Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Egentligen har jag ett bra jobb på en bra arbetsplats, men ibland ruttnar jag en aning på att sitta ensam framför en datorskärm inomhus...
Skola & Jobb
Känner att stressen börjar gå upp över öronen på mig och vet inte riktigt hur jag ska hantera allt.. Började i höst att läsa en treårig...
Skola & Jobb
Jag jobbar som butikssäljare och har gått ur Handels för dom varit så kategoriskt värdelös när jag behövt hjälp, som jag förstår det kan...
Skola & Jobb
Var på interju för ett bemanningsföretag. Han fråga om jag var med i A-kassa. Jag sa ja unionen. Då kan det bli problem att få jobb här...
Skola & Jobb
So. Jag har kollat blodtrycket igen med förhoppning att det ska ha gått ner nu när jag har gått ner 40 kg, börjat träna och nästan helt...
Skola & Jobb
Jag är sugen på att köpa in lite små grejer från utlandet (typ Kina) för att sälja dyrare här hemma. Jag önskar mig ha en butik dit man...
Skola & Jobb
Måste skriva av mig lite...
Vi var på utbildning för jobbets räkning härom veckan. Det var en obligatorisk utbildning som alla anställda...
Skola & Jobb
Jag funderar på att plugga till våren om jag inte hittar nytt jobb.
Jag kommer då att säga upp mig från nuvarande jobb innan jag börjar...
Skola & Jobb
Jag skulle vilja veta lite olika saker man skulle kunna göra online för att tjäna pengar? Jag går i skolan och har hund så har inte tid...