Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Jag tänkte ta ännu ett steg in i vuxenvärlden och skaffa mig en symaskin. Men jag har noll koll. Jag har/kommer höra av mig till diverse...
Svar
18
· Visningar
4 489
Senast: Korven
·
Tjatter Jag är nyfiken på era historier. Har inget direkt att bidra med mer än att jag tappade hakan när jag stod vid ett rödlyse mitt i stan... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
16 213
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ 2013 var ett fruktansvärt år, men det var ingenting i jämförelse med 2014. Aldrig har jag upplevt världen som så ond och utan...
Svar
13
· Visningar
1 618
Senast: sommar
·
Svar
0
· Visningar
221
Senast: Angua
·
Tjatter Fellow bukeveganer, och ni som kanske bara gillar veganskt, vad äter ni om dagarna egentligen? Känner att jag behöver lite inspiration... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 426
Senast: lady_vip
·
Kropp & Själ Har alltid haft problem med "livlig" ;) hårväxt på benen. Mörka, kraftiga hårtstrån som växer som ogräs. Rakar jag benen på morgonen har...
Svar
12
· Visningar
18 264
Senast: Skogstokig
·
Äldre Vi ska så småningom renovera hemma, och då är jag osäker på om jag vill ha kvar ett finbord i "finrum". Det vi har används 3 gånger om... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 170
Senast: Kaki
·
Skola & Jobb I februari har jag varit sjukskriven 1 år på olika nivåer. Först 6 månader på 50% sedan 2 månader på 100% och sedan 4 månader på 25 %...
Svar
14
· Visningar
1 162
Senast: sjoberga
·
Äldre För några dagar sedan stod den svenska pressen unisont och fördömde morden på sina franska kollegor. Överallt förbereddes det att...
Svar
7
· Visningar
1 017
Senast: Hiddeous
·
Hemmet Sonen kissade på mattan och i soffan. Hur får jag rent det? Potatismjöl funkar ju men jag har inget hemma. Funkar det med vetemjöl...
Svar
3
· Visningar
743
Senast: Rosett
·
Äldre Jag har lite oväntat fått möjlighet att hyra en lokal billigt. Och tanken på att ha eget företag har länge funnits, helst något med...
Svar
17
· Visningar
1 189
Senast: Lejonelle
·
Relationer Jag ser mig själv som relativt vuxen i alla fall men så fort någon (som inte är min chef) säger åt mig att "du får inte göra si eller... 2
Svar
31
· Visningar
3 259
Senast: Reville
·
Relationer Egentligen borde gå och prata med någon professionell men jag kan inte klämma in det i mitt liv just nu. Jag behöver lite råd inför... 9 10 11
Svar
215
· Visningar
21 970
Senast: Lingonris
·
Kropp & Själ Brukar det vara ansjovis i bea-sås? Jag har aldrig stött på det men i en känd sås på burk så var det tydligen det. Inte kul för en... 2 3
Svar
47
· Visningar
11 643
Kropp & Själ Jag är ett (extrem)exempel på en patologisk perfektionist. Upp till högstadiet var jag snabbast och starkast i klassen (japp, även... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 130
Skola & Jobb Jag har varit sjuk under veckan som gått och har inte haft möjlighet att fråga läraren efter lovet, om inte annat så trodde jag att jag... 2
Svar
20
· Visningar
1 869
Senast: zingoo
·
Kropp & Själ Jag la märke till en sak när jag var och badade i en simhall för första gången på flera år. När jag hade badat klart och duschat av mig... 2
Svar
25
· Visningar
5 582
Senast: anna_panna
·
Kropp & Själ Jag har tröttnat på att raka mig där "nere". Oavsett om jag rakar, pincettar eller vaxar blir det inåtväxande hårstrån och skav :( Även...
Svar
0
· Visningar
554
Senast: karlsson92
·
Hemmet Jag är mitt i beställning av nya köksskåp. Nu vill de veta hur jag ska placera kolfilterfläkten - dessa livets stora frågor... Ska den...
Svar
10
· Visningar
7 911
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Sedan inte allt för lång tid tillbaka tillhör jag motionssimmarnas skara, vilket innebär att jag tillbringar ett X antal timmar per... 2
Svar
28
· Visningar
3 275
Senast: Fideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka