Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Vi har en firma i stan där man kan lämna in möbler för lackering. Är det någon som gjort det förr och hur blev resultatet? Man kan ju...
Svar
8
· Visningar
1 323
Kropp & Själ För många år sedan berättade en person en sak för mig som jag sedan dess har funderat på. Hens förälder (X) jobbade inom vården och hen... 2
Svar
24
· Visningar
3 911
Senast: sommar
·
Fritid Nu är jag kanske lite väl tidig med denna tråd, men det struntar jag i :D Så, är det någon som planerar att besöka medeltidsveckan...
Svar
6
· Visningar
1 134
Senast: GoLightly
·
Äldre Betyder ord man säger på tex fyllan någonting egentligen? Är det någonting man bör ta på allvar eller är det något svammel som man kan...
Svar
4
· Visningar
757
Senast: Grazing
·
Äldre i det blå skåpet igen https://www.facebook.com/marcus.birro/posts/899701933407822?pnref=story... 2
Svar
33
· Visningar
2 353
IT & mobiler Har en Sony Experia Z telefon, hur i hela friden får man den HELT ljudlös. Den har ju minsann invecklade grejer.. Om man hör på radion...
Svar
11
· Visningar
1 622
Senast: videnlis
·
Relationer Vet ju att vi är några stycken här som bor i Kalmar, är det någon/några som skulle vilja ta och träffas över en fika eller dylikt? :) :)...
Svar
0
· Visningar
462
Äldre Alltså, jag förstår att detta verkligen är en svår fråga men hur mycket ska man räkna med att räntan kan gå upp om man köper lägenhet...
Svar
3
· Visningar
869
Senast: TinyWiny
·
Äldre Skulle behöva ett snabbt svar, och google är inte tydligt nog... Jag har ett Multicard (Mastercard) som jag fick hemskickat i samband...
Svar
9
· Visningar
5 954
Senast: bejkonfis
·
Skola & Jobb Såååå, jag behöver lite hjälp med en kursuppgift igen. Föreläsningarna är helt irrelevanta och kurslitteraturen hjälper mig inte så...
Svar
3
· Visningar
454
Senast: Pancakes
·
Kropp & Själ Hej! Finns det någon här, mer än mig, som har problem med delade magmuskler? Man kan få det p.g.a. graviditet eller hög viktuppgång...
Svar
13
· Visningar
5 496
Senast: supersara
·
Skola & Jobb För två år sedan kom jag in på utbildningen jag sökt till. Jag var väl kanske inte jätteexalterad men blev förvånad och glad då jag...
Svar
11
· Visningar
1 844
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Inspirerad av tråden "Bucket list 2015" som @Aliche drog igång så tar jag nu tag i en av punkterna på min egen lista, nämligen min oro...
Svar
19
· Visningar
1 932
Senast: Nordthor
·
Fritid Eftersom jag är hopplöst efter och dessutom dåligt med tid så han jag börjat träna med wii. Nån gång har vi lånat hem träningsspel...
Svar
3
· Visningar
737
Senast: FadeAway
·
Relationer Använder mitt anonyma nick, inte för att det kanske spelar så stor roll men. Jag har en vän som jag känt sen gymnasietiden (nu närmar vi... 2
Svar
24
· Visningar
7 050
Senast: FreeLou
·
Skola & Jobb Jag vet att ett prov gäller i fem år men jag har funderingar kring när det går ut. Stenklart eller hur? Nej men jag skrev ett prov...
Svar
4
· Visningar
668
Senast: AgentCarter
·
Kropp & Själ än mig såhär i början på terminen? Jag har precis flyttat till nya boendet idag för att börja studera, en stuga på landet. Har längtat...
Svar
9
· Visningar
871
Senast: canine
·
Skola & Jobb Liten fråga så här på kvällskvisten. Jag driver ett företag med behandlingar för privatpersoner. Kunderna kan boka online och över... 2
Svar
22
· Visningar
2 869
Senast: Molvi
·
Äldre Är yttrandefriheten i Europa hotad nu? Vad gör vi åt problemet med att det finns extremister som med våld försöker förhindra satir... 5 6 7
Svar
121
· Visningar
6 471
Senast: hastflicka
·
Äldre Går Söder ut med, underförstått att man kan lasta Islam för de terrordåd enskilda fanatiker utför. I den logikens namn måste vi väl ta... 2
Svar
37
· Visningar
2 440
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka