Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Tänkte vi kunde ha en tråd för de (som jag) som vill få tummen ur och göra året 2015 till året då man slutade skjuta upp saker och... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 365
Senast: chio
·
IT & mobiler Sitter och kikar på en ny stallkamera. Mina krav är lite och lätt. Bra filmförmåga. Hyggliga ögonblicksbilder. Har en systemkamera men...
Svar
8
· Visningar
856
Senast: keramin
·
Skola & Jobb Jag är vanligtvis inte den som pratar om mina problem, utan jag håller de mesta för mig själv. Vilket förmodligen inte är det bästa men...
Svar
13
· Visningar
1 586
Senast: Pallen
·
Äldre Hej! Ni som har gått ut gymnasiet, vad fick ni för betyg i svenska 6, engelska 6 och matte 2a? Om ni nu hade dom kurserna.
Svar
1
· Visningar
468
Senast: DeadSerious
·
Kropp & Själ Konstig rubrik jo Har totalt kramp i höger skuldra och inga hemmakonster hjälpte så åkte in i går. Läkaren kliade sig mest i huvudet...
Svar
1
· Visningar
868
Senast: ghost
·
Hemmet Jag har roat mig med att tömma spån ur golvet i vårt blivande kontor. Vi brukar hitta roliga saker så fort vi tar ner eller river upp...
Svar
14
· Visningar
1 968
Senast: ameo
·
IT & mobiler Har någon nåt tips? Som i rubriken så har sambon problem med att ladda ner appar till sin Samsung S3. Playbutiken bara glimtar till och...
Svar
5
· Visningar
608
Senast: tinaiva
·
Äldre Är den så rolig som den ser ut? Jag hade först siktet inställt på en Golf, men de ligger ändå rätt lika i pris för modellerna från...
Svar
12
· Visningar
1 128
Senast: Elina8
·
Äldre Vilken/vilka affärer tycker ni har bäst baskläder? Jag måste uppdatera mina baskläder, främst linnen och t-shirts. Jag använder mycket... 2
Svar
35
· Visningar
5 033
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Diagnos eller inte? Ett hett diskuterat ämne under de senaste åren och nu har frågan blivit aktuell för mig personligen. Finns det fler... 2
Svar
27
· Visningar
2 863
Senast: Skjøldur
·
Äldre Jag söker efter ett äldre ord motsvarande dagens brat eller stekare. Vad kallades överklassen/bortskämda personer på typ 20-40 talet... 2
Svar
27
· Visningar
4 706
Senast: prallan
·
Skola & Jobb Snabb fråga. Om jag vill söka in på en utbildning som kräver områdesbehörighet 15, (Djursjukskötare förstås..:P) är allt detta nedan...
Svar
11
· Visningar
1 196
Senast: Bonita4
·
IT & mobiler Min Nikon D3000 (5 år gammal) säger att den behöver service för att det är fel på någonting med autoinställningarna. Det verkar gå att...
Svar
5
· Visningar
829
Fritid Någon mer som spelar det här? :p Är så jäkla dålig på det att jag behöver en tråd för tips och råd haha. Datorn är alltid mycket... 2
Svar
28
· Visningar
1 411
Relationer och bekämpa rasism. Vi bär alla ansvaret; ansvaret att sätta ner foten och markera när någon går över gränsen. Ansvaret att sprida... 2
Svar
33
· Visningar
3 436
Senast: Blue
·
Relationer Jag kan inte låta bli att undra. Är det en riktig Fanny och Alexanderjul? Med lutfisk som man vårdat ömt ända sen Annadagen, grisfötter... 11 12 13
Svar
248
· Visningar
15 347
Senast: TomasN
·
Skola & Jobb Det börjar bli dags att ta tag i livet och börja plugga, men hur sjutton vet man vad man vill göra?! Jag har länge vart inne på lärare...
Svar
0
· Visningar
374
Senast: Piek
·
IT & mobiler Avkomman skulle få låna faderskapets GPS för en tripp till Norge. Det visar sig att det bara ligger en Sverige-karta i den så vi... 2
Svar
20
· Visningar
1 781
Senast: AraSlei
·
Äldre Vi behöver köpa nya vinterdäck till bilen och jag har hela tiden tänkt att det skall vara dubbdäck för jag har alltid haft dubbdäck. Har... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
8 443
Senast: Smulan75
·
Skola & Jobb Vad ska jag ta mig till? Efter en lång julledighet så kom jag tillbaka till jobbet igår. Först på plats, gillar att börjantidigt. Utan...
Svar
12
· Visningar
1 482
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka