Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Hur tänker ni här, kan ni hjälpa mig med en lösning?
Fyra barn spelar ett kortspel som går ut på att vinna så många kort som möjligt ur...
Skola & Jobb
En rekryterare såg min profil på LinkedIn och ringde upp tidigare idag. Kom till intervju, den tog mindre än 10 minuter. Och avslutades...
Skola & Jobb
Jag sitter fast i mitt arbete, och funderar på om jag tänker fel. Hur hade ni tolkat meningen; historiken kring stamcellsforskning?
Min...
Skola & Jobb
Har hamnat i diskussion med jobbet där vi helt enkelt inte är överens. Blir långt men ska försöka korta ihop.
Bakgrunden är att jag har...
Skola & Jobb
Hur ser arbetsmarknaden för miljövetare ut?
Är det lätt att få jobb efter en kandidatexamen inom miljövetenskap eller krävs det att man...
Skola & Jobb
Idag öppnar anmälan till höstterminens kurser och program, och snart är det dags för vårens högskoleprov - alltså behöver vi en tråd för...
Skola & Jobb
Ni som följt mina tidigare trådar och sett mina inlägg vet ju om att jag fått chansen att åka iväg som aupair, men nu har det hänt lite...