Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Kära Buke, jag har själv inga egna erfarenheter gällande ätstörning och självsvält och nu har min vänners dotter, 15 år börjat äta... 2
Svar
20
· Visningar
3 339
Senast: Lejonelle
·
Äldre Har ni några tips på hur man ttvättar, torkar och förvarar finstickade tröjor utan att passformen rubbas?
Svar
2
· Visningar
659
Senast: Badger
·
Äldre Det finns många saker som är bra med Sverige men ibland blir jag lite avundsjuk på folk som bor i andra länder eftersom de har tillgång... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 490
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Jag blir så satans torr främst i ansiktet efter duch, får smörja flera gånger för att det inte skall kännas torrt. Tipps på vad man kan... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 320
R
Fritid Tycker ni att det är kul med nya spelet? :D jag tycker spelet är över förväntan faktiskt och älskar att man kan ha hästar, såklart... 81 82 83
Svar
1 647
· Visningar
295 380
Senast: Twihard
·
Fritid Vi har i dagsläget ingen möjlighet att låsa in eller ställa in våran soptunna. Nu har vi problem med två rävar som i princip varje natt...
Svar
19
· Visningar
1 533
Senast: svea
·
Kropp & Själ Eftersom de höjt åldersgränsen för Gardasil så är det billigare att ta det vaccinet även för mig nu. När jag var och förnyade mitt... 2
Svar
24
· Visningar
2 801
Senast: grodan21
·
Relationer Då så kan det bli jobbigt om det blir fel. I en bostadsrätt i Centrala Större Staden hivade en granne ut sin hund på balkongen över... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
9 637
Hemmet Nån som kan hjälpa mig och förklara hur jag ska kunna koppla ihop den här lampan (bild 1 o 2) med den här kontakten (bild 3) 1,2 3
Svar
15
· Visningar
11 448
Senast: lisa412
·
Kropp & Själ Jag vaknar nästan varje natt av smärtor inunder bröstkorgen. Oftast strålar den mest på högersidan. Har nu i natt haft två rejäla...
Svar
7
· Visningar
987
Senast: GotAsecret
·
Äldre Började fundera på en sak såhär på fredagen.. Förra veckan var jag på konstmuseum och framför mig i biljettkön stod en kvinna med hund... 11 12 13
Svar
244
· Visningar
25 864
Senast: Buck
·
Kropp & Själ hej! Finns säkert fler sånahär inlägg sen tidigare men hittar inga. Hur får ni tid till att träna? Jag jobbar heltid & har sambo...
Svar
8
· Visningar
925
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Kom in på ett tråd gällande hormonspiral och efter att ha läst "Om du inte känner trådarna bör du ringa barnmorska, vårdcentral eller...
Svar
14
· Visningar
21 678
Senast: busigdemon
·
Äldre Jag förlorade min norska betalkortsmobil för ca en vecka sedan. Jag använde den knappt alls då jag var hemma men brukade ha med mig den...
Svar
0
· Visningar
426
Senast: Skjøldur
·
Svar
2 001
· Visningar
78 047
Senast: sweep
·
Kropp & Själ Vad fungerar bäst? Jag gör mycket soppor men vill även kunna mixa t.ex. hummus eller pajdeg. Köket är fullt med elektriska prylar och...
Svar
8
· Visningar
897
Senast: Manji
·
Relationer Om man träffar en trevlig karl å han ger en sitt nr o vill höras igen och man ändå bara får korta opersonliga svar när man skickar sms å...
Svar
4
· Visningar
762
Senast: LFreddy
·
Äldre Vill minnas att det finns några cyklande bukefalister, och hoppas att dessa kan komma till min undsättning. Känner mig rätt lost själv...
Svar
7
· Visningar
1 128
Senast: Murphy
·
Skola & Jobb Jag har hört uttrycket att ett eget företag är ett halvtidsjobb, d.v.s. man jobbar 12 timmar per dygn. :meh: Även om man då skulle... 2 3
Svar
58
· Visningar
3 918
Senast: Sol
·
Äldre I helgen , på lördag om 4 dagar, ska jag ha julfest hemma med julbord hemma för ca 10 personer. Inget särskilt, bara mat ( julbord) och...
Svar
15
· Visningar
1 324
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka