Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag kan väl inte vara ensam om att se helt olika ut i spegeln, på kort (olika beroende på om det är en selfie eller någon annan som... 2 3
Svar
55
· Visningar
11 744
Senast: Zinfernia
·
Kropp & Själ Jahapp. Sen jag bröt axeln/översrmsbenet precis under axeln för tre månader sedan har jag dels varit rädd för att utveckla frusen... 2
Svar
31
· Visningar
5 361
Kropp & Själ Kan man kombinera theralen och alvedon? 2
Svar
36
· Visningar
3 413
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Ibland lust att gå ut när det ösregnar? Just för att det ösregnar. Och visst är det märkligt rogivande att sitta inne eller på en... 2 3
Svar
41
· Visningar
2 316
Senast: Sporthorse
·
Kropp & Själ Jag gillar att läsa men har tyvärr blivit väldigt kräsen på senare år. Nu står jag nästan alltid framför böckerna i affären och känner... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 210
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Jag har haft kopparspiral i cirka åtta år. Med den första var jag extremt regelbunden, blödde mycket och länge. Det var rätt jobbigt men...
Svar
0
· Visningar
306
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Behöver skriva av mig lite.. Är inlagd på psyk sedan sju veckor tillbaka. Är inte första gången utan sjunde gången sedan november. Är... 7 8 9
Svar
170
· Visningar
23 145
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ ...och det ser verkligen hemskt ut :( En mörk "rand" precis ovanför överläppen, det är alltså inte hår och det är inte "kladd" som går... 2
Svar
22
· Visningar
4 722
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Någon som åkt med Inlandsbanan? :) Jag har länge velat åka den och nu ser det ut att kunna bli av...! Jag/vi vill åka antingen hela...
Svar
7
· Visningar
1 126
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Jag har under en längre tid haft problem med bakteriell vaginos, och jag vet inte hur jag ska bli av med det. Förra våren behandlades...
Svar
13
· Visningar
9 662
Senast: honung
·
Kropp & Själ Idag släpps Åsa Erlandssons dokumentär om fallet med bäbisen som kastades ner i en kraftverksdamm. En sån otrolig stark berättelse... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 878
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Nu ska jag inte ropa hej än, men det verkar än så länge lovande! Efter att hormonerna har återgått till det normala efter yngsta...
Svar
9
· Visningar
3 015
Senast: gulan
·
Kropp & Själ Linsen på högra ögat har sugit fast så in i den. Jag får inte ut den! Ögat börjar bli grymt irriterat. Jag har försökt skölja ut den...
Svar
16
· Visningar
3 724
Kropp & Själ Jag har haft det rätt tufft på senaste tiden. Nyligen föreslog min partner att jag kanske skulle ta lite time off från allt som är...
Svar
19
· Visningar
2 233
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Hej! Någon här sommar tyngdtäcke? Har tänkt svänga om en butik i morgon och köpa ett då dom har kampanj men jag velar mellan att köpa 5...
Svar
12
· Visningar
2 999
Kropp & Själ Hej, Jag har naglar som lätt går sönder även om jag försöker ta väl hand om dem. Blev tipsad om trind nail repair som tydligen ska vara...
Svar
4
· Visningar
1 641
Kropp & Själ Jag slog ut en framtand för 2 år sedan, och fick en högst tillfällig sak på plats "jag garanterar inte ens att den håller en dag" sa...
Svar
12
· Visningar
1 860
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Jag har i många år haft fotsvamp, men inte brytt mig så mycket. Det stör inte mer än utseendemässigt. Har testat behandla och det... 6 7 8
Svar
157
· Visningar
15 266
Senast: Blå
·
Kropp & Själ Kortfattat: Har någon koll på vad det finns för "sulfatfria" duschkrämer / schampon? Har misslyckats totalt när jag försöker söka...
Svar
10
· Visningar
1 447
Senast: svea
·
Kropp & Själ Jag har aldrig varit på någon stor konsert...men är bra sugen nu! Men, jag undrar, ni vana, vart vill man helst sitta (vill inte stå)...
Svar
8
· Visningar
1 037

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka