Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

A
Relationer *Varning för långt inlägg* Jag skriver detta under ett annat användarnamn än normalt, skulle någon mot förmodan känna igen mig var...
Svar
6
· Visningar
1 970
Senast: Amha
·
Hemmet Är det någon som vet vart man kan hitta gråa sängbord? Letar för fullt men hittar inget snyggt någonstans :/ inte för klumpigt! :)
Svar
1
· Visningar
502
Senast: Askur
·
Skola & Jobb Är det någon här som har erfarenhet av s.k. egenanställning? http://www.egenanstallning.org/ Alltså, att man kan fakturera för tjänster...
Svar
1
· Visningar
726
Senast: cewe
·
Äldre Okej, min bank slutade för ett tag sedan med all hantering av kontanta pengar och satte istället upp insättningsautomater. Jag satte in... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
27 340
Senast: ghost
·
Äldre Jag har märkt att jag är som effektivast när jag på något sätt måste redovisa vad jag åstadkommit under dagen. Har försökt med att... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 486
Senast: Askur
·
A
Hemmet Jag lovade ju i ett svagt ögonblick att posta bilder på förvandlingen. Tid har det tagit för är inte kroppen okej så måste det få ta tid... 2
Svar
23
· Visningar
3 554
Senast: avslutat medlemskap
·
Hemmet Finns det någon här som nyligen bytt ut sitt enskilda avlopp eller som är på gång med att göra det? Jag skulle helst ansluta till... 2
Svar
36
· Visningar
2 600
Senast: Chili
·
Hemmet Jag hyr ett litet hus med en källare under och under den kalla årstiden vill mössen gärna komma in. Tidigare hade jag ett hål i golvet...
Svar
6
· Visningar
1 604
Senast: Blueberry
·
Äldre Någon som sett de 2 första programmen? Tycker det är ett väldigt intressant program, att få en inblick i hur dessa främlingsfientliga...
Svar
0
· Visningar
371
Senast: Maoam
·
Äldre Är det någon här på buke som är med i det? har nyss hittat deras verksamhet och det verkar ju jätteroligt. Speciellt äventyrsgrupperna...
Svar
0
· Visningar
341
Senast: canine
·
Skola & Jobb Jag ska göra ett uppdrag utanför mitt tjänst. Det uppskattade arbetet motsvarar ungefär en månads heltidsarbete, alltså ca. 170 h. Jag...
Svar
12
· Visningar
1 239
Senast: Lejonelle
·
Äldre Jag och sambon planerar att flytta till Boden om ett par år. Eftersom jag aldrig varit längre upp i Sverige än Göteborg, har jag ingen... 2
Svar
24
· Visningar
3 247
Senast: Cilva
·
Trädgård & Växter Stormen Egon drog ju, som bekant, förbi Sverige och inte helt obemärkt. Han var tydligen inget fan av vårt växthus, utan gjorde så här...
Svar
12
· Visningar
2 216
Senast: AliceZeta
·
Kropp & Själ Jag sover numera som prinsessan på ärten, har en Sultan botten, sen en 15-20 cm Sultan Högbo resårmadrass, sen en bäddmadrass (Sultan...
Svar
9
· Visningar
1 294
Senast: Elisha
·
Kropp & Själ Är irriterad på mig själv för att jag bara ser en massa hinder i vägen. Jag drar mig hellre undan och gömmer mig under en sten än att...
Svar
10
· Visningar
2 102
Senast: Emtherlia
·
Äldre Någon som såg dokumentären om tekopps djuren i torsdags på kunskapskanalen? Vad tycker ni om fenomenet? gulligt och behändigt med litet...
Svar
4
· Visningar
719
Senast: purity_666
·
Äldre För länge sedan hade jag en period där jag spelade in varenda förhäxadavsnitt, en gång glömde jag stänga av inspelningen efter förhäxad...
Svar
0
· Visningar
476
Senast: astronaut
·
Kropp & Själ Jag måste bara få ventilera lite. Jag har hamnat i jordens svacka. Jag har sagt upp mig från mitt jobb. Efter 3,5 år i en stressig och... 2
Svar
27
· Visningar
2 516
Senast: Blueberry
·
Kropp & Själ Ibland får jag kram i vänsterbenet när jag simmar. Det liknar mitt nattliga sendrag men kommer oftast när jag simmat en bit. Närmare...
Svar
11
· Visningar
4 854
Senast: TinyWiny
·
Äldre ...som det så fint heter. SVT2 sänder just nu en dokumentär om nationalism i Sverige och Europa. 2
Svar
23
· Visningar
2 440
Senast: Sleepy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka