Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Svar
2 006
· Visningar
98 969
Kropp & Själ Har gått från att arbeta med människor och minimalt med datorer till att arbeta helt administrativt framför en dator hela dagarna. Har...
Svar
7
· Visningar
1 021
Senast: Saigon
·
Kropp & Själ Hej jag undrar om någon vet vart man kan vända sig, vilken klinik som är duktiga på kirurgiska ingrepp. Jag skadade min armbåge när jag... 2
Svar
21
· Visningar
2 880
Senast: Inglorion
·
Kropp & Själ Om ett par veckor ska jag äntligen operera min struliga hand! Det sker under lokalbedövning och med lugnande, och på kallelsen stod det... 2
Svar
33
· Visningar
2 906
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag hade velat ha tillbaka min naturliga hårfärg men jag vet inte hur jag ska göra eller om det ens kommer att gå. Jag har nu svart hår... 2
Svar
26
· Visningar
4 541
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Jag har en del kroppsliga besvär och har gått hos sjukgymnast och fått ett träningsprogram för några av dem. Men resten har...
Svar
8
· Visningar
1 863
Senast: ameo
·
P
Kropp & Själ Helt apropå luktar allt konstigt!! Nu för ca 10 min sen. Hittar inget när jag googlar, någon som har någon idé? Alltså, min näsa/hjärna...
Svar
19
· Visningar
3 594
Senast: sorbifolia
·
Kropp & Själ Ni som använder injektionspennor - lämnar ni in dem på apoteket sedan? Något särskilt kärl för riskavfall finns inte i vårt soprum. 2 3
Svar
48
· Visningar
4 472
Senast: Miran
·
Kropp & Själ Har vi några med fibromyalgidiagnos här? Har nyligen själv fått diagnosen men har (som många andra) haft värk och smärta i flera år. Hur...
Svar
6
· Visningar
1 011
Senast: Maoam
·
Kropp & Själ Fyller år snart och ska önska mig en foreo! Men hur vet jag vilken jag ska ta? Har typ normal till torr hy, inte jättekänslig.
Svar
0
· Visningar
388
Senast: BernT
·
Kropp & Själ *spinoff på Hemmakläder” Jag går inte på stora Ica i mjukisbyxor. Däremot har jag några gånger gått till lilla närmare affären i dem... 19 20 21
Svar
402
· Visningar
26 371
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Nu är de här igen, så torra och fnasiga händer att det svider och pulserar när man smörjer in dem. Jag försöker alltid ha vantar eller... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 756
Kropp & Själ Har sen i höstas dragits med en mage som krånglar till och från. Den lever bus och bubblar och låter. Får ofta en molande känsla och...
Svar
3
· Visningar
560
Kropp & Själ Kan börja med att jag varit hos vårdcentralen i fredags dem trodde på influensa. Gjorde dock inga tester förutom att kolla feber... 2 3
Svar
40
· Visningar
7 193
Senast: Elektronen
·
Kropp & Själ Spinoff på tråden om att hinna leva. Vad minns du som bästa vs värsta perioden i ditt liv? Bästa: Studenttiden i Lund. Ser bara... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 889
Senast: Jenka
·
Kropp & Själ För en dryg vecka sedan opererades jag akut för inflammerad galla. Efter en vecka ska man vara igång "som vanligt" men så är inte...
Svar
2
· Visningar
526
Senast: tanten
·
Kropp & Själ När en vän för några år sedan råkade ut för en allvarlig olycka så tecknade jag alla möjliga försäkringar för egen del, bland annat just... 2
Svar
32
· Visningar
2 091
Senast: Bison
·
R
Kropp & Själ Inga skräckhistorier tack! Men jag behöver råd. Jag slutade med p-piller i maj förra året och har sedan dess haft hyfsat regelbunden... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 824
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Och jag vet inte hur jag ska komma upp. Behöver få klart i lägenheten men finns ingen energi Få upp tavlor, få lite ordning Behöver få... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
7 307
Senast: Javan
·
Kropp & Själ Någon som testat någon onlineviktcoach? Var det hjälpsamt? Fick man det stöd man behöver? Har du lyckats behålla vikten?
Svar
1
· Visningar
527
Senast: tgd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka