiler Dum fråga kanske, men jag suger på saker som har med datorer att göra. I alla fall, jag har en rätt liten laptop, 10 tums tror jag, som...
Svar
3
· Visningar
1 135
Senast: yodadog
·
IT & mobiler Jag har en relativt ny Singer symaskin som har fungerat klockrent tills idag! Hur jag än syr nu så blir undertråden en enda stor härva...
Svar
9
· Visningar
1 583
Senast: mysboll
·
L
IT & mobiler Har börjat spela Ellen Whitaker Horse Life på PC och jag behöver hjälp med ett par saker. 1. Jag förstår verkligen inte hur man gör i...
Svar
1
· Visningar
1 133
Senast: Thek
·
IT & mobiler Kan man inte längre använda de aktiveringskoder som man köper på tex 7-eleven? Jag har köpt en kod där för några veckor sedan, nu när...
Svar
2
· Visningar
7 294
Senast: Saybia
·
IT & mobiler Hej! Jag skulle vilja ha en randig/mönstrad bakgrund till min blogg och jag undrar om det finns någonstans på internet där det är...
Svar
3
· Visningar
1 927
Senast: Bylund
·
IT & mobiler jag startade om min dator här för några timmar sedan, och upptäckte att datorn i princip rensat sej själv :eek: jag kunde inte hitta...
Svar
5
· Visningar
7 077
Senast: Unix
·
IT & mobiler Kan man radera alla tmp-filer i datorn utan att få problem? Känner för att städa lite i datorn.
Svar
2
· Visningar
1 101
Senast: Unix
·
IT & mobiler ...ber ödmjukast om hjälp! Tänkte försöka hitta en vän som jag inte haft kontakt med på många år, och skapar därför ett...
Svar
9
· Visningar
1 270
Senast: sassas
·
IT & mobiler Vad gör man åt detta väldigt irriterande problem som uppstår 99 av 100 gånger jag ska skriva ut något på internet? Just nu löser jag...
Svar
2
· Visningar
856
Senast: sussisus
·
IT & mobiler Ja jag VET att tråden borde ligga på dator, men jag får ju inget svar!!! Av någon anledning kan jag inte logga in på MSN eller komma...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: Texaz
·
IT & mobiler När jag skriver i word och har skrivit ner en sida och byter till ny sida, så lägger sig den nya sidan bredvid den gamla, istället för...
Svar
3
· Visningar
1 367
Senast: Rosett
·
IT & mobiler När jag en gång i tiden skaffade min hotmail-adress valde jag att bara uppge första bokstaven i mitt efternamn (fast adressen är...
Svar
6
· Visningar
7 614
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Hej! I två dagar nu så har jag inte kunnat gå in på facebook på datorn. Det står "sidan kan inte visas", är det någon mer som har...
Svar
2
· Visningar
1 181

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka