Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag tycker den här hårfärgen är så grymt snygg. Jag är lite sugen på en förändring. Jag har alltid varit blond och aldrig färgat håret i...
Svar
5
· Visningar
941
Senast: Azalea
·
Kropp & Själ Jag är ute efter en rabbit vibrator. Jag har en som jag haft i flera år, som jag verkligen älskat. Nu har den sagt upp sig och börjat...
Svar
1
· Visningar
568
Senast: Lotheb
·
Kropp & Själ med en jättezucchini? :D Vi fick en av ett par kompisar, vägde den och den väger 1,6 kg! De man köper i affären ligger väl på 300-400 g...
Svar
10
· Visningar
1 100
Senast: Norma
·
Kropp & Själ Jag och sambon funderar på att slå på stort igen och besöka på någon topprestaurang i Göteborg. Nu låter det som det är något vi brukar...
Svar
10
· Visningar
1 073
Senast: Sleepan
·
Fritid Är det fler än jag som tycker det är kul att sy lite? har sytt en del hästgrejer och även någon liten klänning till dottern. Just nu... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
23 031
Skola & Jobb Finns det något som förhindrar att jag tar emot friskvårdsbidrag från två arbetsgivare för samma aktivitet? Jag tänkte köpa ett gymkort...
Svar
10
· Visningar
3 489
Senast: Milosari
·
Hemmet Vad har ni för några lampor i era badrum? Behöver lite hjälp med idéer. Vill ha en "snyggare" lampa och en över handfatet med bra ljus...
Svar
4
· Visningar
633
Senast: VLMF
·
Äldre Sitter här och har blivit smått tv-serie beroende :D Men känner att jag kanske behöver några flera så tänkte om ni kunde tipsa om några... 10 11 12
Svar
239
· Visningar
17 477
Skola & Jobb Jag jobbar inom vården och vi har önskeschema (Timecare). Om man vet att man behöver vara ledig en viss dag/tid, så kan man lägga in...
Svar
4
· Visningar
10 152
Senast: Sablar22
·
Äldre Jag har något som skaver och som har skavt i många år. Min inställning försämras allt eftersom, tror ingen är så negativ som jag just... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
11 610
Senast: grodan21
·
Kropp & Själ Någon som provat Isadoras? Gillar deras vanliga nagellack, funderar på om deras gellack skulle vara ett alternativ som håller bättre...
Svar
0
· Visningar
329
Senast: Pancakes
·
Kropp & Själ Någon gång i min ungdom hade jag en bok som jag verkligen vill läsa om. Det var en biografi om en kvinna, jag tror hon var svensk...
Svar
10
· Visningar
1 125
Senast: escodobe
·
Fritid Vid den senaste resan köpte jag med mig torkade citroner hem från Dubai. Fick veta att de förhöjer smaken på fisk-, kyckling- och...
Svar
11
· Visningar
7 395
Senast: Blueberry
·
Äldre Jag spånar semesterresa i present till min partner som fyller jämnt och stort i höst (mitten oktober). Det är vi och BARNET som då är 6... 2
Svar
32
· Visningar
2 152
Senast: Gabbi
·
Kropp & Själ Nu med kylan kommer ju torrheten i huden. Det jag har mest problem med nu är läpparna. Inget jag testat håller mer än en kort stund. Vad... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 961
Kropp & Själ Efter 8 års värk från nacke och axlar, med otaliga läkar-, och sjukgymnastbesök har jag idag fått remiss till att starta multimodal...
Svar
3
· Visningar
481
Senast: Kivina
·
Kropp & Själ Jag har aldrig haft någon bra säng, just nu har jag bara en vanlig IKEA-säng med billig madrass = vaknar varje morgon mer ont i kroppen... 2 3
Svar
44
· Visningar
12 113
Senast: Thera
·
Äldre Kan någon belyst själ förklara detta för mig så jag förstår, för uppenbarligen lyckas jag inte med det på egen hand trots googlande
Svar
7
· Visningar
2 670
Senast: cili
·
Tjatter Min födelsedag suger hårt idag, så jag tänkte att jag i alla fall kunde få läsa om andras misslyckade födelsedagar! Min suger då... 2 3
Svar
44
· Visningar
6 473
Senast: Heulwen
·
Äldre Eftersom vi nog snart är en Volvo fattigare (inte lönt att reparera på verkstad längre och kan inte skruva själv) behöver vi en "ny"...
Svar
14
· Visningar
1 446
Senast: ThomasM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka