Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har tagit Zopiklon (Imovane) 7,5 mg mot sömnsvårigheter i princip dagligen, i över ett års tid. Det har fungerat hyfsat även om jag... 2
Svar
37
· Visningar
12 314
Senast: Cattis_E
·
Svar
2 008
· Visningar
101 737
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ ja vad tänker du glädje är? när är du glad? pratade med en person om det. satt i en bil o funderade o frågade rakt ut om hen var glad o... 2
Svar
25
· Visningar
1 889
Senast: Nepenthe
·
Kropp & Själ Tänkte att det behövs en tråd om tips på vad man kan besöka för stora och små saker i Sverige i sommar, när man är ute och far. Börjar... 2
Svar
38
· Visningar
3 313
Senast: Lillgrådis
·
Kropp & Själ Mina ringfingrar är krokiga. Den sista leden är vinklad så att fingertoppen böjer mot pekfingret. Eftersom bägge ringfingrarna ser... 2
Svar
28
· Visningar
4 334
Senast: Bison
·
Kropp & Själ En kollega till mig har behandlats för långt gången tjocktarmscancer och har det har gått över all förväntan. Han har hela tiden haft en...
Svar
10
· Visningar
1 468
Senast: Silver Girl
·
Kropp & Själ Är det någon här som har bestämt sig för att helt göra om sitt liv? Jag har länge trott att jag är nöjd med mitt liv, där jag bor och... 2
Svar
22
· Visningar
3 298
Senast: _Taggis_
·
Kropp & Själ Tog en snabblunch igår på burgerking, sen hem och tvätta händer (vilket jag alltid gör när jag varit ute bland folk), skruvar bil och... 2
Svar
20
· Visningar
2 381
Senast: 360
·
Svar
34
· Visningar
3 312
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Herregud, minns inte sist jag hörde någon använde sig av det ordet? Men jag skulle verkligen vilja ha förslag på någon trevlig supé att...
Svar
2
· Visningar
792
Kropp & Själ Har någon Aftonbladet Plus? Jag fick syn på den här artikeln...
Svar
3
· Visningar
595
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Förra året besökte vi västkusten för första gången i vuxen ålder för mig och första gången för barnen. Vi fullkomligt älskade det! Vi...
Svar
19
· Visningar
1 135
Senast: BornAgain
·
Kropp & Själ Hur jobbigt är det? Jag funderar på att ta en del av Skåneleden imorgon. Är ingen van vandrare och kommer dessutom att gå själv... 2
Svar
33
· Visningar
3 776
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ Var ute i skogen och plockade blåbär på förmiddagen igår, allting frid och fröjd. Vaknar idag med utslag runt min vänstra ankel som...
Svar
13
· Visningar
1 211
Senast: 360
·
Kropp & Själ Vi är tre par som en gång om året åker iväg över Kristi himmelsfärs, 2-3 nätter. Vi par turas om att att överraska de andra med själva... 2
Svar
23
· Visningar
2 297
Kropp & Själ Inom ridningen pratar man ibland om snöret i naveln som går rakt bak mot ryggraden och hur man drar i/släpper efter på det som...
Svar
17
· Visningar
1 464
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Har snöat lite på att jag vill göra roligare håruppsättningar än min vanliga hästsvans när semestern är slut. Men jag är en total...
Svar
9
· Visningar
1 211
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Det har smugit sig på ett tag nu, trodde det kanske har något att göra med mina bihålor i pannan som inte har något utlopp (väntar på...
Svar
14
· Visningar
2 533
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Jag gör en chansning och ser om buke ännu en gång har svar på min fråga och mitt problem. I år har jag helt plötsligt reagerat på solen... 2
Svar
28
· Visningar
3 481
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Spinner lite, fick lite tankar efter tråden om hur vi ser ut egentligen. Tänkte också på en tråd jag läste här på Buke där flera tyckte... 13 14 15
Svar
286
· Visningar
23 152
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka