Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Hur får man arbetstagare att ta sitt jobb på allvar? Att följa arbetsgivarens regler och förstå vikten av att göra ett bra jobb? Tar... 2
Svar
26
· Visningar
2 536
Senast: Tora
·
Tjatter Hej och välkomna till Idahoes första ulvlek! :D Deltagare: 1. Matmissbrukaren 2. Lilltess 3. LenaH 4. cirkus 5. Lobelia 6. Bumpo... 15 16 17
Svar
328
· Visningar
12 102
Senast: Koppen
·
Äldre Jag har köpt 1 kg högrev som jag tänkte göra långkok på spisen av. Men nu har jag fått för mig att det inte går att göra långkok i en...
Svar
9
· Visningar
4 224
Skola & Jobb Jag ska på intervju för jobb i "ny bransch" men lite samma uppgifter som tidigare och jag har ingen aning om hur lönerna ligger. Varit...
Svar
5
· Visningar
1 672
Senast: TygerTyger
·
Äldre Jag köpte vinterdäck till cykeln igår. Innan hade jag ringt och jag visste precis vilka däck jag ville ha. Snubben på cykelstället...
Svar
6
· Visningar
1 457
Senast: Niyama
·
Äldre Jag fyller år i mitten på mars och för första gången kan jag spara ihop till en liten resa för att fira :) Jag vill åka med sambon till... 2
Svar
25
· Visningar
6 136
Senast: warg
·
Fritid Vet någon vad det är för app till ens mobil som ändrar bilden på en och spelar in ens röst jättemörk? Man kan se jätterolig ut och låta...
Svar
2
· Visningar
393
Senast: Twihard
·
Äldre Suck, jag hatar att köpa ny bh. Det finns aldrig rätt storlek eller den modellen jag vill ha. Men nu har jag inget val. Vill... 2 3
Svar
56
· Visningar
4 255
Senast: astronaut
·
Äldre Vad tyckte ni om årets 1:a advetsfyrvekeri? Jag tyckte det var fantastiskt. Vilka kompositioner dom kan göra :):love:. Hur gör man så... 2
Svar
20
· Visningar
1 272
Senast: Smulis
·
Kropp & Själ Jag har fått benhinneinflammation eller åtminstone behinneinflammationskänningar. Masserar/stretchar - check. Men jag tror att mina skor... 2
Svar
32
· Visningar
2 285
Senast: Snubbelfot
·
Skola & Jobb Hur många timmar arbetar ni som jobbar heltid med helgtjänstgöring inom detaljhandeln på en vecka?
Svar
1
· Visningar
584
Senast: LenaH
·
Hemmet Vi ska renovera vår hall och jag är jätte sugen på att renovera med hästtema! Tänker mig panel och något hästtigt över! Finns det...
Svar
3
· Visningar
1 245
Senast: Askur
·
Kropp & Själ En bekant till mig är ofta sjuk. Nån dag/några dagar nästan varje vecka får han typ 38-39 graders feber framåt kvällen. Huvudvärk också...
Svar
7
· Visningar
4 968
Senast: tara
·
Äldre Då gäller det såklart de som redan från födseln varit döv eller blind. När jag tänker så är det ju som en konversation i huvudet. Men...
Svar
4
· Visningar
5 072
Senast: purity_666
·
Äldre Jag ska ganska snart ut och resa och behöver ha med mig 1000€ i kontanter. Kan jag hämta ut så mycket på en gång på Arlanda? I bankomat...
Svar
8
· Visningar
1 213
Senast: falukorw
·
Äldre Jag ska till att uppdatera min garderob med diverse inköp. Men jag tycker att det är svårt numera att veta att jag klär mig någorlunda...
Svar
8
· Visningar
1 283
Senast: Azalea
·
Äldre Trodde jag hade gjort det redan, men nu när jag var in på min tidslinje så finns den där igen :mad: hur tusan får jag bort den?!
Svar
13
· Visningar
15 261
Hemmet Jag gör en egen tråd för mitt lilla hus för att inte bomba sönder "köpa hus"tråden när mitt redan är köpt. Igår var det tänkt att jag... 2 3
Svar
46
· Visningar
6 197
Senast: Gabbi
·
Kropp & Själ Någon som har tips på en vanlig parfym som doftar som Victorias secret "Vanilla Lace", den vaniljdoften alltså? Luktar likt...
Svar
8
· Visningar
1 978
Senast: blizz
·
Kropp & Själ Har hittat en jättebillig hemsida som säljer bra (vad jag hört) akrylprodukter. Och för ca 2år sedan tänkte jag att jag kanske skulle...
Svar
5
· Visningar
1 727

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka