Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Eftersom jag tydligen är googleinkompetent, eller för att jag inte förstår skriven text, så vänder jag mig till er för hjälp att förstå... 2
Svar
20
· Visningar
3 028
Senast: Mitten
·
  • Låst
Tjatter Dags för ny anmälningstråd! Här är Mammas fina beskrivning av vad en varulvslek är: "Vad är då en varulvslek? Det går att beskrivas... 97 98 99
Svar
1 979
· Visningar
73 621
Senast: Paddington
·
Äldre Vi ska åka till London en helg i vår. Det är jag, maken och min mamma som ska åka. Problemet är boendet. Maken sitter i rullstol, så...
Svar
8
· Visningar
930
Senast: Saija
·
Äldre Var ute och rastade min atv idag o passade på att mysa till det med att tända en brasa och grilla:) men halva grejen för mig är att...
Svar
2
· Visningar
689
Senast: Gramse
·
Skola & Jobb Skriver ett arbete till en kurs. Det var läääääääänge sedan jag regelbundet gjorde det, så vissa bitar har fallit bort lite. När jag...
Svar
5
· Visningar
748
Senast: Girasol
·
Äldre Vad har ni för bolag? Vad betalar ni i månaden? Jag själv har fortfarande trygg hansas "trygga barn" som min mamma försäkrade mig i för...
Svar
17
· Visningar
1 249
Senast: Korven
·
Hemmet Ska fräscha upp lite i ett rum med nya gardiner och stänger. Men hur vet man hur tjock stång man ska ha? Är det bara en fråga om tycke...
Svar
1
· Visningar
590
Senast: Sorbe
·
Kropp & Själ Bra eller dåligt, för eller emot? golit gläds åt att SD-s inflytande på svensk politik kommer att fortsätta vara noll. 11 12 13
Svar
258
· Visningar
14 030
Tjatter Okey, let's play! :D Jag börjar med att säga vinter (här gäller det alltså att associera hade jag t.ex. sagt måne, hade nästa person... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
12 528
Senast: Got2Be
·
Äldre Jag har legat inne på psyk under lpt nu ett bra tag och har inte tagit några mediciner då jag inte mår bra av dom. Jag mår enbart sämre...
Svar
9
· Visningar
1 186
Senast: Grazing
·
  • Låst
Tjatter Äntligen faller snön över Sverige och bäddar in landet i ett vitt fluff och alla blir som galna! Sporthandlarnas lager av snowracers... 85 86 87
Svar
1 728
· Visningar
63 524
Senast: Dentaku
·
Tjatter Äntligen är den här! Välkomna till årets upplaga av Secret Santa! :D Lite nya regler i årets version efter önskemål. Regler och info: •... 57 58 59
Svar
1 160
· Visningar
63 845
Senast: tolksele
·
Kropp & Själ Jag har länge velat flytta från staden som jag bor i och har växt upp i. Staden där jag har fått mitt hjärta krossat flera gånger och...
Svar
17
· Visningar
2 703
Senast: Askur
·
Trädgård & Växter Detta kanske blir årets dummaste fråga -- men det tvivlar jag dock på eftersom året precis börjat. ;) Jag fick upp ögonen för växter och...
Svar
2
· Visningar
1 355
Senast: Peak
·
Hemmet Hjälp! Dags att gå på första husvisningen... Men hur går det till? Vi ska gå på en öppen visning som är mellan 17-18. Måste man vara där...
Svar
5
· Visningar
1 061
Senast: MM
·
O
Skola & Jobb Jag kommer återgå till mitt arbete 2/3 efter föräldraledighet. Tror inte att jag får någon betald semester i år, men visst har jag ändå...
Svar
9
· Visningar
1 841
Senast: Osthyvel
·
Fritid Jag är gräsligt lässugen, men saknar tips på lämplig bok. Finns det någon deckare eller roman som utspelar sig i lantlig miljö, dvs...
Svar
6
· Visningar
669
Äldre Alltså inte gästen utan just jästen :) Vet att det i någon tråd om bakning fanns ett sätt att se om jästen är Ok eller för gammal...
Svar
7
· Visningar
5 623
Senast: sweep
·
Äldre Jag antar att det finns ett helt gäng bukefalister som har varit på semester i New York. Det jag skulle vilja ha tips om var i New York... 2
Svar
21
· Visningar
1 263
Senast: Kakis
·
Äldre Det är snart dags för mig och mitt syskon att sälja det hus där vi är uppvuxna. Ena föräldern gick bort för drygt fyra år sedan och den...
Svar
14
· Visningar
3 469

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Husvagnsrenovering
  • Dejt
  • Göra i Borlänge?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka