Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

• Låst
IT & mobiler Jag söker efter ett program till datorn som man lätt och smidigt kan redigera egeninspelade videofilmer/klipp (ta bort ljud/lägga till...
Svar
3
· Visningar
1 562
Senast: ullo
·
IT & mobiler What's up with that? Det sker med jämna mellanrum, 1-2 sidor åt gången. Jag är 100% på att jag aldrig besökt eller ens sett sidorna...
Svar
5
· Visningar
1 372
Senast: Nafayette
·
IT & mobiler Försöker för första gången ta hem appar till min X10 mini. Men det går inte. Telefonen kan inte ansluta till googles servrar står det...
Svar
16
· Visningar
3 727
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Jag har fotat tävling idag för första gången på nästan ett år. När jag ska lägga upp bilderna i Picasa som jag brukar så går det...
Svar
4
· Visningar
1 625
Senast: Madick
·
IT & mobiler Hejsan:) Nu är det dags att köpa en ny kamera! Innan har jag haft en olympys som har vart min bästa vän i ca 2 år nu. Men eftersom...
Svar
15
· Visningar
1 778
Senast: Red_Chili
·
IT & mobiler Nu när jag skulle förstora upp några bilder så laddade jag upp dom normalt på sajten där jag beställer från, men får några av de senaste...
Svar
6
· Visningar
1 384
Senast: Magnum
·
IT & mobiler Vad säger ni? Vilken skulle ni välja om ni främst fotar naturbilder, i ridhus, inomhus (även i kyrkor etc) och i studio...
Svar
3
· Visningar
1 331
Senast: Baka_kun
·
T
IT & mobiler Budget 4000-6000 kronor. Vad är det som är inne nu? Tips på modeller? Vad har ni?
Svar
12
· Visningar
1 595
Senast: Toktjejen
·
IT & mobiler Kan någon vänlig själ förklara vad det är för mig ;)
Svar
1
· Visningar
843
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Hej, jag installerade för cirkus 2 år sedan ett program på datorn från en Cd, jag använder programmet litle då och då ex. igår. Idag...
Svar
2
· Visningar
971
Senast: emmet
·
IT & mobiler Ja va ä de igentligen?? Ha fått massa puffar ska ja knuffa tebax eller va ä de??:confused:
Svar
2
· Visningar
1 302
Senast: MiaFia
·
IT & mobiler Hur gör man? Det har ju funkat innan men inte nu.. Ska ju iväg & träna & vill ha iphonen laddad med ny musik! Har musiken sparad på...
Svar
4
· Visningar
7 043
Senast: tomten
·
IT & mobiler Har använt sökfunktionen och hittat en mängd gamla trådar som givit mig en del bra tips, men vågar mig ändå på att starta en egen tråd... 2
Svar
24
· Visningar
2 305
Senast: Andorra
·
IT & mobiler Jag fick nedanstående mail idag, för säkerhets skull två gånger. Finns det verkligen folk som går på sådant bondfångeri numera?
Svar
3
· Visningar
1 125
Senast: Immer
·
IT & mobiler Jag har en trådlös usb-grej (D-Link) för att koppla upp datorn på internet. Men internetuppkopplingen krånglar. Det börjar med att det...
Svar
3
· Visningar
1 187
Senast: Yukionna
·
IT & mobiler Det blir bara en svart ruta och så går det röda strecket nedtill som visar hur långt man kommit i filmen. Strecket blir mångdubbelt...
Svar
3
· Visningar
2 082
Senast: Mooch
·
IT & mobiler på en mycket känd social websida har dom nu sett till att ditt mobilnummer ligger ute till allmän beskådan. Det går att fixa till men... 2
Svar
37
· Visningar
4 551
Senast: Lobelia
·
IT & mobiler Jag filmade idag med en vanlig digitalkamera och har nu fört över filmen på datorn. Om jag vill ta bort en filmsnutt, hur gör jag då och...
Svar
5
· Visningar
1 107
Senast: Remix
·
IT & mobiler Rätt var det var när jag klickade på en länk på MSN så öppnar datorn inte den. Jag måste kopiera och klistra in för att se. Vad kan...
Svar
7
· Visningar
1 192
Senast: åke
·
IT & mobiler Har en fin grå färg som jag vill använda i min blogg. Eller jag använder den redan;) Men nu finns det vitt område i headern. Och detta...
Svar
10
· Visningar
7 517
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka