Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Folk stoppar in alla möjliga emojis på facebook och sms. Hur gör de? Använder de förkortningar (jag skriver själv : ) : ( men kan inga... 2
Svar
32
· Visningar
3 292
Kropp & Själ Hur lång tid kan det ta för ett läkemedel att försvinna helt ur systemet? Tänker främst på bipolärmediciner som lamotrigin och...
Svar
12
· Visningar
9 126
Senast: MM
·
Äldre Jag har i många år funderat på att skriva en bok (faktabok) men det har alltid runnit ut i sanden. Men nu är jag på g igen :-) Men hur...
Svar
2
· Visningar
588
Senast: via
·
Äldre Jag och min familj har helt olika syn på hur kuddarna ska arrangeras i sängen. Jag vill ha 2 ordentligt platta kuddar som läggs ovanpå... 2
Svar
30
· Visningar
2 419
Äldre Om jag kryssar i "alla vänner utom X" kan se min status, denna X kan då inte heller se tex "Y har kommenterat filles status"? Den...
Svar
6
· Visningar
779
Senast: kamomillo
·
Äldre Var och hur skulle ni resa under 2-3 veckor i juni, om ni fick välja helt fritt? Jag och sambon har världens i-landsproblem där vi inte... 2
Svar
21
· Visningar
1 311
Senast: Sedna
·
Äldre ska beställa en kappa från Desiqual och hört att deras storlekar är små. Har någon erfarenhet av detta märke?
Svar
6
· Visningar
760
Senast: Sol
·
Kropp & Själ I år vill jag testa på olika behandlingar tex reiki, kristallhealing, kundalinimassage. Finns hur mycket som helst out there... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
11 355
Senast: golit
·
  • Låst
Tjatter Välkommen till ännu en ulvlek! Deltagare 1. Habina 2. Snurrfian 3. Dentaku 4. Paddington 5. Lilltess 6. Lobelia 7. LenaH 8... 71 72 73
Svar
1 449
· Visningar
53 211
Senast: bollen__
·
Äldre Vi är 2-5 personer som hade tänkt köra ner till Berlin till helgen men vi vet inte vilken väg, via dk eller Trelleborg- Rostock? Vad är...
Svar
17
· Visningar
9 872
Senast: anna_panna
·
Äldre Ja vilket föredrar ni? Fördelar och nackdelar med de olika? Egentligen tycker jag posten är bäst, men tyvärr dyrt. Schenker funkar lite... 2
Svar
21
· Visningar
1 561
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Kan någon hjälpa mig hitta någonstans att beställa detta utan att det kostar 30€ i frakt? Har tidigare köpt sån här flaska på waynes men... 2
Svar
34
· Visningar
4 895
Senast: purity_666
·
Kropp & Själ Hoppas ni kan hjälpa mig med detta. Om man behöver sjukgymnastik eller ja, styrketräning för att bli friskare i kroppen hur går jag... 2
Svar
36
· Visningar
3 032
Senast: Minett
·
Skola & Jobb Ska börja plugga igen. Men vet inte riktigt till vad. Jag brinner för träning, kost och hälsa. Men PT verkar svårt att försörja sig på...
Svar
13
· Visningar
1 052
Senast: Askur
·
Äldre Som väntat valdes idag Anna Kinberg Batra som Moderaternas nya partiledare. I vilken riktning tror ni att hon kommer föra partiet? Vad...
Svar
17
· Visningar
1 071
Senast: sjoberga
·
Äldre Om man tar säg en dyr speldator på avbetalning för säg 20 tusen. Vad händer med dessa så kallade lånade pengar om bolaget skulle gå i...
Svar
9
· Visningar
1 234
Tjatter Jag blev "tvungen" att slänga in en gammal läsare i datorn igår när det small som värst, för att försöka överrösta fyrverkerieländet med... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 472
Senast: alazzi
·
Äldre Funderar på att dra med mig sambon på en natts övernattning inom Sverige i mars men kan inte bestämma mig för vart någonstans. Det får... 2
Svar
26
· Visningar
1 859
Äldre På en vanlig medelstor parkering invid 2 livsmedelsaffärer sprang 4 individer kring och försökte förtvivlat kränga rosor till överpris...
Svar
4
· Visningar
617

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka