Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har fått ont i höften/på utsidan av höften. Det är okej när jag har vilat men kommer när jag rör mig. Och det blir värre när jag rör... 2
Svar
36
· Visningar
3 747
Senast: TeamLundVer
·
Kropp & Själ Sist jag va hos min psykiatriker så frågade jag om det fanns någon möjlighet att få KBT eller ACT på min ort. Han sa att det fanns det...
Svar
3
· Visningar
575
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag börjar bli irriterad på detta, jag får röda, knottriga utslag på ögonlocken och runt ögonen ned mot kindbenen. Kliar och svider och... 2
Svar
23
· Visningar
2 164
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Jag har aldrig behövt bry mig om mina naglar då de aldrig brutits mer än när de varit på tok för långa och jag typ kört fingrarna in i...
Svar
11
· Visningar
1 217
Senast: Buck
·
Kropp & Själ Jag gick en HLR-utbildning för ett tag sedan och tänkte då att ”det här borde ju alla kunna egentligen”. Sedan har jag funderat vidare... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
5 872
Senast: YorkWann
·
Kropp & Själ Jag har insett att jag måste bli bättre på att pusha mig utanför min comfort zone. Söka jobb jag vill ha, inte bara de jag med 100%...
Svar
0
· Visningar
279
Senast: Masqueradee
·
Kropp & Själ Jag kände mig utvilad 1-2 timmar i går morse, efter 11 timmars sömn. Innan dess vete tusan när jag kände mig det senast. Men det kanske...
Svar
4
· Visningar
726
Senast: gulan
·
Kropp & Själ Jag var till läkaren förra veckan pga att det känns som om något är riktigt knasigt med kroppen. Jag är bl.a totalt orkeslös och går...
Svar
8
· Visningar
928
Senast: Efwa
·
Kropp & Själ Google är inte min vän. Ena dottern tog hål i öronen i helgen när hon var hos sin mamma och vi upptäckte nu att hon har tappat ena...
Svar
8
· Visningar
4 376
Kropp & Själ Jag är bossig, jag blir otålig när beslut drar ut på tiden och kan ofta om ingen annan verkar ta steget, ta beslut om så man kommer... 4 5 6
Svar
116
· Visningar
8 185
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ I somras drabbades jag av tennisarmbåge. Fick smärtan av mitt dåvarande jobb, och jag visste inte att det var just detta så jag sökte... 2
Svar
22
· Visningar
2 557
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Min hårbotten är rena katastrofen just nu, kliar och flagar konstant och håret känns fett dagen efter tvätt. Vet inte vad som orsakat...
Svar
2
· Visningar
509
Senast: Modest
·
Kropp & Själ I onsdags förra veckan blev jag utskriven från psykiatrin efter att ha legat inne i sju veckor, innan dess låg jag inne till och från i... 2
Svar
34
· Visningar
3 433
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Ber om ursäkt på förhand om det blir ett luddigt och ogenomtänkt inlägg. Men hursomhelst vänder jag mig till er som har eller har haft...
Svar
16
· Visningar
1 464
Senast: Qelina
·
Kropp & Själ Ja nu drar det snart igång! Någon/några här som ska åka nåt lopp? Jag ska åka Tjejvasan och Vasaloppet! 😃⛷
Svar
13
· Visningar
1 144
Kropp & Själ Jag vet inte riktigt hur jag ska börja. Och jag inser att jag börjar ungefär varje tråd med "jag vet inte riktigt", för det är nog... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 087
Senast: Asko
·
Kropp & Själ Snart 40-år gammal har jag lyckats sluta bita på naglarna och kan nu visa fram mina händer 1. Hur målar man egentligen naglarna vad... 2
Svar
21
· Visningar
2 658
Senast: lady_vip
·
Kropp & Själ När jag var liten bröt jag armen som nu ca 28-29 år senare börjat ställa till mycket besvär med smärta och upphakningar (jag är 32 år)...
Svar
2
· Visningar
916
Senast: Casteloro
·
Kropp & Själ Jag har korsat 30-strecket, och har insett att jag faktiskt är vuxen nu. Jag tar examen till sommaren och kommer alltså snart att ge mig... 2
Svar
36
· Visningar
2 963
Senast: Angel
·
Kropp & Själ Hjälp. Jag behöver bara få ur mig. Fast jag har pratat med mina närmaste anhöriga så rinner det bara över. Igår fick jag veta att en... 2
Svar
22
· Visningar
2 723
Senast: Wembley
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka