Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Utan att halskragen blir alldeles blöt och utan att göra illa ryggen? Någon som har bra tips?
Svar
8
· Visningar
1 198
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Eftersom mitt liv de senaste 8-10 åren har kantats av depressioner och panikattacker kan jag inte låta bli att fundera på om mitt liv... 2
Svar
27
· Visningar
2 847
Senast: Orolig1
·
Relationer Inte mitt problem mer än indirekt, men är det någon som har erfarenhet av hur det fungerar när man begär handräckning av kronofogde för...
Svar
18
· Visningar
2 306
Senast: Mia_R
·
Äldre ... eller golit granskar smyg-buddististeringen av Sverige och Västvärlden. En och annan tänker sig att det pågår en smyg-islamisering...
Svar
7
· Visningar
754
Senast: golit
·
Äldre Ni som äter modifast, äter ni 4 eller 5 portioner / dag? Hur många timmar har ni som max emellan? Äter ni bara modifast eller dricker...
Svar
0
· Visningar
491
Senast: Barbabelle
·
Relationer Syskonen ringde och sa att mamma fått hjärtinfarkt och ligger i respirator på hjärtintensiven! :cry: Vi är på väg dit - men det tar... 59 60 61
Svar
1 209
· Visningar
125 974
Senast: Texaz
·
IT & mobiler Jag behöver ett tillägg eller ett program till Firefox eller Safari som kommer meddela mig när en uppdatering sker på en hemsida...
Svar
1
· Visningar
421
Senast: Wysiwyg
·
Äldre Har försökt leta reda på ett klipp när carl-einar häckner äter upp en duva men hittar inget mer än att det nämns i olika tidningar. Är...
Svar
4
· Visningar
2 650
Senast: McFlurry
·
Äldre Hej! Jag köpte en telefon från tele2 för en vecka sedan, med nytt abonnemang som innebär nummerflytt. Jag fick telefonen efter 4 dagar...
Svar
4
· Visningar
2 143
Hemmet Det är så färglöst och tråkigt hemma hos mig, vill göra om och få in en massa färg istället. Så tyckte att det behövdes en...
Svar
3
· Visningar
1 399
Senast: Blueberry
·
IT & mobiler För några dagar sedan "kraschade" LibreOffice för mig. När jag skulle starta programmet kom en ruta upp där det stod ungefär "klicka här...
Svar
6
· Visningar
844
Senast: Andromedae
·
Kropp & Själ Jag vill börja med att säga att jag försökte ringa blodcentralen men de har tydligen telefontider som jag inte kan passa än på flera... 2
Svar
20
· Visningar
18 487
Senast: lil-sis
·
Tjatter Det här med studentliv och maskerader alltså - lika förbenat svårt varje gång :p Men nu är det alltså dags igen och den här gången är... 2
Svar
21
· Visningar
1 768
Senast: Killaloe
·
Fritid Ja som rubriken säger, i somras hittade jag/vi av en slump en ödegård som bara sa PANG i hjärtat och har inte kunnat släppa den. Idag...
Svar
7
· Visningar
1 494
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre Vad behövs för att kunna visa filmer och filer från datorn på tv:n? Har kopplat med HDMI kabel men tv:n verkar inte hitta alla filer.
Svar
3
· Visningar
519
Senast: gul_zebra
·
Äldre Vad/vem klär man ut sig till? Helst någonting där merparten av dräkten går att fixa med saker man redan har då ekonomin är sisådär just...
Svar
4
· Visningar
1 553
Senast: Ackio
·
Relationer Jag har varit tillsammans med en man under 7 år o det förhållandet har varit allt annat än bra, vi har inte alls velat samma saker i...
Svar
6
· Visningar
2 050
Senast: HH_gullet
·
Äldre Satt och slösurfade på fb när jag såg att någon har snott mina bilder på min häst och publicerat i en grupp på Facebook där man...
Svar
7
· Visningar
1 021
Tjatter Jag har (hade) en hink på yttertrappen där jag slängde rens från kattsandlådan. Nu efter stormen så har den rymt. Jag har letat men nej... 2
Svar
34
· Visningar
2 879
Hemmet Vilken eller vilka färger matchar lila och svagt rödaktigt silver. Jag är så dålig på färger :(
Svar
17
· Visningar
829
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka