Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Någon som provat sprängticka som också kallas chaga? Min pappa som normalt är en ganska förståndig person försöker övertyga mig att det... 2
Svar
25
· Visningar
13 456
Senast: monster1
·
Skola & Jobb Är det bättre att säga upp sig själv än att bli uppsagt? ( Jag vet att man kan få straffdagar) (Jag har inte misskött mig)
Svar
18
· Visningar
2 019
Senast: Lilla
·
Äldre Jag har fått någon låt i huvudet som jag inte kan komma på vilken det är. Det är en powerballad (tror jag), och det enda jag kan är...
Svar
11
· Visningar
831
Senast: Tassetass
·
Äldre Jag har verkligen noll och ingen koll på hur man ska placera pengar. Just nu har jag e-sparkonto på på Sparbanken nord (swedbank) där... 10 11 12
Svar
239
· Visningar
20 146
Senast: fryckan
·
Tjatter Jag behöver inspiration! Vad har ni på fötterna när nu ska ut på krogen denna årstiden? Jag behöver något nytt men vet inte vad! Ge mig...
Svar
16
· Visningar
1 556
Senast: WS6
·
Kropp & Själ Ja, som rubriken lyder. Jag har senaste halvåret haft problem med att jag får svimningskänslor och/eller snurrande yrsel. Nu har det...
Svar
7
· Visningar
1 237
Senast: Kiwifrukt
·
Äldre Nu vill jag ha tips på goda drinkar. Kraven är att det inte ska vara mjölkdrinkar och inte smaka sprit.
Svar
15
· Visningar
1 065
Senast: Idahoe
·
Äldre Jag har inte hål i öronen och har inte tänkt skaffa det heller. Dock skulle jag gärna köpa mig något fint till öronen ändå. Finns det...
Svar
2
· Visningar
838
Senast: Rie
·
Fritid Ni vet såna där höga kylskåp med glasdörr (just den här står det Coca-cola på) Är det normalt att den bara går och går och går och går...
Svar
5
· Visningar
953
Senast: Shenzi
·
Äldre Jag skulle behöva lite hjälp att bena ut mina tankar inför kommande bilköp Jag har i dagsläget inte en susning och enda kriteriet som... 2
Svar
31
· Visningar
2 631
Senast: hastflicka
·
Tjatter om man inte är frisk :confused: :cry: :meh: Jag fick höra det i bakgrunden från ett gäng kärringar ( 65+ iaf ) som satt i korridoren på... 2
Svar
32
· Visningar
2 993
Senast: Kijona
·
Kropp & Själ Ja lite privat fråga enligt vissa men struntsamma för jag blir tokig! Åkte in till närakuten idag då jag var helt säker på att jag fått...
Svar
8
· Visningar
8 030
Senast: Modest
·
Äldre Vem ska ni rösta på? Jag kommer tveklöst att rösta på både Kalla och damstafettlaget. Roligast är väl om hela stafettlaget vinner det...
Svar
19
· Visningar
798
Senast: Breaktown
·
Äldre Jag såg att det fanns en tråd om julklappar till sambon, men hittade ingen om allmänna tips eller så och ville inte sno den, finns det... 2
Svar
25
· Visningar
2 782
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Jag har en kompis som har fruktansvärda problem med mardrömmar. Hon brukar somna ca 22.00 och innan 22.30 har hon hunnit vakna flera...
Svar
4
· Visningar
713
Senast: Lejonelle
·
Kropp & Själ Hur gör ni? Med små snabba steg ni kan och en lätt armbåge i sidan på din granne ser du till att komma först i den nya kön? Du tar... 2
Svar
22
· Visningar
1 650
Senast: Dandylinn
·
Skola & Jobb Jag håller på med ett arbete där jag bla ska skriva om hur man ska/kan/bör hantera en situation där brukaren inte vill duscha. Jag har... 2
Svar
20
· Visningar
2 896
Senast: Nillizan
·
Äldre Jag tänkte ansöka om kreditkort inför en semester i jul och vet mycket lite om dem. Men om jag har förstått rätt så finns det vissa kort...
Svar
10
· Visningar
832
Senast: tjenixen
·
Äldre Har en vit duk med röda broderier som färgat av sig i tvätten (handtvätt) så det blivit rosa fält runt allt det röda. Finns det NÅT sätt... 2
Svar
23
· Visningar
18 429
Senast: hoppsann
·
Äldre Jag har nu bestämt mig för att försöka få ihop någon resa/upplevelse till sambon i julklapp då vi pratat om att resa bort. Vi båda...
Svar
2
· Visningar
664
Senast: Toxid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrhingsten Skyline to B.
  • Pass förvaring