Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Länge sedan jag fick mig ett så gott skratt!
Svar
17
· Visningar
1 537
Skola & Jobb Hemliga nicket framme då jag inte vill riskera att outa arbetsplatsen. Jag är projektanställd sedan 25 aug. Kontraktet var skrivet på 2...
Svar
8
· Visningar
1 182
Äldre Det råder på grund av vädret halka i stora delar av Sverige. Vägsalt används på större vägar för att förhindra svåra olyckor och öka... 4 5 6
Svar
103
· Visningar
7 162
Senast: hastflicka
·
Äldre 2004 fick jag av min nu avlidne sambo en halvlång jacka i fuskpäls. Mycket vacker, ser ut som standardmink. Av någon anledning har denna...
Svar
7
· Visningar
1 239
Senast: Trani
·
Hemmet jag har just lärt mig köra tvättstugans mastodont mangel... Den är en rejäl kallmangel. En mycket trevlig dam som tog sig tid att visa...
Svar
5
· Visningar
1 640
Senast: Winni
·
IT & mobiler Jag har funderat på att skaffa mig en som har två kameror, en som filmar bakom bilen och en som filmar framåt. Jag vet att man inte får...
Svar
0
· Visningar
704
Fritid Någon mer som spelar det här? (Ja jag vet, jag nördar på facebookspel :p )
Svar
0
· Visningar
688
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Kan man vara allergisk mot en katt men inte mot en annan? Jag har alltid känt av hö och varit konstant sjuk under vintrarna då jag gett...
Svar
18
· Visningar
2 266
Senast: vinkelina
·
Kropp & Själ Jag är förkyld just nu, om jag skriver till brevvänner, kan jag då råka smitta dem via posten?
Svar
4
· Visningar
1 014
Senast: sjoberga
·
Äldre Ger det något lyse öht? Någon som provat? Eller har någon annan lösning för lampa (utomhus) när det är 100-200 meter till närmaste el...
Svar
1
· Visningar
641
Senast: tanten
·
Relationer Snälla, snälla om någon kommer på vem jag är så säg det inte. Egentligen är väl den här tråden helt meningslös då jag vet svaret själv...
Svar
3
· Visningar
1 136
Äldre Tänkte det vore skojigt med en Dagens tips-tråd? Där man kan tipsa om viktiga och mindre viktiga saker :D Mitt dagens tips är att köpa... 2
Svar
21
· Visningar
1 710
Senast: Ceta
·
Kropp & Själ Vet inte vad jag ska ta mig till :( Jag mår så jäkla dåligt att jag inte står ut. Jag vill bara skrika, gråta, skada mig men det är inte... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 233
Senast: Azalea
·
Äldre Jag har tyvärr blivit med parasiter och behöver sanera hela lägenheten :crazy: Har en Menuett ångtvätt från Jula, som jag tänkte kunde...
Svar
2
· Visningar
937
Senast: MissFideli
·
Äldre Blev nyss uppringd av soc som undrade om jag ville bli kontaktperson åt två ungdomar :) Kommer att få närmare information nästa vecka...
Svar
6
· Visningar
996
Senast: Niyama
·
Tjatter Jag och mina vänner har iallafall legat dubbelvikta av skratt. Hur tänkte SVT och Barnkanalen när denna producerades... 2
Svar
27
· Visningar
3 461
Senast: skiesabove
·
Äldre Nu äter vi mackor till frukost barnen och jag, men skulle vilja göra något annat. Det måste gå fort att göra i ordning (därav mackor)... 2
Svar
30
· Visningar
3 415
Senast: YaHilweh
·
Äldre - Kombi - Lämplig yta i bagaget för 2 mellanstora hundar - Inte för stor och inte för liten - Ett mellanting helt enkelt! Kom med tips... 2
Svar
27
· Visningar
1 471
  • Omröstning Omröstning
Äldre Ska på 50-årsfest om 2 veckor och tror att jag måste införskaffa mig en klänning tills dess. Jag har hittat några varianter som nästan...
Svar
13
· Visningar
1 899
Senast: pepp
·
Fritid Jag kommer att sälja min soffa inom 2 månader p.g.a flytt. Men vad tar man egentligen för en soffa? Det är en fin grå soffa med lös... 2
Svar
24
· Visningar
3 825
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka