Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag tycker den här hårfärgen är så grymt snygg. Jag är lite sugen på en förändring. Jag har alltid varit blond och aldrig färgat håret i...
Kropp & Själ
med en jättezucchini? :D Vi fick en av ett par kompisar, vägde den och den väger 1,6 kg! De man köper i affären ligger väl på 300-400 g...
Kropp & Själ
Jag och sambon funderar på att slå på stort igen och besöka på någon topprestaurang i Göteborg. Nu låter det som det är något vi brukar...
Skola & Jobb
Finns det något som förhindrar att jag tar emot friskvårdsbidrag från två arbetsgivare för samma aktivitet? Jag tänkte köpa ett gymkort...
Kropp & Själ
Nu med kylan kommer ju torrheten i huden. Det jag har mest problem med nu är läpparna. Inget jag testat håller mer än en kort stund. Vad...
Kropp & Själ
Jag har aldrig haft någon bra säng, just nu har jag bara en vanlig IKEA-säng med billig madrass = vaknar varje morgon mer ont i kroppen...