Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Kan man på något sätt låsa ett word dokument så att det sen inte går att ändra i? (av annan person?) Tex jag skriver ett som jag...
Svar
5
· Visningar
3 280
Senast: tomten
·
IT & mobiler Internet har hela tiden fungerat felfritt på den här datorn (förutom när det var ngt skit i ledningen som gjorde att inget fungerade...
Svar
1
· Visningar
964
N
IT & mobiler Nån som har det problemet? :confused: Har en film på datorn (avi.format) från en digital videokamera. När jag öppnar den på datorn är...
Svar
3
· Visningar
1 025
Senast: henrietta
·
IT & mobiler Min stationära dator fick för sig att inte fungera. Till att börja med hörde man att den lät lite när man försökte trycka igång den (...
Svar
3
· Visningar
1 032
Senast: hallonsaft
·
N
IT & mobiler hej hej! har haft så mycket fritid på sistone att jag börjat spela wow på min före detta pojkväns konto, så man slipper betala den...
Svar
4
· Visningar
928
Senast: nonstop
·
R
IT & mobiler Min pojkvänns son har kommit åt MKT viktig och känslig information av min pojkvänn som han hotar sin pappa att sprida ut till alla och...
Svar
3
· Visningar
4 208
·
IT & mobiler Vet inte vilken jag ska fråga så tänkte höra med er här. Vart förutom på youtube kan man ladda upp filmer som man även kan länka ifrån...
Svar
3
· Visningar
1 045
Senast: Tjôta
·
S
IT & mobiler Undrar om nån här har koll på kortkommandon för isländska tecken på en svensk laptop? (acer, windows vista...) Jag lyckas inte riktigt...
Svar
6
· Visningar
2 227
IT & mobiler 1ag har fått V5r4s!! 5sstän2er 1ag! Antar att någ6n vet h4r 0an s2a ta b6rt fans2a*et!! 6rrrr!! :crazy: :cry: :mad:
Svar
12
· Visningar
1 522
Senast: vinternoll
·
IT & mobiler Använder ni olika filter till eran systemkamera? Vad för några isåfall? Funderar på att inskaffa ett polarationsfilter men vet inte...
Svar
11
· Visningar
2 184
Senast: Rockriddaren
·
IT & mobiler Mitt problem är alltså att google inte funkar på min dator, inte heller andra sidor (tex inloggning till youtube) som är kopplade till...
Svar
13
· Visningar
4 197
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Om jag har en dator med windows vista och det har följt med skivor som man ska ha när man formaterar om. Kan jag då använda tex en skiva...
Svar
8
· Visningar
1 054
·
IT & mobiler Jag behöver en ny kompaktkamera, och jag behöver hjälp att hitta en som passar mig. Följande är viktigt för mig: * Kunna både fota...
Svar
1
· Visningar
865
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Hej! Alla mina utskrifter blir randiga och missfärgade. Eftersom patronerna är relativt nya antar jag att skrivaren behöver rengöras...
Svar
8
· Visningar
1 924
Senast: Zanuzzi
·
IT & mobiler Mjaha. Mitt tangentbord skulle må bra av att bli ordentligt rengjort. Det är så tight mellan tangenterna att det är omöjligt att städa...
Svar
10
· Visningar
6 086
Senast: darkblonde
·
IT & mobiler "Ett problem har uppstått med den här webbplatsens säkerhetscertifikat Säkerhetscertifikatet som presenteras av den här webbplatsen...
Svar
4
· Visningar
2 937
Senast: Magnum
·
IT & mobiler Har en ca tio år gammal Mac-dator med sån där "gel-skärm". Genom åren har den ådragit sig två repor samt skulle behöva rengöras. Någons...
Svar
4
· Visningar
1 407
·
IT & mobiler VILKA är tangentkommandona för att kopiera och klistra in på en Mac?????? Tacksam för svar...
Svar
7
· Visningar
1 862
Senast: Ludd
·
IT & mobiler Finns det något enkelt och bra sätt för en novis att bygga sin egen hemsida? Domännamn har jag och det vill jag gärna behålla. Det...
Svar
10
· Visningar
1 567
Senast: Stereo
·
IT & mobiler Jag är på jakt efter en kompaktkamera som man kan ha med sig i väskan, är lite bökigt att släpa med sig systemkameran jämt... Men jag...
Svar
7
· Visningar
1 295
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka