Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

R
Hemmet Jag och min partner pratar lite löst om att byta ut vårt kök i framtiden (inte än på ett tag pga Oliver Twist-status just nu pga... 2 3
Svar
40
· Visningar
5 211
Senast: Raderad medlem 6459
·
Hemmet Jag har ett uterum som jag aldrig sitter i. På sommaren är det alldeles för varmt och på vintern för kallt. Nu är det en sluss mellan... 2 3
Svar
45
· Visningar
2 639
Hemmet Finns säkert fler som haft detta problemet. Vårt kylskåp stinker, ungefär rutten kål eller lök eller någon liknande rutten grönsak...
Svar
5
· Visningar
5 468
Senast: Egonson_
·
Hemmet Jag märker av en skillnad med mina sängkläder gällande hur mkt hundhår som fastnar och hur lätt dessa sedan försvinner i tvätt- och...
Svar
18
· Visningar
9 938
Senast: MiniLi
·
Hemmet Jag skulle vilja ha ett större skrivbord, men bor litet. Såg den här bilden och blev kär :love: Men hur kan man på bästa sätt göra så...
Svar
11
· Visningar
6 308
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Om man köper ett hus med lägenheter som går att hyra ut, jag tror dom är uthyrda i dagsläget. Kan man som ny köpare av huset säga upp... 2
Svar
25
· Visningar
1 941
Senast: tanten
·
Hemmet Bukepedia - hur är det med livslängden på en micro? Jag har aldrig hittills varit med om att en micro dött. ...vilket jag trodde de... 2
Svar
27
· Visningar
6 556
Senast: Raderad medlem 120709
·
Hemmet Nu behöver jag lite input av er. Gård såldes med tillhörande 15 ha mark. Nu har tydligen länsstyrelsen överklagat avstyckningen och... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 944
Senast: Teilani
·
Hemmet Vi har en dagbädd som soffa (IKEA Hemnes) och den är rätt obekväm i ryggen. Jag letar efter soffkuddar som är större och framför allt...
Svar
6
· Visningar
1 189
Senast: hallonsaft
·
Hemmet Jag har tänkt ändra om lite här hemma men är osäker på om jag ska måla eller tapetsera, vad blir egentligen billigast? Förstår att det...
Svar
5
· Visningar
2 650
Hemmet Om man köper ny soffa (inte på Ikea) - brukar de kunna ta med sig den gamla när de levererar den nya? 2
Svar
28
· Visningar
2 887
Hemmet Det är dags för ommålning i lägenheten. Vi bor litet, omkring 65-70 kvadrat, i två rum och kök. Det är ekparkett (ska bli) i hela... 2
Svar
37
· Visningar
2 305
Senast: Sissa
·
Hemmet Renoveringen fortskrider och vi börjar närma oss att få tvättstugan klar. Eller ja, det börjar snart bli dags att fylla den med... 2
Svar
24
· Visningar
3 171
Senast: Philosophia
·
Hemmet Det är stopp i mitt avlopp i badrummet. Hundhår förmodligen. Vilken är den bästa rensjvajern för att ta hand om proppar av hundhår? Det... 2
Svar
22
· Visningar
3 154
Hemmet Jag hade förslutit en flaska hemgjord svartvinbärssaft så dåligt att det har läckt ut massor i kylen och vidare ner på mitt trägolv...
Svar
5
· Visningar
1 388
Senast: Sasao
·
Hemmet Kusinbarnet konstaterade häromsistens att jag ALLTID har allt hemma. Hen räknade förnumstigt upp: plåster, savetter, sårservetter... 4 5 6
Svar
102
· Visningar
5 143
Senast: Egonson_
·
Hemmet Måste bara avreagera mig lite. Under stormen gorm blåste taket på vårt hyreshus av (våning 8 av 8). Initialt hade vi problem med kallt i...
Svar
9
· Visningar
1 199
Hemmet Har problem med golv, Vi har en hall vi ska bygga om och för att få det optimalt måste en halvvägg bort. Under vilken det då inte ligger...
Svar
2
· Visningar
1 378
Senast: hoppsann
·
R
Hemmet Vi har precis flyttat in i en helt nyrenoverad lägenhet med en underbar ny spis. Vet inte vad det kallas (spishäll?) men den ser ut typ...
Svar
14
· Visningar
39 433
Senast: Smulu
·
Hemmet Behöver lite input av er. Någon här som har installerat en gasspis? Jag har nu chansen att få det när vi renoverar köket, men man får ju...
Svar
15
· Visningar
3 940
Senast: BobberiBoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka