Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter I need some help - Vad ger man till en kille som: ...Skriver poesi ...Är buddist ...Är medial och gillar meditation, övernaturligt...
Svar
17
· Visningar
1 108
Senast: LovingLife
·
Kropp & Själ Jag skrev en tråd för ett tag sen om min sambo som jag upplevde då började få utmattningssyndrom. Nu har det slagit till ordentligt... 2
Svar
23
· Visningar
3 786
Kropp & Själ Jag började nytt jobb i juni 2013. En ny typ tjänst med höga krav, mycket stress och massor av personlig utveckling. Vintern 2013-2014...
Svar
1
· Visningar
559
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Var högst på listan för brådskande återbesök på avbokade tider. Jag träffade en neurolog som jag träffat under tiden jag var inlagd...
Svar
3
· Visningar
1 141
Senast: Lejonelle
·
Äldre 4 vuxna personer i typ 25-35 års-åldern, möjligen med respektive om det passar. 1 dag inklusive resor - typ Västra Götaland-regionen med...
Svar
11
· Visningar
577
Senast: Killaloe
·
Äldre Ja, det gör ju jag har jag förstått nu efter drygt en vecka. Det är riktigt intressant, är "bara" 11 år sedan jag senast bodde i en... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 722
Senast: Rosett
·
Äldre Jag ska köpa en tröja till min stallägare från Ginas GP kollektion. Hon är ganska liten, har storlek 36 har jag snokat fram. Själv har...
Svar
5
· Visningar
745
Senast: Bison
·
O
Äldre Idag har vi en hörnsoffa i fuskskinn, den har sett betydligt bättre dagar och ibland tror jag att den mest hänger ihop på ren vilja :o...
Svar
3
· Visningar
543
Senast: Osthyvel
·
Hemmet Ok jag erkänner. Jag är ingen större fena på bakning... Men jag skulle vilja lära mig. Visst en sockerkaka eller kladdkaka kan jag väl... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 980
Senast: busigdemon
·
Skola & Jobb Hur fyller jag i ett kassakort? Försöker läsa mig till det men det bara snurrar. Jag har en tjänst på 33,75% Jobbar mån 2,75, tisdag...
Svar
13
· Visningar
893
Mat Jag går så sällan ut och äter men kanske 20-30 minuter, eller vad tycker ni?
Svar
4
· Visningar
11 101
Senast: Buck
·
Kropp & Själ Hej lika bra att berätta om det som hände 2009 när pappa dog lika bra det.Midsommar var det allt var trevligt och skönt varmt lagom...
Svar
8
· Visningar
1 156
Senast: annie_cool
·
Äldre Hur i hela friden får jag amazon.de att vilja skicka saker till mig. Det är något fel på adressen säger den (tror jag) och jag vetefan...
Svar
18
· Visningar
2 458
Senast: cirkus
·
Hemmet I mitt torp är måtten lite udda. Jag har en smal spis - 50 cm och bredvid den ett 60-skåp. Jag är inte nöjd med spisen men den har... 2
Svar
33
· Visningar
3 499
Senast: avslutat medlemskap
·
Skola & Jobb Nu sitter jag och tänker och tänker och känner att jag behöver lite input för att inte bli deppig. Jag är i jobbsökartagen. Jag är...
Svar
9
· Visningar
1 394
Senast: Miks
·
IT & mobiler Jag har köpt en ny Acer Aspire V5-552 med 8 GB, 1 TB. Från första början har den börjat med startreparation när man trycker igång den...
Svar
11
· Visningar
1 152
Senast: dpmatte
·
Skola & Jobb lång historia kort En som arbetade som sommarjobbare kommer in och ska jobba V50-52. Sommaren var inte riktigt vad personen tyckte...
Svar
7
· Visningar
1 101
Senast: _saga_
·
Äldre Jag skaffade ett instagramkonto i somras och har lagt upp några bilder, men helt ärligt, vad är poängen med Instagram? Jag trodde jag...
Svar
19
· Visningar
1 320
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ I hopp om kloka svar vänder jag mej hit. Har för några månader sedan slutat med minipiller som jag åt i ca 10 år. Mellanblödde och hade...
Svar
8
· Visningar
1 190
Senast: Nera
·
Svar
0
· Visningar
496

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok