Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Någon att rekomendera? Ska funka på konserter i första hand, dvs mörk inomhusmiljö, men att den gärna får ta upp "sceneffekter"...
Svar
15
· Visningar
1 776
Senast: Marvin
·
IT & mobiler Jag sitter här och funderar på vad man anser är en bra sida och en dålig sida. Själv är jag lite allergisk mot exempelvis musik som...
Svar
14
· Visningar
2 235
Senast: hestish
·
K
IT & mobiler Är det någon som kan svara ärligt hur bra samsung galaxy tab är. Jag ska kanske köpa den nämligen.
Svar
1
· Visningar
840
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Jag blir tokig. Det fungerar inte för mig. Jag har ett antal filmer på hårddisken som jag vill kpoiera till DVD för att kunna se dem...
Svar
6
· Visningar
1 574
Senast: bigganl
·
IT & mobiler Nu håller jag på att scannar igenom datorn med anti-virus program (bullguard) så står det: Infekterade filer: 0 Misstänkta filer: 0...
Svar
2
· Visningar
997
Senast: Sara75
·
IT & mobiler Som jag fattat det kommer grossisterna som handlar med externa hårddiskar få betala en avgift, hur mycket beror på hårddiskens storlek...
Svar
13
· Visningar
1 620
Senast: Sara75
·
IT & mobiler Jag har som många andra en iPhone och Facebook-appen nedladdad. Nu har jag upptäckt att jag via appen kan se vissa personers (ej vänner...
Svar
1
· Visningar
1 126
Senast: tomten
·
IT & mobiler Nu är det kallt hemma, hade 15 grader när jag gick upp och har eldat sedan 8 i morse och det är fortfarande 18 grader som max.. I...
Svar
15
· Visningar
2 247
Senast: Egonson_
·
N
IT & mobiler Har som ett mission att lära mig att bli bra på att fotografera. Är denna kamera något att ha? Har nämligen en helt ny sådan liggandes...
Svar
1
· Visningar
802
Senast: Jonaz
·
IT & mobiler Min hotmail skickar ut spam-mail till hela min vänlista hela hela tiden. Ibland när jag loggar har jag 50-100 mail i min inkorg där...
Svar
8
· Visningar
1 085
Senast: Ajda
·
IT & mobiler Jag och en kompis har fått i uppdrag att filma in en instruktionsvideo för nybörjare om den sporten jag håller på med. tanken är att den...
Svar
3
· Visningar
1 198
Senast: Arrows
·
IT & mobiler Håller på och skriver ett längre dokument. Titt som tätt upptäcker jag att en term som jag använt mycket inte passar och borde kallas...
Svar
4
· Visningar
6 131
Senast: Kattsak
·
IT & mobiler I helgen satt vi & spelade mitt i natten då plötsligt spelet försvinner på ena datorn och en bild på flickan i Exorcisten dyker upp mitt...
Svar
4
· Visningar
1 759
Senast: Snobben
·
IT & mobiler Ack och ve, en sked ångestgelé... Jag ska köpa en ny dator. Och jag tror ganska bestämt att det passar bra med en Mac. Och eftersom...
Svar
15
· Visningar
2 761
Senast: hvala
·
IT & mobiler Min vanliga optiska mus jag haft i flera år valde att utan förvarning säga upp sig, och jag inhandlade då en laservariant istället...
Svar
1
· Visningar
917
IT & mobiler Ska installera om win 7 pro 32-bit från början. Ingen reparation utan ominstallation av win 7 på en win 7 Men stöter på patrull...
Svar
6
· Visningar
2 828
Senast: Nafayette
·
IT & mobiler Sambon hade en samsung och vid telefonbyte så lade han över alla sina bilder på minneskortet. SEdan stoppa han minneskortet i sin Nokia...
Svar
13
· Visningar
1 428
Senast: Korven
·
IT & mobiler Min bärbara har fått någon knäpp och vägrar ladda batteriet. Sladden är ikopplad men ingenting händer. Om jag håller eh, pilen över...
Svar
11
· Visningar
3 909
Senast: Rosett
·
IT & mobiler - Facebook har ändrat hur bilder visas. Förut kunde man högerklicka och "kopiera bildwebadress" om man ville länka till bilden, men nu... 2
Svar
25
· Visningar
2 410
Senast: nidron
·
IT & mobiler Håller på med en uppgift till jobbet, och måste infoga ett @ på en text i Photoshop - men det blir bara en fyrkant!! Hur gör jag...
Svar
2
· Visningar
768
Senast: Milene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka