Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Just nu upplever jag väldigt hög nivå av ångest och oro i mitt liv. Det har varit en väldigt jobbig period i höst/vinter. Två älskade...
Svar
12
· Visningar
15 741
Senast: Rialavargen
·
Relationer Min sambo beslutade sig för att vi skulle gå skilda vägar. En vecka innan jul, kom som en käftsmäll. Jag trodde vi hade det jättebra...
Svar
1
· Visningar
1 177
Senast: Casteloro
·
Skola & Jobb Jag är jobbsökartagen och känner att jag nästan är desperat efter ett jobb nu...:banghead: Jag har sökt en hel bunt, och de flesta är...
Svar
17
· Visningar
1 863
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har lätt att få sötsug/sockerberoende. Överallt läser jag att det bästa för att minska sötsuget är att äta lite kolhydrater...
Svar
14
· Visningar
1 090
Senast: Petruska
·
Äldre Jag undrar om det är någon här som har tips på sevärdheter man bara inte får missa på de skotska högländerna, norr om Loch Ness? Jag...
Svar
8
· Visningar
1 531
Senast: cassiopeja
·
Hemmet Den här veckan så ska jag få börja göra om mitt rum. Dock vet jag knappt hur jag ska göra, exempelvis med tapeterna, lampan, golvet, i...
Svar
4
· Visningar
1 196
Senast: Ryttaren
·
Skola & Jobb Visst ska man ha ett anställningsavtal om man jobbar timmar?
Svar
13
· Visningar
869
Äldre Tycker att mina framdäck har börjat bli lite "platta", de är iaf plattare än bakdäcken (ska det hara så?) Antar att man måste fylla på... 2 3
Svar
49
· Visningar
19 320
Senast: hagel
·
Äldre Såg ett sånt där program om gränsbevakning i USA. De tog frukt m.m. från inresande för att de inte skulle komma in i landet och sprida...
Svar
7
· Visningar
1 133
Senast: hagel
·
Kropp & Själ Finns det någon rolig maträtt som kräver granatäpple som ingrediens? Jag har blivit med ett sådant och vet inte riktigt hur jag skall...
Svar
7
· Visningar
1 139
Tjatter Jag har åkt på skiten, fy fan! Bästa tips för att resterande familjemedlemmar klarar sig? Jag använder egen toalett, och försöker hålla...
Svar
1
· Visningar
620
Senast: Sol
·
Relationer vill vara hemlig så jag har skapat ett nytt nick. Ni som av någon anledning skulle gissa vem jag är så håll det gärna för er själva ;)... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 610
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ I oktober 2012 så fick jag som några kanske minns en akut stressreaktion på jobbet. Jag sattes i en taxi hem och sjukskrevs sedan av...
Svar
4
· Visningar
1 132
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Hur hanterar man såna saker? Och hur gör man när det inte blir bättre utan värre med åren? Man skulle ju tro att det borde bli bättre...
Svar
8
· Visningar
1 077
Senast: mino
·
IT & mobiler Jag överväger att investera i en ny kamera då min nuvarande Nikon D3000 börjar kännas rejält seg och sliten. Jag är inte så haj på... 2
Svar
25
· Visningar
2 404
  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit... 106 107 108
Svar
2 148
· Visningar
79 478
Senast: Idahoe
·
Kropp & Själ Jag är torr som fnöske i ansiktet och får fula finnar (på samma ställe) som ger ärr oavsett om jag klämmer eller inte. Vad kan jag... 2
Svar
28
· Visningar
3 653
Senast: AraSlei
·
Äldre Ska bjuda på middag på fredag men har lite idétorka. Vill göra någonting festligt men samtidigt enkelt då jag kommer hem ganska sent och...
Svar
14
· Visningar
2 391
Senast: Idas
·
Äldre Går och känner mig småsugen på något sött. Typ godis eller choklad. Men jag har lovat mig själv att jag inte ska ta något. Måste lyckas...
Svar
9
· Visningar
1 458
Senast: Maoam
·
Skola & Jobb Jag pluggar just nu en psykologikurs på distans, och den första delen var helt uppbyggd genom tentor, så det är först nu jag har har...
Svar
3
· Visningar
695
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka